Mi vezetett pontosan a Visceral bezárásához?

Nagy visszhangot keltett, amikor az EA szélnek eresztette a Visceral csapatát, a Star Wars-játék pedig egy másik csapathoz került. A Kotaku kiderítette, hogy a stúdió bezárása lényegében már a "kegyelemdöfés" volt.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#9
#8: Hát persze...
#7
Már mindent bezárnak, emiatt van az hogy alig jön ki valami játék évente, de azoknak a háromnegyede is csak folytatás.
#6
Az Army of Two és a Battlefield nem hiszem, hogy az EA miatt lett rossz :P
#5
#1: Nagy és jó cégek is adnak ki szart pont az ilyen vezetői mentalítás miatt...

Az EAnak nem játék kell hanem pénztermelő automata ,de sajnos azt még nem találták fel....
#4
Egy másik cikkben meg azt írták, hogy a pénzt szórták számolatlanul.
#3
#1: Szerintem nagyon is tehetségesek, sok mindenbe beleszólt az EA és meg is lett az eredménye. Anno, mikor még csak a DICE tervezőasztalán volt a BF1, EA rögtön elutasította. Kemény menetek árán mentek csak bele. Sajnos az EA-nek sok a befolyása, de a pénzéhségük mind a játékok kárára megy. Igen értem én, hogy ez csak üzlet, de rontsa el a készterméket a mocskos kis mohó mancsuk...
#1
Szar volt az egész cég, nem kell ezt ragozni.