Gears of War 5 - 60 fps és 4K

A Gears of War franchise-ra mindig egyfajta grafikai mérceként lehetett tekinteni az Xbox-konzolok kapcsán, és ugyan az eddigi részek is viszonylag stabilan futottak, az új rész minden eddigi optimalizációs törekvést felül fog múlni.

A The Coalition stúdió vezetője, Rod Fergusson a Wirednek adott nyilatkozatában elmondta, hogy a Gears of War 5...bocsánat, Gears 5 fejlesztése során a konzolok esetében a 60 fps és a 4K lett megcélozva, míg PC-n biztosítani kívánják a játékosoknak, hogy a fix 120 fps se legyen elérhetetlen számukra.

„A célunk mindig a 60 fps volt, és úgy hisszük – a hátunk mögött mindennel, amit eddig készítettünk, illetve a sok tapasztalattal, amit a Gears 4 és annak optimalizációja kapcsán szereztünk –, pontosan ezt fogjuk nyújtani most is, csak 4K felbontáson. Még meglehetősen korai erről beszélni, de általában 120 fps-t tudunk elérni. Nyilvánvaló, hogy sokat számít az, hogy milyen hardvert használsz, de a játék képes lesz arra, hogy elérje ezt a magasságot, olyan hardverrel, ami képes ezt kipörgetni."

A korábbi részekhez mérten lényeges előrelépésre számíthatunk optimalizáció tekintetében. „Az, hogy a játékot teljesen az alapoktól kezdve építjük fel PC-re, komoly előnyt jelent, mivel a játékosok képesek lesznek kihasználni a különböző PC-s optimalizálási beállításokat.”

A Gears 5-re egyébként 2019-ben számíthatunk, és mivel Xbox Play Anywhere-cím lesz, így jönni fog PC-re és Xbox One-ra egyaránt. A PC-s verzió futtatásához azonban a Windows 10 nélkülözhetetlen lesz.

22 komment - szólj hozzá!