GC 2018: Daemon X Machina-kedvcsinálók érkeztek

Az Armored Core alkotói dolgoznak a Nintendo Switch legújabb mechás akciójátékán, amelyről még több részletet megtudtunk a kölni rendezvényen. A pörgős csaták során nem árt, ha van némi stratégiai érzékünk.

A Daemon X Machina fejlesztői a lehető legjobb mechás akciójátékot szeretnék letenni az asztalra. Köztük van az Armored Core-veterán Kenichiro Tsukuda is, míg a gépek designját Mr. Kawamori készíti, aki szintén az előbb említett szérián és a Super Dimension Fortress Macross-sorozaton dolgozott.

A történet szerint a Hold lezuhant, így az emberiség nehéz helyzetben van. Időközben létrejött egy új energiaforrás, a Femto, amely különböző hatással van a világra - az embereknek például szuperképességeket ad, de minden egyes fegyver is Femto-energiát használ. Úgy működik, mint a mana az RPG-kben. A mesterséges intelligencia is megbolondul és az emberek ellen fordul, így a háború elkerülhetetlen.

A mechákat itt Arsenalnak hívják, míg az emberi karaktereket Outereknek - mi a magunk részéről mindkettőt részletesen testreszabhatjuk a hangárban. A lelőtt ellenfelek fegyvereit elszedhetjük, így alakítva a saját harci stílusunkat. Időnként kiszállhatunk a robotokból, hogy kardokkal harcoljunk. Az ellenség kezdetben sokkal gyorsabb és okosabb, de idővel ez változni fog. Durva főellenfelek is lesznek, akiket nem ritkán bizonyos időlimiten belül kell semlegesíteni.

Lesz négyfős helyi és online multiplayer is, a csaták előtt a hubban gyülekezhetünk - a hiányzó játékosokat a gép pótolja.

A Daemon X Machina 2019-ben érkezik Switchre.

0 komment - szólj hozzá!