6-8 óra hosszú lesz az A Way Out

Josef Fares épp nyugaton turnézik, hogy a helyi játéksajtónak promózza legújabb játékát, az A Way Outot. A GameSpotnak adott kiadós interjújában több kulcsfontosságú részletet is elárult a projektről.

Jövő héten, március 23-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra az A Way Out, a Brothers: A Tale of Two Sons atyjának legújabb kooperatív akciójátéka. Tegnap már láthattatok egy hosszabb gameplay videót a címről, most pedig a GameSpot jóvoltából nézhettek meg egy 35 perces anyagot, ami egy játékmenet-felvételekkel tarkított videóinterjú:

Fares több érdekességet is elárult a játékról, így például az is kiderült, hogy 6-8 órát vesz majd igénybe a végigjátszása. Ahogy azt már tudjátok bizonyára, a programot csak és kizárólag kooperatív módban lehet majd tolni (helyben vagy online), ehhez pedig egy kis segítséget is kapunk a készítőktől: a példányunk mellé jár majd egy kód, amivel egy barátunk ingyen végigjátszhatja velünk a kalandot.

A projekt méreteit sejteti, hogy bár a Hazelight 10 fővel vágott bele a fejlesztésbe, mostanra 40 fősre duzzadt a gárda - a Brothers ezzel szemben 12 fő munkája volt mindössze. Fares elmondta, hogy ő maga írta a forgatókönyvet, de kapott egy kis segítséget egy "szkriptdoktortól", hogy minden a helyére kerüljön.

Az úriember a játékot kiadó Electronic Artsról is mesélt, szerinte a cég végig támogató volt, ráadásul állítása szerint semmit nem kap az A Way Out bevételei után, csak a marketinget és a supportot biztosítja. Hogy mi ebben az üzlet az EA-nek, az már nem derült ki. A szókimondásáról ismert Fares hozzátette, tudja, hogy az EA-nek is megvannak a maga problémái, szerinte "ugyanúgy szarnak és pisálnak, mint mindenki más".

Fares leszögezte, nem lesznek mikrotranzakciók a programban, és ő maga sosem csinálna olyan játékot, amiben vannak. Továbbá megjegyezte, hogy egyelőre nem terveznek Switch-változatot az A Way Outból.

9 komment - szólj hozzá!