Így változik a The Sinking City időjárása

Nem fogunk örülni, ha ránk esteledik és leszakad az ég a The Sinking City alapjáraton is elég komor világában. A legfrissebb fejlesztői napló a játék fény- és időjárási effektjeit mutatja be.
  • Írta: szlav

Kommentek

#10
#9: Igazából ezt a nagy csatatér dolgot nem lehet sok féle képen feldolgozni.
Talán úgy lehetne ha átvinnék más irányba, pl steampunkba, de az EA ezt soha a büdös életbe nem merné meglépni.
#8
#7: Ott leginkább az a baj, hogy az EA nem akkor adja ki a játékokat, amikor kész, hanem amikor meg kell jelenni neki.
#7
#6: Attól hogy valami multis még nem lesz okádék, a Dice-os srácok értenek a multis címekhez. Csak hát az EA ugráltatja őket.
#4
Èn màr nem is vàsàrolok olyan programokat, ahol az fps nem stabil 30-as. Az őrületbe kergettek előzőleg azok a jàtèkok, ahol màr közepes kameramozgàsnàl is szètesik a kèp, recèzik, szaggat stb. Az embernek a könnye is folyik ilyenkor. Persze akik vaksik, ebből semmit nem èszlelnek. :)
#3
A témája engem is érdekel és az atmoszférája is jó. Na de kérem, szart ne adjunk már ki a kezeink közül. Nem is a grafikára értem, mert az olyan amilyen, az atmoszféra rendben van, az akaszt hogy fejlesztői gépen van felvéve és szemmel látható helyenként jó ha megvan a 15 fps. Persze a játékot várom és lehet, hogy szuper lesz, de ne legyenek már trógerek :D
#2
#1: Azt ugye tudod, hogy csak jovo marciusaban jelenik meg? Addig meg eleg sokmindent csiszolhatnak rajta.

Jobban varom, mint az RDR 2-ot meg a Cyberpunk-ok. Nagyon bejon ez a komor hangulata, es meg open world is. Ha telerakjak erdekes mellek kuldetesekkel es normalis npc-kel, valamint jo sztorival, nem fog erdekelni ha a grafika ilyen is marad, mar szaladok is erte a boltba.
#1
Ronda és még szaggat is :D