Battlefront II - Palpatine még mindig problémás

Játékmeneti problémák miatt június 28. óta elérhetetlen Palpatine karaktere a Battlefront II-ben. A DICE ugyan elmagyarázta, hogy miért vették ki a játékból az Uralkodót, azonban hogy mikor lesz újra játszható, egyelőre rejtély.

Palpatine a Battlefront II egyik játszható hőse olyan nevek közt, mint Rey, Luke vagy éppen Darth Maul. Az Uralkodó azonban meglehetősen különösre sikerült szupererővel rendelkezik: a filmekből ismert módon képes villámokat szórni a kezével, és az alapkoncepcióval nem is lenne baj, ám a játékban nem igazán sikerült a DICE-nak a képesség finomhangolása.

Év elején a karakter képes volt a villámokkal az ellenfeleket kiiktatni a falakon keresztül, ami meglehetősen elrontotta a játék egyensúlyát. Azóta a fejlesztők többször is gyengítettek a karakteren, de a játékosok szerint a Palpatine játékmeneti dinamikája sosem lett újból az igazi.

A június 28-i patch során a villámokkal való célzást tervezték egy picit megkönnyíteni, ám váratlan hibák miatt sikerült mindent teljesen elrontani a javítással, a karakter teljesen használhatatlan lett, a DICE pedig, hogy mentse a menthetőt, teljes egészében eltávolította a játékból.

A játékosok azóta is találgatták, hogy mi lesz a karakter sorsa, míg a mai napon Ben Walke, a DICE közösségi kapcsolatokért felelős vezetője végre elmagyarázta, hogy pontosan mi történt a háttérben. „Azt tervezzük, hogy kikapcsoljuk a Kill Switch (KS) funkciót Palpatine számára. Ez azt jelenti, hogy ideiglenesen törölve lesz a karakter a játékból. Egészen addig ki lesz kapcsolva, amíg egy javítás keretein belül újra vissza nem hozhatjuk őt. Nem könnyen hoztuk meg ezt a döntést, de úgy érezzük, hogy mindannyiunk számára ez a legjobb megoldás a közelgő javításig.”

Azonban azzal kapcsolatban, hogy a végső javításra mikor számíthatunk, nem osztottak meg bővebb információt.

9 komment - szólj hozzá!