World of Warcraft Classic - semmi nem marad ki

  • Írta: szlav
  • 2018. június 17.
  • Hír
Link másolása
Hosszú hallgatás után a Blizzard ismét életjelet adott a klasszikus World of Warcraft kapcsán. Egy blogposztban elárulták, hogy a vanilla szerverek az 1.12-es patchen futnak majd, amely magába foglalja az alapjáték szinte összes tartalmát.

Alig két hónap választ már csak el minket a Battle for Azeroth megjelenésétől, de nem ez az egyetlen projekt, ami mostanában foglalkoztatja a WoW játékosait. A tavalyi BlizzConon jelentették be a World of Warcraft Classicot, amely az MMO-óriás korai, kiegészítők nélküli világába repíti vissza a nosztalgiázni vágyókat.

Azóta viszont nem sok hírt hallottunk a vanillaszerverekről, egészen mostanáig. A World of Warcraft hivatalos oldalán jelent meg az a blogposzt, amely elárulta, hogy hosszas mérlegelés után a blizzardos arcok úgy döntöttek, hogy az 1.12-es, Drums of War című frissítésre építik majd a klasszikus WoW-ot.

Jó hír ez azok számára, akik egy szinte teljesen feature-complete élményben szeretnének részesülni, hiszen ez volt a The Burning Crusade előtti utolsó lényeges update. Lássuk tehát, hogy mik azok a fontosabb dolgok, amelyek ebben patchben már elérhettünk!

Lesz mit csinálni a PvE-játékosoknak, hiszen ezen a ponton az összes 60-as szintű raid és dungeon elérhető volt már. Ez azt jelenti, hogy nem ragadunk majd az idők végezetéig a Molten Core-ban vagy Blackwing Lairben, hiszen nyitva állnak Ahn’Quiraj kapui, valamint Naxxramas lebegő nekropolisza is várja a kalandorokat. Ideje megszerezni a Corrupted Ashbringert, vagy Atiesht, csak legyen hozzá nyolc tank warrior a raidben!

Az 1.12-es frissítéssel persze elérhető volt már a többi, kisebb dungeon és raid is, így a Maraudon, Dire Maul és Zul’Gurub is szabadon feltérképezhetők, csakúgy, mint a Blackrock Spire és a Scarlet Monastery összes szárnya. A világ kinti részein is érdemes lesz vigyázni, hiszen összetalálkozhatunk a Dragons of Nightmare megtébolyult sárkányaival.

Akik pedig a PvP hőskorát várják vissza, készüljenek, hiszen ekkor már a játékban voltak az első battlegoundok is, sőt a Drums of War update volt az a patch, amely először kötötte össze a szerverek közt az Arathi Basin, Warsong Gulch, valamint az Alterac Valley játékosait. Persze akik azt tervezik, hogy inkább a kinti világban csapnának össze az ellenséges frakcióval, azoknak mindig megtalálják majd a balhét Southshore, Tarren Mill, valamint Stranglethorn Vale környékén, vagy éppen Silithus és az Eastern Plaguelands tornyainál. Tegye fel a kezét, aki már tervezi a stunlock-rugót, vagy a Windfury sámánt!

A Blizzard a fent említett posztban elárulta, hogy míg a jelen tervek szerint nem kívánnak olyan későbbi funkciókat implementálni, mint például az achievementrendszer, vagy a Dungeon Finder, a játék modern Battle.net-integrációt kap majd, így a launcheren keresztül továbbra is beszélgethetünk majd a barátainkkal.

Elég komolyan belenyúlnak az eredeti World of Warcraft kódjába is, amely abszolút szükséges ahhoz, hogy az elfusson a modern rendszereken is. Biztonsági szempontból is rendkívül fontos az architektúra újraépítése, hiszen a 2004-es anti-cheat megoldások mára teljesen elavultak. Az irvine-i stúdió fejlesztőcsapata a modern kori Warcraft biztonsági rendszerét szeretné átültetni a klasszikus kliensbe, ezzel kiszűrve a csalókat és az accounttolvajokat.

1.
1.
simon 555
Ez azért nem jelenti azt, hogy minden content elérhető lesz a rajttól. Csak arra a patchre építik a játékot, mivel ott már technikailag javítva volt minden.
Elég nagy hülyeség lenne a blizz részéről ha minden raid elérhető lenne az elejétől. Semmi progress érzés nem lenne.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...