Átdolgozzák a Battlefront II fejlődési rendszerét

  • Írta: fojesz
  • 2018. január 25.
  • Hír
Link másolása
A DICE bejelentése szerint jelentős átalakítások várnak a Star Wars: Battlefront II fejlődési rendszerére, az első részleteket azonban csak márciusban árulják el ezzel kapcsolatban. Új tartalmakra is számíthatunk a közeljövőben.

A DICE helyzetjelentése szerint jelentős átalakítás vár a Star Wars: Battlefront II fejlődési rendszerére. "A visszajelzésetek kritikus számunkra, jelentős változtatásokra készülünk, amelyek több olyan területet is érintenek, amire a játékosok panaszkodtak. A további részleteket márciusban fogjuk megosztani" - áll a csapat blogbejegyzésében.

Habár a DICE az elmúlt hetekben többször is belenyúlt a játék sokat kritizált fejlődési és jutalmazási rendszerébe, ahogy azt többször is kifejtettük, mindez csak kozmetikázás lehetett a részükről, hiszen a loot boxok alapvető elemei a fejlődésnek. További nehezítés, hogy a csapatnak nemcsak magát a fejlődési rendszert kell rendbe tennie, de valószínűleg egy olyan üzleti modellt is villantania kell az EA felé, amely pótolhatja az eredetileg tervezett mikrotranzakciós koncepciót.

Ezzel párhuzamosan új tartalmakra is számíthatunk. Februárban egy Jetpack Cargo nevű játékmódot kapunk, a limitált ideig elérhető játékfajtában két nyolcfős csapat esik egymásnak, és mindenki hátán jetpack lesz. Emellett "hamarosan" elindul a játék második szezonális eseménye is - az első ugye Az utolsó Jedik apropóján futott.

4.
4.
Heldengeist
#3: A megjelenés körüli kiesett eladásokat már tényleg nem fogják tudni pótolni, viszont a játékosokat úgyis be fogják hülyíteni. Ha az eljátszott bizalomnak komoly globális következményei lennének, már 8-10 éve csődbe ment volna a cég. Az, hogy elvesztenek néhány vásárlót (mint ahogy én például 2011 nyara óta bojkottálok minden EA játékot), meg megint kapnak egy arany kutyaszar díjat, nem fogja őket a földhöz vágni.
3.
3.
Necreon
Az a baj hogy ezzel az elveszített bizalmat nem szerzik vissza. Érted, ha az autógyártó csalt a károsanyag kibocsájtás mérésével majd lebukott és kényszerből korrigál (meg rendesen megfizeti az árát), az nem egyenlő azzal hogy nincs meg a csalás szándéka, azzal meg pláne nem hogy nem csaltak.

A kiesett pénzt ami a megjelenéskori rohamban van (és a bevételek tetemes része ekkor van, persze ha nincs mikrotrazakció bullshit), azt valószínű és remélem hogy rendesen beszopták. A játék hírnevét úgy sem állítja helyre semmi, az online playerbase legjobb esetben stagnálni fog (bár nem tudom mennyien vannak, pláne nem platformra lebontva).

A kicsit is tudatos de megbocsájtó vásárló ezen a ponton azt mondja hogy ez 20 eurónál / 6000Ft-nál semmiképp sem ér többet. De inkább 4000-et, én azt is picit sokallom. Az EA meg persze nem viszi le az árat érdemben, mivel tart az őrület a filmek miatt, anyukák apukák meg mit sem sejtve vehetik még a gyerkőcnek.

Ezért örültem neki nagyon hogy bekerült a mainstream (nongamer) médiába a dolog. Na az tudja megb*szni az EA-t, amikor politikai téma lesz belőle és világszerte több ország vizsgálja emiatt a szerencsejáték törvényt (elég ha csak a vizsgálat elindul és híre megy). Ez tántoríthatja el a BF3 szétk*rásától.

De persze valószínűbb hogy csak egy sunyibb kiskaput keresnek. Lásd Bungie-Activision Destiny 2-je. Heti szinten, ism. HETI SZINTEN bukik le a Bungie azzal hogy milyen rejtett módosítókkal, szorzókkal lassítja a játékosok fejlődését / grindolását szándékosan X idő vagy X alkalommal megcsinált eventek után, hogy rávegyen hogy vegyél micropay lószart. Ez mondjuk kb. 2 óra alatt leszűrhető volt már a bétában, hálistennek legalább az volt és egyből kibukott.

Oké hogy nem volt akkor még micropay de totál egyértelmű volt a játék felépítéséből csak arra fog kimenni a játék.
2.
2.
mestermagyar
#1: A DICE egy kifejezetten kafa fejlesztőcsapat akiket sajnos az EA az orruknál fogva vezet amerre csak szeretné. Szegények soha nem fognak letenni semmit sem az asztalra.

Már megint *népszerű lődözős film/játék/téma* körében kell fejleszteniük egy egyáltalán nem Battlefield reskin multis FPS-t.********************
1.
1.
mestermagyar
A DICE egy kifejezetten kafa fejlesztőcsapat akiket sajnos az EA az orruknál fogva vezet amerre csak akarja.

Szegények soha nem fognak letenni semmit sem az asztalra mert éppen körében kell fejleszteniükegy újabb egyáltalán nem Battlefield reskin multis FPS-t készíteniük.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...