Így fest a 20 éves Tomb Raider 2 Unreal 4-gyel

  • Írta: gabeee
  • 2017. szeptember 1.
  • Hír
Link másolása
Sokak nagy kedvencét, az idén húszesztendős Tomb Raider 2-t lelkes rajongók gondolták újra, és egy minőségi motort alápakolva, modern köntösbe helyezték. Már a demó is tölthető PC-re.

Pár lelkes Lara Croft-rajongó úgy gondolta, újjáéleszti az 1997-es Tomb Raider 2-t. Miután megkapták a szükséges engedélyeket, neki is láttak a csinosításnak. A The Dagger of Xian néven megálmodott változatot Unreal Engine 4-gyel dobták fel, amely valóban pazar látványt kölcsönöz a kalandnak. A fantasztikus képi világa mellett megmaradt a program eredeti hangulata, így valóban úgy érezhetjük, hogy egy klasszikus Tomb Raidert játszunk modern technológiával. 

A legjobb hír az egészben, hogy demó formájában bárki számára kipróbálható a játék ezen verziója, amelyet innen lehet letölteni. Közben az is kiderült, hogy aki tenne vele egy próbát, annak minimum 64-bites Windows 7-tel, 4 GB RAM-mal, egy DirecX 11-es videokártyával és minimum 6 GB szabad tárhellyel kell rendelkeznie.

28.
28.
delphijos
#27: "Szerintem biztosra mentek, és tudták hogy hogy kell kinéznie a végterméknek"

Ugyan már, úgy senki sem fejleszt játékot hogy "nem baj ha szar", mindenki sikert remél. Egy szóval sem mondom hogy nem adtak bele mindent, nem is ez volt a mondandóm lényege. De BIZTOSRA nem mehettek. ( Láttunk már szuper játékot ami valamért nem lett sikeres ) Arról beszéltem, hogy HA mégsem jött volna be, abba valószínűleg belebuknak. És egy-két nagyobb kiadót / fejlesztőt leszámítva mások is így járnának. Ezért mondom, hogy megpróbálják minimalizálni a kockázatot.
27.
27.
br1Koo
#23: Nem szeretem a Witchert, de biztos egy elképesztően egyedi, és izgalmas játék, ha olyan valag sok díjat kapott amennyit kapott, meg mindenhol azt olvasni róla, amit.
Szerintem biztosra mentek, és tudták hogy hogy kell kinéznie a végterméknek, és 100 %-hogy a kiadó és a fejlesztők bravúrosan tudtak együttműködni. Az AC se biztos hogy ilyen szar önismétlő hulladék lenne, ha a fejlesztőkön múlna..
26.
26.
crytek
Minden ember aki szereti a tomb raidert nagyon örülne ha elkészülne az egész.. De érzésre ez csak egy "diploma munka" a srácnak..

Én ha a SE helyébe lennék így ahogy van kilóra megvenném a csávót ezzel a demóval mellé adnék pár embert hogy minél előbb készüljön el a teljes game remakje... A gyerek is jól jár meg a SE is jól már mert brutál mod vennék a népek.
25.
25.
Kalácsképű
#23: Az idezett resz eleje egy teljesen mas megkozelitesbol jogos.
15 eve nem volt gond masodlagos nemi jelleget hangsulyozni. Nem voltak moralis velejaroi. Sem ennek, sem sok mas dolognak. Ma viszont olyan sztenderdeknek kell megfelelni, ami a lelket oli ki a jatekokbol. Legalabb is bizonyos stilusokbol.
24.
24.
delphijos
#23: Ja még annyi, hogy tágabb értelemben MI VAGYUNK a hibásak. Ha a kutya se venné a COD 35-öt, meg senki se ülne be a Fast and Furious 12-re, ha senki se nézné Győzikét, Pumped Gabót, valóságshow-kat, akkor nem lennének. Azért van elég minőségi termék is, lenne választás. Ne mondja senki hogy "csak ez van". Vannak jó filmek, jó tv műsorok , és jó játékok is.
23.
23.
delphijos
#22: "Egyébként van amit még régen meglehetett csinálni, ma már nem. Akkor 10-en dolgoztak egy játékon, 1 év alatt megvolt. Most 3 év után jött az új TR amin 200-an dolgoztak. Csak legalább egy buta, UC copy."

Igaz, de pont ezért ott van a "másik oldal" is. Ma egy AAA cím fijlesztése több 10 millióba is kerülhet. Ha bukik, akár a kiadó / fejlesztő is bukik vele. Egy AAA címtől fotórealisztikus grafikát, szabadon bejárható hatalmas területet, ezer változatos küldetést, és több tucat óra játékidőt várnak sokan. Ma ez már szinte lehetetlen, vagy több éves fejlesztési időt igényel. Nézd meg, a Star Citizen-nél meg azért sírnak az emberek hogy sosem lesz kész. Én is jobban örülnék változatosabb kinálatnak, de csodálkozol hogy akár egy nagy stúdió nem vállal be egy ilyen projektet? Inkább kijön 1-2 év alatt egy új COD, BF, Fifa, az szinte biztos bevétel. Ott van a sokat emlegetett Wicher 3. De annál is a stúdió tulajdonképpen mindent feltett egy lapra. Ha nem jött volna be , szerintem már nem lennének. Üzletileg én nem csodálkozom hogy a legtöbben nem vállalnak ilyen kockázatot.
22.
22.
Stranger
#21: Utálom ezt a hozzáállást zenénél is. Régen is volt szar, de akkor legalább nem a főcsapon folyt. Most a legnagyobb bevételből készülő AAA játékok a faék egyszerű, önismétlő játékok. Direkt vannak lehülyítve, hogy a legnagyobb közönséget bevonzzák. Nem készül ma már nagy bevételből rétegjáték, nincsenek önálló ötletek, csak azt lesik hogy a másik "befutott" játékban milyen elemek vannak és beépítik a sajátjukba. Ez nem lenne gond, ha nem lenne ennyi hasonló játék ennyire bután kivitelezve. Ezért mondta, hogy ma már csak pénzbeszedés maradt.

Egyébként van amit még régen meglehetett csinálni, ma már nem. Akkor 10-en dolgoztak egy játékon, 1 év alatt megvolt. Most 3 év után jött az új TR amin 200-an dolgoztak. Csak legalább egy buta, UC copy.

De beszéljen ez a demo amit páran összedobtak. Ilyen egy játék amiben van "tenni akarás".
21.
21.
delphijos
#18: Egyetértek. Nem ma kezdtem játszani, és mindíg melepődök ezeken a megjegyzéseken. Eszeméletlen sok "szemét" volt akkoriban is, csak max. nem kapott ekkora publicitást. A megjelenés előtt meg gyakorlatilag alig tudtunk róluk valamit. Jó estben egy-két kép, vagy valami kevés info.... Nem gameplay videók meg 5-10 trailer...
Én játszottam ZX Spectrum-on, C64-en is, oké akkoriban nem nagyon volt itthon legális játék, de mellette a legtöbbet akkor látta először az ember amikor betöltötte. Ha a címéről hallott már nagy szó volt. :)
20.
20.
Stranger
#19: Próbáld ki PC-n, sztem semmi gond vele.
19.
19.
markoci555
Nekem soha nem a látvánnyal volt gondom hanem az irányítással... szörnyű volt, nem tudom melyiket próbáltam még ps1 vagy 2-őn
18.
18.
Heldengeist
#17: Nem az a lényeg, hanem hogy ugyanazt a "hibát" követték el vele 1996-2003 között, amit a mai játékok hibáinak szoktak felróni, mégis "Akkor még volt alázat és tenni akarás a gyártók oldaláról". Gyakorlatilag a korszak Assassin's Creedje volt.
17.
17.
Stranger
#15: Nem lusta, csa erőltetett. Az Eidos kb. minden TR részre 1 évett adott a fejlesztőknek. A 2013-ra vártunk egyedül 5 évet. (Aztán csodálkoznak, hogy több az eladás)
16.
16.
Kalácsképű
Atdolgozhatta volta a karakter modelljet is rendesen.
14.
14.
Matt8888
Hát ez burtál jó lett, le a kalappal előttük.

Itt van egy hosszabb videó is róla:
https://youtu.be/BbLZbBB6uZo

Amúgy GK! Nem terveztetek egy markdown editort berakni ide?
13.
13.
GAMEROD
Azért abban egyetértünk hogy ebből a verzióból az első pályán kívül nem lesz semmi. Akkora munka lenne, hogy az életbe nem készülne el. Ezek csak ilyen kezdők engine próbálgatásai, ők is tudják hogy soha nem készül el teljesen.
12.
12.
Apuci1970
#10: Teljesen igazad van! Én például a Commodore 16-osomra,magától a "terjesztőtől" kaptam az írógéppel lepötyögtetett játékleírásokat...az "ARENA 3000" például:járj be sok ezer harcteret...győzd le a sok-hullámokban-rád törő sokszínű ellenfeleket! Az utolsó állítás mondjuk igaz volt,mert a támadók ugyanolyanok voltak-csak más színűek! De egy (jó) pár délutánt azért el lehetett játszani vele...
11.
11.
#5: Érthetetlen számomra is, ilyennek kéne lennie egy remas. címnek. Régi is, így bőven lehet rajta gyúrni és behúznának vele mostani gyerekeket is.
10.
10.
Kreto
#8: De ez valahogy kialakult, nem? Ok okozat.
Régen ráadásul elég nehéz volt pocskondiázni a játékokat mert maximum egy újságban láthattál róla információt. Ha szerencséd volt akkor mellékeltek egy demot.
9.
9.
pécégémer
Tomb Raider trilogy remastered kiadás.
7.
7.
PS4jacksony
A látvány ,a fény árnyék játékok mind mind lehengerlőek.
5.
5.
Chrysh
Primitív kérdés, de miért nem csinálják meg?
4.
4.
Stranger
Baromi hangulatos szerintem, a legjobban keverték a classic és LAU korszak hangulatát. Jobbnak tűnik mint az Anniversary. Lara pedig ismét badass. (Új videokban jobban néz ki sztem)
1.
1.
Yanez
Nem rossz! A játék veterán rajongói gondolom szívesen kitolnák így a teljes játékot is, ha egyszer majd életre kelne valahogy.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...