Kingdom Come - változik a mentési rendszer

Amikor a Kingdom Come: Deliverance a múlt héten megjelent, tömve volt bugokkal, a fejlesztők pedig azóta is szorgosan dolgoznak a javításokon. A Warhorse srácai részletezték a közeljövő terveit.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#18
#13: bár Csehországban – és a Cseh Köztársaság legnyugatibb részében, ahol a játék zajlik – a XV. században elsősorban fehérek laktak, azonban a csehországi sziléziai közösségekben akkor meglevő többnemzetiségű kapcsolatok megkérdőjelezik, hogy vajon pontos lehet-e 100 százalékban fehér bőrszínűként ábrázolni őket a játékban."

Tehàt esetlegesen megkèrdőjelezhető de nem bizonyìtahatò. Innentől kezdve mi a faszròl beszèlnek?
Az összes politikus vègèzhetnè inkàbb egy kukàban gumiba zàrva
#16
#15: Csak az vígasztal hogy a normális többség talán végre összefog emiatt a szélsőséges buzifemigender lobbizásos faszság miatt és véget ér az aberáltság normálisnak való kikiáltása. Bár ők is csak bábok, valami nagyobb manipulatív célok vannak a háttérben. Jöhetnek az összeesküvés elméletek.
#14
#13: Lassan ott tartunk, hogy a rasszizmus megfordul a világban, és a fehér emberek szenvednek hátrányt azért, mert mindenki más jogaiért harcolnak a jogvédők, csak értünk nem. Észre kéne már venni. hogy átestünk a ló túloldalára.
#12
#11: Nem feltétlen arról van szó, hogy retardált, én ismerek olyat, aki elég pro a szakmájában, de utálja a játékokban a zárnyitogatást meg hasonlók :D Az tény, hogy kár volt bele nyúlni az alapba, vagy akkor legyen egy casual meg hc beállítás. Persze ez sem mindig megoldható, mert sokszor egy dolgot megváltoztatnak borul az egyensúly, ezért inkább a nagyobb casual rétegnek terveznek csak így kevesebb a munka. Mondjuk a Kingdom come-ban nem fogják tudni a végtelenségig butítani a játékot szerencsére, mivel alapból hc rpg mentalitás szerint készült a játék, az egész világ úgy épül fel a-tól z-ig. Egy skyrimból pl sosem lesz hc rpg, hiába tolod fel a requiem modot(ami azért sokat javít az élvezeten) attól még a világ felépítése szerkezete (menyire vagy vezetve )ebből kifolyólag a kvesztek is ugyanazok maradnak. Pl nyithatóvá teszed az összes dungeont mondjuk lockpickkel vagy a megtalált kulccsal, borítod a történet vezetést.
#11
Ilyen az, mikor átbillen a mérleg és a kezsüel-retardált játékosréteg lesz túlnyomó többségben.
#10
#1: Azért ez a save & quit nem a világ vége, nekem pl sokszor nem tudom mennyi időm lesz játszani és bosszantó, hogy ki kell lépnem és legközelebb mikor elindítom, kezdhetem előröl...
#9
Azért ezt is úgy kellett volna megoldani, hogy beállítható opciónak, nem pedig elvenni egy rétegtől, hogy a másiknak jobb legyen. A Thief (mármint az ócska, modern utánzat) talán egyetlen pozitívuma volt, hogy mindent beállíthattál magadnak olyanra,
amilyennek szeretted volna (bár így is túl könnyű és feledhető volt).
#8
...Én meg meg oldottam mindet egyszerű, de remek kis modokkal, a Nexus oldalról mind beszerezhetőek. Igaz, csak PC verzión elérhetőek, használhatóak, a konzolosoknak várni kell a hivatalos fejlesztésekre, javításokra.
#7
#4: Én már el is adtam pár Saviour Schnapps-ot, annyit főztem belőle...
Mondjuk aki Skyrim-hez van szokva annak fura lehet, hogy kihívás van egy játékban, nem két kattintás/gombnyomás mindennek a megoldása.
#6
A zártörés úgy volt jó ahogy, nem értem miért olyan problémás ez egyeseknek :D
#5
Nekem a térkép zavaros.
#4
#2: Szia. Menteni eddig is lehetett bármikor Schnapps kell hozzá. Ha beindul a játék nem drága, és szinte azonnal tudod főzni is két féle növényből amennyit csak akarsz.
Én xbox x-en játszom, nem tudom mi a nehéz a zárak feltörésében sem. Jó a legelső very easy zárak nehezek, de amint meg van a level 2 tudás jóval könnyebb, level 3-nál pedig ott a megerősített lockpick perk. Még 10-es szinten se vagyok mégis 10 very hard zárból 10 sikerül probléma nélkül kontrollerrel.
Nem értem az embereket miért kell tönkre tenni egy játékot amiben végre van egy kis nehézség. Sokkal nagyobb a sikerélmény is.
#3
Napi nyelvtannácizmus, segítő szándékkal: a "kivitelez" nem elváló igekötős ige: "... kontrollereken is kivitelezni tudjuk". Ugyanúgy, mint a "kifogásol" ige is.
#2
Kétségtelenül kreatív mentési megoldás volt az eredeti, de csak jobb egy normális és megszokott, hiszen lehet, hogy valakinek csak egy órája van játszani mondjuk, és így majd legalább bátran leülhet elé, hiszen bármikor tud majd menteni.
#1
Nekem a mentéssel semmi bajom, így még van tétje is a cselekedeteimnek. Kár érte. Viszont a zárfeltörést nem bánom hogy könnyítik.