PSX 2017: Mérföldkőhöz érkezett az Uncharted

A PlayStation Experience-en külön panelbeszélgetést kapott az idén tizedik születésnapját ünneplő Uncharted-sorozat. A beszélgetés során pedig kiderült, komoly eladási mérföldkövet ért el a széria.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#24
Szerintem a Naughty Dog pontosan tudja, hogy kell jó játékot csinálni. De olyan játékot sosem fognak tudni készíteni, ami mindenkinek tetszik.
#23
#19: Ez szerintem is bőven belefér, a lényeg hogy sztori-orientált és karakter központú legyen. :)
#21
Le a kalappal az Naughty Dog előtt látszik rajtuk hogy a szívüket lelküket beleadják hogy a rajongó táborukat ne hagyják cserbe. Remélem Golden Abysst is kiadják ps4-re bár azt nem ők csinálták hanem a SIE Bend Studio akik most a Days Gone játékon dolgoznak, de azért reménykedni még lehet :)
#20
YanezModerátor
#14: Az MGS5-t is az tette lóvá, hogy ow csnáltak belőle, pedig ki hitte volna, hogy Kojima-ban lehet csalódni. Szóval nem, a büdös életben nem szeretném, hogy az UC szériából is nyitott világ legyen!!!!
#17
A játékidőt és a minőségi játékidőt érdemes külön választani, mert nagyon nem mindegy. Egy multiba végtelen órát bele lehet ölni, egy open-worldban sok órát el lehet tölteni a térképen keresztülhaladással, de amikor én játékélményre gondolok, akkor egy minden pillanatában megtervezett és működő játékmenetre vágyom, ahol minden apróság fel van építve, a karakterek ki vannak találva. Ez csak lineárisan működik. Itt nincs időhúzás, helyette egy olyan kompakt élményt kapsz, amit open-worldben sosem. Vagy amikor igen, ott az open-worldök is pont hogy átmennek lineárisba nem kicsit csalva - mert csak így működik a sztori.
#16
Törölt felhasználó
#15: Te valami robot lehetsz.
#15
Fingós kis szám
#12
#5: Nem vagyunk egyformák. Nekem az UC-ből nem hiányzik hogy OW legyen. Ráadásul én az a játékos vagyok ma már akinek nincs ideje 100 óra alatt végigvinnie ha OW lenne, ugyanakkor meg szeretem végigélvezni a kalandot. A Rise of the Tomb Raider bár gyönyörű, és imádom, de a SZERINTEM felesleges kraftolós iránnyal nálam már a határt feszegette ami a játékmenetet illeti. Ezer és egy OW játék van, miért kéne még egy franchise-t is azzá tenni?
#11
#6: Remélem csőjáték lesz mert egy open-world játéknak sosem lehet olyan jó narratívája és mély karakterei mint egy lineáris játéknak.
#10
NorbiiiModerátor
Az UC4 nekem tetszett, de nem voltam érte annyira odáig, mint az első-három részért...
#9
#1: rosszul látod...
#8
#5: "Azt sem tudjátok milyen lenne egy open world Uncharted (MERT NEM!), de nem kértek belőle."
Te viszont tudod gondolom...

"Aztán csodálkoztok, ha 50 szer is eladják nektek ugyanazt. Igazi Transformers generáció. Gratulálok. A COD-nál bezzeg megy a fika, hogy évről évre miaszar, de ez jöhetne 10 éven keresztül... Vicc."
Van rengeteg open-world játék, de te ebből is azt akarsz csinálni...

Az, hogy a Zelda meg a Horizon open world és még jó is az nem jelenti azt, hogy az Uncharted is működne így. Szerintem két dolog teszi kiemelkedővé: történet, nagy akció jelenetek. Ezek lineáris játékoknál jobban működnek.
Open world-nél egy nagyon jó gameplay-loop kellene, ami pont az UC leggyengébb pontja.
#5
Nah látjátok ez itt a gond. :) Azt sem tudjátok milyen lenne egy open world Uncharted (MERT NEM!), de nem kértek belőle.

Megsúgok valamit. Az év legjobb játékai idén sokak szerint a Zelda és a Mario volt. Jah, hogy mindkettő Open World. Undorító.

Aztán csodálkoztok, ha 50 szer is eladják nektek ugyanazt. Igazi Transformers generáció. Gratulálok. A COD-nál bezzeg megy a fika, hogy évről évre miaszar, de ez jöhetne 10 éven keresztül... Vicc.

Lássátok a Horizon is mekkora szar lett mi? Egy fasza kis középszerű Killzone mennyivel jobb lett volna...

Pont az innovatív megoldásokat ítélitek már így élből halálra, mert bizony, ha valahol, akkor az Open World címeknél (lásd Zelda), lehetne komoly dolgokat véghezvinni.