GDC 2018: A jövő játékkaraktereit demózta az Epic

  • Írta: fojesz
  • 2018. március 23.
  • Hardver
Link másolása
Az Epic a 3Lateral közreműködésével készítette el a legújabb techdemóját, amely a jövő játékkaraktereit hivatott bemutatni. Andy Serkis a digitális mását és egy idegen lényt keltett életre - félelmetesen jól.

A Star Wars-univerzumban játszódó raytracing-demó mellett más bemutatóval is készült a Game Developers Conference-re az Epic. A cég az Unreal Engine-t és a 3Lateral Meta Human Framework nevű technológiáját eresztette össze, méghozzá azzal a céllal, hogy megmutassák, hogyan festenek majd a jövő játékkarakterei.

A techdemóhoz a mo-cap zsenit, Andy Serkist hívták segítségül, aki a Macbeth egyik monológját először a saját digitális másának szájába adta. Érdemes megnézni, hogy a rendszer mennyi apróságot rögzített a színészen, a karakternek még a szembe is könnybe lábad:

De talán még ennél is érdekesebb, ahogy ugyanezt a jelenetet egy idegen lényként adja elő. Simán elfogadnánk ilyen mimikát a következő Mass Effectben:

További érdekesség, hogy az Epic mindezt élőben, valós időben renderelve demózza a San Francisco-i konferencián. A kulisszatitkokba az alábbi videók vezetnek be minket:

3.
3.
headhunter86
De ha nem hiszed, akkor ott a harmadik videóban mondja is, hogy Vicen-en te magad is meg tudod nézni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...