Nem repkedhetünk szabadon a Cyberpunk 2077-ben

  • Írta: sirdani
  • 2018. június 21.
  • Hír
Link másolása
Az idei E3 legnagyobb durranása kétségtelenül a Cyberpunk 2077 bemutatkozása volt, melyet a rajongók közel öt év várakozás után kitörő lelkesedéssel fogadtak. Nem telhet el nap, hogy ne érkeznének újabb és újabb infók a játékról.

Korábban már részletesen írtunk a játék főbb mechanizmusairól, legyen szó akár a főszereplő karakterünk kialakításáról, az NPC-kkel való beszélgetésről, a döntési lehetőségekről, vagy a harcrendszerről.

Egy másik cikkünkben megemlítettük a városon belüli rengeteg interaktív lehetőséget, minthogy részt vehetünk a bandaháborúkban, több ezer szobát kutathatunk át, vagy hogy egy menőbb kabát megnöveli a reputációnkat, és így korábban elzárt területekre is bepillantást nyerhetünk.

Pár napja pedig már azt is megtudhattuk, hogy milyen konfiguráción fog biztosan jól futni a játék.

Most azonban újabb hírek érkeztek a Metro interjújának köszönhetően. A cyberpunk világok legikonikusabb elemei kétségtelenül a repülő autók, melyeket sajnos Max Pears, a CD Projekt RED pályadizájnerének elmondása szerint nem lesz lehetőségünk vezetni a Cyberpunk 2077: „Ugyan nem leszel képes arra, hogy a repülő autókat vezesd, viszont több küldetés során is döntő fontosságú szerepet fognak kapni.” Emellett pedig megerősítette, hogy repülés helyett a „gyaloglás, autózás és motorozás lesz a közlekedés fő módja a játékban".

Ezen infók alapján valószínű, hogy a repülő autók megmaradnak az AI által irányított járműveknek, melyek az előre meghatározott pontra szállítják a játékost, esetleg egyes küldetések különböző akciójeleneteiben kis időre a középpontba kerülhetnek.

További érdekes információ, hogy a játék elindítása után nem fogunk találkozni töltőképernyőkkel, az egész játék egy, az elejétől a végéig megszakítás nélkül élvezhető élmény lesz.

A Cyberpunk 2077-nek továbbra sincs megjelenési dátuma, és várhatóan PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on lesz játszható.

13.
13.
louie
Azért egy cyberpunk világú játék kapcsán a bike-ot biciklizésnek fordítani elég vicces :D
11.
11.
Juha
Gondolom nem technikai, inkább pályatervezési okokból nincs benne ilyen lehetőség. Mivel állítólag óriási toronyépületek lesznek benne, fura lenne, ha egyből felröppennél a 122. emeletre, ahová a játék szerint fel kell küzdened magad.
9.
9.
l4cyk4
#1: Van: https://youtu.be/-6_J7_YdbdM
7.
7.
Anti4730
Nekem az fps nezet fura. Szeretem ha latom a karakteremet mindig kivulrol, foleg az ilyen tipusu jatekoknal.
6.
6.
bitbandita
Majd a modderek megoldják :)
5.
5.
hadzsime
Kár, jó lett volna egy ilyen Vissza a Jövőbe 2. / Ötödik elem szerű légiközlekedés.
Úgy tűnik, hogy ahová mi megyünk ott szükség van utakra :(
4.
4.
azureknight0715
Érdekes ez a repülési téma, anó a horizon:zero dawnnak is volt valami kifogása vele kapcsolatban, valami olyan hogy gondolkoztak hogy berakják de végül mégsem lett betéve mert a ps nem rendelkezik akkora erőforrással amivel ez megoldható lett volna. Gondoolom itt is kicsit megvan kötve a kezük a konzolok miatt+ nem mindenkinek van atomerőműve otthon :)
3.
3.
adamsfamily
#1: A beyond good and evil 2-re azért háromszor annyi ideje volt a ubisoft-nak,mint a cd project red-nek.
2.
2.
Yanez
Ez azért szívás, hogy ott lesznek a röpködős verdák, de a játékos nem vezetheti őket. Legalábbis egy ilyen tipúsu játéknál biztosan hiánypótló, hiszen nem csőjátékról van szó. Viszont ez nem jelenti azt, hogy idővel majd nem jön egy patch, ami lehetővé teszi ezt a kis "gixert". :)
1.
1.
Slik
ezt kicsit szomoru hir, mert eleg uj es fasza elmeny lehetett volna... nem is tudom van-e barmilyen jatekban
pedig nem hiszem, hogy annyira nehez megoldani
a beyond good and evilben lehet a videok alapjan
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...