Star Wars: Battlefront II - feloldották a hősöket

Tegnap óta érhető el az a frissítés a Star Wars: Battlefront II-höz, amely alapvetően alakítja át a játék fejlődési és jutalmazási rendszerét. Ezzel együtt az összes hős és spéci űrhajó azonnal hozzáférhetővé vált a játékosok számára.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#14
Aki szeretne gyorsan fejlődni hősökkel, azok GA-t próbálják, 1 pályán majdnem kaptam 1 skillpointot BOSSK-ra, de papával is simán szereztem 10k pontot. Aki szeretne kipróbálni a hősei képességeit, hogy majd melyik irányba fejlődjön, az arcade-ban megteheti, az összes kártya elérhető, mind 4-es szinten (EPIC)
#13
#8: Áprilisban jön egy másik frissítés, ahol a crafting partokat be lehet váltani skill pointokra, 40 crafting partért kaphatsz 1 skill pointot. És mivel minden star card vásárlás és fejlődés 1-1 skill pointot vesz igénybe, ezért ha van egy 3-as szintű kártyád amit feltolnál 4-esre, az mostmár 1 skill pointba (40 crafting partba kerül, azelőtt pedig 480-ba került volna).

A creditekért pedig a szintén áprilisi frissítés után lehet skineket és egyéb kozmetikai cuccokat venni.
#12
Én inkább abban bízok, hogy az XP követelményeket csökkentik. Jelenleg 23-as szinten vagyok, megvan minden karakter, de kb 7-8 heroes vs villains meccs lenne felfejlődnöm a következő szintre, ami szerintem nagyon sok. Ehhez képest a sima Blast játékmód amit bírok, töredék ennyi xp-t ad, hiába vagyok folyton a top3-ban(durván a harmadát), és ez legalább élvezhető, míg a heroes vs villains unalmasabb jóval, és elég nehézkesen dob össze matchmakingben is...
#10
#3: 20 óra multival + a sztori végigjátszásával feloldottam minden hőst. Utána pedig ráálltam a hero crate-ek vásárlására a kártyák miatt. Ez az új frissítés szerintem megnehezíti a kezdők munkáját, de célirányosabban tudnak fejlődni az adott karakterekkel legalább. bónusz pont, hogy már alapból elérhető mind a három card slot, így elég sok fajta kombinációt ki lehet próbálni már a legelején is az adott hőssel. Egyelőre várok valamilyen bónusz map-re, hősre, neadjisten egy sztori dlc-re. Remélem teljesítik az ígéretüket és támogatják a játékukat.
#9
#4: Pontosan, total bullshit, mivel az elején lehúzták 10-15k creditre, simán pár óra alatt fel lehetett oldani.
#8
A pénznek illetve a crafting partoknak a frissítés után van valami értelme még?
Én egyenlőre úgy látom ,hogy nem.
#7
#6: sztem neked! :D
#5
#3: Már bocsi, de első nap óta játszom vele, és konkrétan 3-4 nap alatt minden karakterem megvolt, úgy, hogy napi 2-3 órát játszottam vele, nem egyhuzamban.
#4
Amúgy meg megjelenés óta nem volt benne mikrotranzakció, vagyis csak játékkal lehetett pénzhez jutni, így nem sok jelentősége van, kb. ugyan ott vagy, kicsit kisebb a szerencse szerepe, mert itt konkrétan költheted el a skill pontokat.

Ui.: A pénz megmaradt, viszont értelmét nem igazán látom, lévén semmire nem költhető, erről tud valaki valamit?
#3
fojeszModerátor
#2: Ez mellément: rengeteget játszottam a játékkal, és korántsem volt ilyen rózsás a helyzet még a változtatások után sem.
#2
Olyan jó lenne, ha a cikket író ember legalább kipróbálta volna a játékot, miután hozzá fűz egy ilyent, "Reméljük, senki nem dolgozott túl keményen Darth Vaderért". A játék első napos frissítésében olyan alacsonyak lettek az árak és magasak a jutalmak, hogy kb. négy nap elteltével, nem sok játékkal minden karakterem megvolt, és még pár dobozt is vettem. Tény, hogy ezk után nem sok értelme volt a fizetős karakter opciónak, mert egy-két óra alatt, ha nem is vesszük a kihívásokat, megtudtál venni egy karaktert.