Az EA-nek nem kellett egy külsős Star Wars-projekt

Egészen látványos, mennyire nem tud mit kezdeni az Electronic Arts a Disney-től vásárolt Star Wars-jogokkal, így meglepő, hogy mikor a Double Damage bejelentkezett egy önálló ötlettel, arra sem bólintottak rá.

A Kotaku számolt be arról, hogy a tavalyi évben a Rebel Galaxyt is készítő Double Damage csapata egy háromhetes munkát követően bekopogott az Electronic Artshoz, méghozzá egy egyedi, saját Star Wars-játék ötletével. A koncepció alapját a klasszikus X-Wing adta, vagyis egy űrbéli lövöldözős játékról volt szó. Travis Baldree a magazinnak elmondta, hogy alapvetően egy kampányközpontú játékot képzeltek el, csak az X-Wing formuláját felhasználva.

Baldree azt is megjegyeezte, hogy a demót más játékok elemeiből rakták össze, így a modellek is már léteztek valahol. Az EA végül vissza sem jelzett, így természetesen semmi sem lett a projektből.

12 komment - szólj hozzá!