Cuphead - a Steamen viszik, mint a cukrot

Hiába rétegjáték és hiába őrülten nehéz a Cuphead, úgy tűnik, a StudioMDHR több éves fejlesztése beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A csapat ugyanis a Twitteren megerősítette, már csak a Steamen elérték a bűvös egymilliós álomhatárt.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#11
Sziasztok! Hol lehet beszerezni a játékot??? Sehol nem kapok! :-( Pc-re is van ugye?
Nagyon megköszönöm ha valaki megírja nekem!
#10
#8: Igen, definitív nem neki készült. :-D
#9
#6: Igen, pont úgy kellett volna. Lehetett volna 2-3 kerti mászkálós pálya ami végén jönnek a répák meg a krumpli mint boss. Utána egy erdei pályán ugrálás ami után jön az a kalapos ugráló golyó. Megvan ennek a stílusnak is a klasszikus formája.
#7
#6: Nem kötöttek beléd az első, felettébb értelmes kommentedért, ezért belekötsz másba, aki élvezi. Ez aztán nagyon értelmes emberről tanúskodik.
#5
#3: Mintha csak magamat hallanám... :D Csak ajánlani tudom.
#4
A játék lényege pont az agyfasz, és azt azt követő sikerélmény. Nálam is itt pihen, kétszer végigpörgettem. Elsőre sok agykuki volt nálam is, másodszorra majdnem mindenhol A rankom volt, illetve rengeteg titkos dolgot is sikerült megtalálni. (jobban mondva az összeset, kicsit lassabban, meggondoltabban haladva meg is lehet találni mindent) Egy kicsit pihentetem, de szinte biztos, hogy hamarosan ismét előveszem. Pont a nehézsége miatt nem akartam belevágni, de aztán valahogy mégis befizettem rá. Hiba lett volna kihagyni. A megvalósításra már azt hiszem minden jelzőt felhasználtak korábban.
#3
Én a nehézség miatt nem szerzem be. Nincs már ehhez türelmem , kontrollert falhozvágni meg nincs kedvem.
#2
Egyetlen baj vele hogy túlzásba vitték a nehézséget, az odáig rendben hogy szokható, de bemelegítésnek rakhattak volna bele easy fokozatot is nem csak amolyan hard és hardest fokozatot, mert ilyesmivel elég sok vásárlót is lehet veszíteni, nem mindenki szeret agyf@szt kapni játék közben, fiatalabb vásárlókról le is mondhatnak ebben a formában.