Mi lesz veled, LawBreakers?

Cliff Bleszinski a GameSpotnak adott interjút, amiben őszintén beszélt a LawBreakers minimálisra apadt játékostáboráról és az internetes megnyilvánulásairól. Egy biztos: még mindig bízik a játék sikerében.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#25
#24: Szerintem hetek kerdese.
#24
Miért nem teszik át Free to Play-be?
#22
#21: Nem tucat hero shooter. Talan ezert is irnak rola. Ha az lenne, senki sem lepodne meg.
#20
#19: A Judgementnél jobb volt, szerintem felvezetésnek jó, de ahhoz az 5nek ütnie kell. Amúgy szerettem őt, de a mostani nyilatkozatok, meg mentalitása alapján nem vagyok benne biztos, hogy sokkal beljebb lennénk vele
#19
#13: Hát nem tudom, a 4-ben elég semmilyen kampánya volt, az eddigi leggyengébb, szval...
#18
#17: Én egyébként ezt rettenetesen sajnálom. Egy üde színfolt lehetett volna.
De ezt már akkor borítékoltam amikor bejelentette, hogy nem lesz mégsem f2p. Miközben a piac tényleg teli van f2p jó cuccokkal.
#16
#8: Az megvan hogy évek óta nem dolgozik az Epic-nél, ugye?
#15
#7: A CSGO majd 20 éves múlttal, játékosbázissal és játékipari legenda státusszal bír az 1.6 és a Source miatt. A Rocket League sikerének egyetlen oka - már azon túl hogy jó játék, mert számtalan zseniális cucc lett hatalmas üzleti bukás, hogy mást ne mondjak, Psychonauts, Beyond Good and Evil - hogy azzal kezdték hogy PlayStation Plus-ban járt ingyen **megjelenéskor**, így kapásból milliókhoz jutott el ingyen.

A LawBreakers egyiket se mondhatja el magáról.
#14
Itt most pont az a helyzet mint a kártyagyűjtögetős játékoknál. Ha valami nagyon trendi manapság akkor egy csomóan beakarnak szálni a buliba mert könnyű pénzre számítanak. Hiszen nem kell megerőltetni magát az embernek csak azt csinálni amit mindenki más.Vagy triviálisabb példával ha popzenész vagy akkor csinálj Pittbull-al egy számot és siker lesz (hiába semmilyen az a zene). A baj csak az hogy már az embereknek tele van a tökük az új Hero Shooterekből főleg mert akarva akaratlanul eszükbe jut az Overwatch.Ha szeretjük ha nem sikeres,kreatív, szórakoztató játék és akkor jelent meg amikor kellet a műfajba a vérfrissítés (igen a Team Fortress 2 is nagyon jó csak azért az se mai csirke).
#13
#9: Hát ilyen mentalitással inkább ne tegye, mert még kampány sem lenne benne.
#12
"egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni"

Leszáguldani 8000-es napi csúcsról 200-ra és aztán a közösséget okolni azért, hogy nem játszanak vele... Ez az ember pár évente mindig betud valami bicskanyitogató hülyeséget dobni a IT hírvilágba.
#11
"Szerinte a konzolosok másképp ítélnek sikeresnek egy játékot, mint a számítógépesek: "A PC-sek megnézik a számokat a Steamen, ilyen PS4-en nincs. [...] Az emberek kiköhögik a 30 dollárt, feljönnek játszani, és nem gondolják túl a dolgot. PC-n viszont mindenáron sikerre vagy halálra akar ítélni egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni" - mondta."

Mondta ő, de bár ne tette volna. Nyersen lefordíva: A konzolos bloodSteven-ek faszább arcok, mert buták mint a segg, azokra bármit rá lehet sózni.Ellenben a mocsok PC-s Übermensch a smucig fajtából való, velük nem olyan könnyű ám kiba..ni, fene a pofájukat.
Gratulálok Clifford, olyan hülye vagy, h már az óvodában is megbuktál játékból.
#10
#9: Mer asszem az volt.
#9
#8: Egyetértek.
Meglatszik, hogy a 4.resznel már nem volt mint kreatív dizajner.
#8
Cliffy B inkább már józanodjon ki és menjen vissza GoW-ot hegeszteni.
#7
#4: Van egy halom tényező amin múlik egy játék sikere. Csak az egyik az hogy jó-e, egyedi-e, új-e. CSGO, Rocket league. Ezek játékok amik voltak előtte is, nem volt semmi tényleges fejlődés/innováció, grafikai színvonal, tartalombővülés vagy kivételesség ami olyan rettenetesen meghatározná a népszerűségük. Minden más miatt népszerűek, csak amiatt nem amit te egy játék népszerűségének az okaként említesz. Mégha ténylegesen is ragaszkodsz hogy maga a játék az oka, legrosszabb/jobb (nézőpont kérdése) esetben is a mélyremenő játékos-motiváló rendszerek tanulmányozásának az eredménye hogy skineken tartják fennt lassan az ilyen címeket.


Mint ahogy a messenger is azt mutatja néha hogy ír a másik fél amikor ott sincs már. Na ezt a "hibát" miért hagyták bennt?