Fingóversennyel promózzák az új South Parkot

Ubisofték túltolták egy picit a bélgázbiciklit, a Nosulus Rift után most fingóversennyel népszerűsítik az új South Parkot. A legjobb szellentést produkáló versenyző maga is szerepelhet a játékban - és nyilván nem szinkronhangként.

A Ubisoft-féle South Park-játékok harcrendszerében kulcsfontosságú szerepe van a szellentésnek, mint az egyik legerősebb támadási formának, és ha már így alakult, a The Fractured but Whole reklámkampányában erre előszeretettel emlékeztet is a kiadó. A tavalyi Gamescomon a VR-sisakokat idéző fingmaszkkal, a Nosulus Rifttel hívta fel a figyelmet a játékra a cég, a megjelenés előtt pedig komplett fingóversenyt rendez.

Ahogy az a fenti videóból is kiderül, a tehetségkutatókat parodizáló I Am the Fart lényege, hogy a nevezők beküldhetik a szellentésüket a készítőknek, amiket aztán a Ubisoft San Francisco, a South Park Digital Studios és Mr. Methane szellentőművész értékel. A legjobb versenyzőt kiutaztatják San Franciscóba, és stúdióban veszik újra a pukiját, hogy az bekerülhessen a játékba. A határidő október 16.

Habár az ötlet egészen szürreális, az első rész után biztosra vesszük, hogy a játék még ennél is elborultabb lesz. A South Park: The Fractured but Whole október 17-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, következésképpen a díjnyertes galamb letölthető frissítésként érkezik majd a játékhoz valószínűleg.

16 komment - szólj hozzá!