E3 2018: Még sokat kell várnunk a Halo Infinite-re

Hiába mutatták be tegnap a Halo Infinite-et egy trailer társaságában, a játék megjelenésére még rengeteget kell várni. Ami azt illeti, az előzetes is inkább az új engine képességeinek megvillantásáról szólt.

Tegnap este a Halo Infinite bejelentésével nyitott a Microsoft, a játék első trailere pedig alaposan felcsigázta a rajongókat: egy hatalmas, élő-lélegző világ tárult elénk, a videó végén pedig a jó öreg Master Chief is felbukkant. Ennél jobban pedig már csak annak örültünk, hogy a megjelenés nemcsak Xbox One-ra, de PC-re is várható.

Nos, a rossz hír az, hogy az első előzetes inkább az új Slipspace Engine képességeinek megvillantásáról szólt, és nem feltétlenül tükrözi a végleges játék képét, annál is inkább, mert a Halo Infinite-re még sokat kell várni - nem véletlenül nem közölt megjelenési dátumot a Microsoft. A 343 Industries által közzétett blogbejegyzés szerint a Slipspace több évnyi munka eredménye egyébként, és azért vágtak bele a fejlesztésébe, mert a Halo Infinite-tel kapcsolatos ambícióik megkövetelték. Jól hangzik?

A motor egyik szembetűnő sajátossága, hogy új artdizájnnal operál, és bár a stílust a Halo-sorozat klasszikus stílusjegyei ihlették, ennek köszönhető, hogy Master Chief sisakja is másképp fest kissé. A fejlesztők megerősítették, hogy a Halo Infinite eseményei a Halo 5 sztoriját követően játszódnak majd, és azt is, hogy a történet - a rajongók legnagyobb örömére - Master Chiefre fókuszál majd, és nem kell osztoznia a rivaldafényen más karakterekkel.

1 komment - szólj hozzá!