Az EA bezárja a Visceral Games stúdióját

Elég erős hírrel zárjuk a mai napot, az Electronic Arts ugyanis hivatalos közleményben jelentette be, hogy bezárják a Dead Space-sorozatot is készítő Visceral Games stúdióját. Az ott készült új Star Wars-játékot pedig újrakezdik.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#30
Sok nagy múltú cég zárt be a mostanában, amik egyedülálló játékokat csináltak, mint pl a Lionhead Studios Black&White-ja
#29
#28: Teljesen egyet tudok érteni. A visszatérős mondatnál nekem is egyből a multi jutott eszembe, a nem-lineáris játékmenetről meg az, hogy ők is szeretnék majd meglovagolni a PUBG meg a Fortnite sikerét. Remélem nem lesz igazunk. Évek óta arra várok h egy a Soulsborne franchise-hoz hasonló felépítésű Star Wars játékot kapjunk, némi KotOR esetleg TFU beütéssel... de egyelőre úgy néz ki tényleg maradnak külön külön a régi kedvencek...
#28
Hát akkor sok sikert a sok sz*r mainstream játékhoz, biztos hozza majd a pénzt, én meg maradok a régieknél.

"hogy olyan élményt szeretnének nyújtani a rajongóknak, ami hosszútávra szól és ahol a játékos vissza akar térni"
ezt hívják multi-nak főleg, ha a piac meg az emberek csak ezt akarják, akkor a végén tényleg az lesz, hogy nem lesz semmi új jó csak pár évente, azokkal meg valszeg úgysem játszok mert 20ezerért adják és el se megy a gépen, úgyhogy mondom én, hogy a régiek maradnak.

meg azt kívánom ne is hallottam volna a 1313-ról, mert szomorú az egész, szemét gamekapocs megismertette velünk :)
#27
Ezzel kvázi el is dőlt, hogy az életben nem kapunk már jó sztoriorientált Star Wars játékot ebben a generációban, de persze online kacsalövöldéből van már 2 is (az utóbbi egyjátékos részében mondjuk még egy kicsit reménykedem...)
#26
Törölt felhasználó
#25: Nem félrement bocsi XD
De egyébként ahogy Zisten is írta az NfS címeknél, úgy nekik is kényszerből volt több meló sajnos.
#25
#23: Army of Two Devil Cartelről beszéltem, nem említettem egy szóval sem a Dead Space 3-at. Tuti, nekem akartad ezt írni ?
#24
Csodálkozom, hogy a Criterion Games még lélegzik.
Őket id befogták a Burnoute Paradise után középszintnél alacsonyabb Need For Speed részeket készíteni tömegesen évente.
Egy jó és kreatív csapatot bedaráltak hulladékot gyártani, de ami fontos azt tegyék gyorsan.
#23
Törölt felhasználó
#19: Hát amiatt igen!!
Még egy külön űrhajó is volt amit csak coop-ban tudtál megközelíteni meg komplett pályák...
s tekintettel arra, hogy én alapból is egyedül szeretek játszani, nemhogy egy space horrort, kiejlenthetjük:
AZ ea TETTE TÖNKRE ŐKET
#22
#20: A Hardline egy jó játék.
Persze gondolom sokan véres COD zúzást vártak sztoriban és nem lopakodást, de engem éppen ezzel lepett meg és baromira bejött, hogy nem azt a f.stalicska COD-ot próbálta végre majmolni.

A multiját meg imádom.
Olyan népirtást rendezek sokszor. XD
#21
Nah, igy mostmár szinte biztos hogy nem lesz soha Dantes Inferno folytatás :(...
#20
#16: Tény, ezt én is hozzátettem, bár olyan gondok is voltak, amikhez a kiadónak nem sok köze volt szerintem (játékmeneti, átalakított tárgy menedzsment), de a későbbiekben azért nem lehet mindent az ea-re fogni. A Army és a Hardline szimplán rossz volt, és ezek szimpla egyjatekos cuccok voltak, még csak a multit sem erőltette rájuk a kiadó.
#19
#18: Igen, igen a Coop rendszer miatt lett szar az Army of Two Devil Cartel xD
#18
Törölt felhasználó
#6: Szerintem te nem nagyon erted a kiadok mukodeset, amikor bele KELL szuszakolni dolgokat egy programba, csak mert az a trend, es pl a coop meg a mikro volt akkor a trend...sebaj, egyjatekos helyett johet majd egy battle royale sw, hurra.
#17
#16: Hunyó baszki, hunyó !
#16
#8: Azért azt ne feledd, hogy ott is az EA a hunyú. Maga a Visceral sötétebb tematikát akart, de az EA nem engedte és erőltette a co-op és mikrotranzakció bevezetését...Ki tudja milyen lett volna az igazi DS3, soknkiadó tönkre bassza a saját okos ötleteivel a játékokat.
#14
#11: Ennyire egy szemét kiadót, bár gondolom gyanús volt nekik hogy 1.5 milliót kaptak rá (ez még egy komolyabb indie játékra is kevés).
#13
Nevetséges!
Itt most nem a Visceral games a ludas, inkább az EA!
http://i.imgur.com/Kew7jqr.png
#11
#9: Ugyebár a Project Cars készítőinek volt annak idején kiadója az EA, a Shift 2 után
az EAsek mondták hogy csinálják meg a shift 3-at ,kaptak rá 1.5 milló dolcsit, szerződést alá is írták de rá két hétre paff cancelled!
Vagyis ki akartak a studióval cseszni, eléggé gericntelen a sztori, érdekes magyar oldalak nem írták még meg, megérne egy cikket! :D