Miután sikeresen lezárult a Scorn Kickstarter-kampánya, úgy tűnt, a szerb Ebb Software tartani tudja a korábban kitűzött év végi premiert. Időközben a csapat azonban sikeresen megállapodott egy befektetői alappal, így sikerült további támogatást szereznie a stúdiónak, ami megadta azt a függetlenséget a fejlesztőknek, hogy kreatív szabadságuk kiélése mellett a játék minőségére is nagyobb hangsúlyt fektessenek.
Ennek apropóján úgy döntött a stúdió vezetése, hogy tanulva az Agony és az Inner Chains problémáiból, inkább elhalasztják a premiert és az így nyert extra időben kompromisszumok nélkül belepakolnak mindent a játékba, amit kitaláltak, miközben a minőségre is oda tudnak figyelni.
Ez azt jelenti, hogy az amúgy is két részesre tervezett Scorn első felvonása, a Dasein csak valamikor 2019-ben jelenik meg. Első körben csak PC-re.
Cryengine jó szép meg minden ,de nagyon kevesen használják.Crytek ezt az engine harcot régen bukta el. Ott kellett volna megfelelően dokumentálni kezelni a dolgot. Ma már minden nagyobb kiadónak saját jól bejáratott engine-je van és csak a kis halak vesznek ilyen olyan engine-t.. 1-2 "nagy" project szokott még bejönni azt annyi...
En ugy ertelmezem, hogy nem lesz 1 és 2. resz kulon hanem egyben adjak ki az egeszet osszegyurva.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.