Létszámleépítés a Telltale csapatánál

A Telltale Studios tájékoztatása szerint kénytelen volt megválni a dolgozói egynegyedétől, ami a kiadott közlemény szerint közel 90 embert jelent. A The Walking Dead-sorozatot készítő csapat kisebb létszámmal képzeli el a jövőt.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#16
Törölt felhasználó
#15: Szerintem meg rosszabbak lettek, mint voltak. De mindegy is, majd megszűnnek ha nem változtatnak. Manapság a legtöbbnél kapsz egy mozifilmet pár ostoba qte elemmel. Ennél többre vágyok, de szerintem a hozzám hasonlóak szorultak háttérbe. Ez van.
#14
#13: ja, walking dead-ből csak 1-2 vel játszottam, hármas lehet tényleg még rosszabb ha többen is mondják, egyébként szerintem a 2-esvégén elég szép lezárás van, mintha felesleges lenne folytatni
#13
Én nem játszottam minden játékukkal, szóval nem tudom mi ez a leszólás hogy csak régen csináltak jót, de amikkel én toltam azok szinte mind tetszettek:
walking dead (a másodk nem volt olyan jó mint az első), sam and max, puzzle agent (nemtom melyiknél kiadók csak, vagy készítették is)
amire emlékszem hogy elég sz*r volt az a back to the future, meg a hector eléggé összecsapottnak tűnt de legalább humoros volt, ezeket ilyen 1 dollárért szereztem be humble bundle-ban vagy ilyesmiben.

akkor vagy én szeretem a sz*rt vagy csak a régiekkel játszottam, mindegy, így is úgyis hülye döntésnek tartom a létszámcsökkentést, mivel szerintem elég sok bevételük lehetett, és talán ugyanazzal a munkaerővel kéne jobb cuccot csinálni nem pedig csökkenteni.
Ahogy a cikkben volt, nem csapatok lettek kidobva, tehát ha valaki ezen meg azon dolgozik az továbbra is ott fog... (gondolom én)
#12
Törölt felhasználó
#11: Pedig jól indítottak régen, csak ezért sajnálom őket.
#10
#4: Nah igen a Quantic Dreams tud történetmesélős jàtékot lerakni. Most jàtszom a Heavy Rain-t és a Beyond Two Souls-t és elképesztően jók!

De ezek a telltale féle vackok....
#9
Felőlem aztàn csődbe is mehetnek. Egy fillért nem ér egyik jàtékuk sem. Unalmas, egyforma, 0 tartalom. Kuka az egész!!!
#7
Ha mondjuk a walking dead-et nem ilyen stílusban csinálták volna meg, akkor nem lett volna semmi baj a cèggel,mert jó bevètelük lehetett volna.
#5
Meghozta a gyűmölcsét hogy 768 ezer féle szarba belekezdtek.
#4
A gond az hogy nagyon megfáradt az egész TTG koncepció.
Egyébként a Quantic Dream féle játék készítésről kellene példát venni
#3
A Walking Dead első(és második?) évada és a The Wolf Among Us óta csak ilyen minimális munkát igénylő, gagyi szarokat csináltak. Kétlem hogy össze tudnák szedni magukat. Farkaskoma folytatását is úgy el fogják baszni mint a Walking Deadet.
#1
Hát ja, a koncepció egy kissé megfáradt.
Pár játékukat végigcsináltam és leginkább a történet miatt érdekesek, mert a játékmenet kimerül a "swipe left", "swipe right", "swipe up", "swipe down" akcióban.
Az adott válaszoknak nincs tétje, a történet csak megy tovább függetlenül attól, hogy mi lett megadva, még akkor is, ha az illető "erre majd emlékezni fog".

Szóval ha az ember azt a megfáradt grafikát akarja nézni, és néha egy jó történetet elkapni, akkor javaslom (leginkább a TWAU-t), de ha nem megy már úgy a szekér mint az elején, azon nem csodálkozom nagyon mert a "még jobb minőségben, még jobb történet" tényleg rájuk fér.