AC: Odyssey - megelevenedik az ősi Görögország

Megérkezett az Assassin’s Creed: Odyssey negyedik fejlesztői naplója, melyben arról lesz szó, hogyan elevenedik meg az ókori Görögország a játékban, és miként reagál a cselekedeteinkre. Pazar, amit látunk.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#16
#14: Mekkora igazság! Így így! Már az AC3 se volt sehol.
#15
#14: Originsnak játèkmenetileg nem volt köze az achoz, de törtènetileg igenis köze volt, nagyon is sok. Itt is meg fogják oldani. Kinek mi nekem ez az új írány jobban bejön.
#14
Szép szép, de ennek már köze nincs az AC-hoz. A retkes f*szért nem tudják akkor elengedni a nevet és kitalálni mást.

Még mindig Ezio halálával ért véget a széria és nincs tovább. A többi már csak egy külső nézetes akciójáték.
#13
Ez a játék gyönyörű lesz. Az új Tomb Raider-el ellentétben itt mind a környezet, mind a karakterábrázolás kellőképpen kidolgozott a technológia adta lehetőségekhez mérten.
Viszont az igaz, hogy ez nem olyan, mint a klasszikus AC, itt az eredeti történet az Origins-ban tapasztaltak alapján gondolom ugyanúgy háttérbe fog szorulni, és marad a harc az elnyomó titkos társaság által fenntartott rendszer ellen.

Ami még zavaró számomra, hogy teljesen megpróbálják elvinni az RPG irányába, de úgy tünik megint ez a trend. A TR-ben amit még várok az idén a gameplay videók alapján ott is millió bigyót kell összegyűjteni, kombinálni, upgradelni, csak hogy előrejuss a játékban.

A Medúza meg gondolom, mint az Origins-ben is, nem a főjáték történetének része lesz, hanem egy mitológiai témájú DLC-jé.

Már várom, de valszeg kimarad egy darabig, hogy lejebb menjen az ára, mert amúgy szerintem is a lenyúlásról szól a dolog, és az egész csak egy átskinezett Origins.
De azt kivánom azért, hogy nem legyen igazam....
#12
#11: Igen, az originst nem szabad bántani, mert ott legalább látszik hogy próbálkoztak. Az a baj hogy nagyon lehet érezni ha egy játék mögött a puszta profitkényszer bújik meg, vagy tényleg szívvel lélekkel dolgoztak rajta. Csinálhatnak 100 interjút is a fejlesztőkkel, de erre a játékra akkor is az előbbi lesz igaz.

#10: Nem kell jövőbe látni ahhoz, hogy be tudd lőni a játék minőségét viszonylag átfogóan. Sőt, a múltban látott trailerek és pár perces gameplayok alapján mindig meg lehetett állapítani melyik lesz jó, vagy kevésbé jó játék az adott év felhozatalát és a saját maga elé támasztott mércéjét tekintve.
#11
#10: Az Origins tènyleg jò volt.....EGYSZER. Mèg egy Witcher 3-at kivittem 3X vagy 4X addig az Origins-t mèg mindig nem sikerült màsodjàra is vègig jàtszanom (gold editions-t vettem a megjelenès napjàn. Vàrnak ràm mèg a dlc-k. Elszàlt a konzol ès vele együtt a mentèsem, ùjra kellett kezdenem). Peddig kb 6hònapja kezdem ùjra, de màsojàra màr ...... rohadtul monoton ès sablonos.

Egy ilyen sorozattòl elvàrnà az ember hogy olyan szintet ugorjan mint a Witcher 3 a Witcher 2-höz kèpest vagy a God of War.

A termèszet feletti elmozdulàs nàlam is plusz pont, viszont a boss dizànj, maga a fight system..... a ps3-as god of war-ban is ezek voltak csak ami a legszörnyűbb az egèszben az az hogy sokkal epikusabbak voltak.
#10
Itt mindenki csak szarozni tud. Èn az Originsel tèrtem vissza a sorozathoz black flag után ès azt kell mondanom hogy az origigins jo játèl volt, főleg a kiegek azok közül is az utolsó. Nekem nagyon tetszik hogy pluszba belemennek a termèszetfeletti dolgokba ès ezek nehezebb nehèzsègi fokozatom mondhatnám akár egy dark souls bossfightnak is. Nem tudom egyesek mit várnak, de szerintem ők maguk sem tudják. Ráadásul nem is játszottak mèg vele, ès trailerek alapján sem látszik szar játèknak de úgylátszik itt már mindenki jővőbelátó lett.
#9
7,8#+1 nekem az Origins is olyan semmilyen volt nézegetve a videókat tisztára mint a régiek csak más korszak és akkor erre lehet mondani hogy nagy csalódás mert teljesen jól elvoltam vele nem csalódás de ezt most nem részletezném hanem minimális újitások változások és talán élvezhető kikapcsolódásra is számíthatunk ha nem várunk nagy csodát ugyebár.
#8
#3: Aláírom,hogy talán félre lehet érteni,de én már konkrétan próbáltam behatárolni a tendenciát.Tehát nem azt írtam,hogy minden open world játék baromi monoton "mászkálj ide-oda hozd el ezt meg azt történet semmi csak főzz bográcsban nézd a naplementét gyűjts falevelet"
#7
Nem szabad összehasonlítani az Ac2 vel. Eltelt pár év mások a trendek. Egyetértek azzal, hogy a régi játékoknak volt lelkük zseniálisak, korszakalkotók voltak. DE: ha okosan adagolják a történetet s sok különböző elfoglaltságok vannak amik nem unalomba fulladnak akkor nincs gond. Hiába 10béves a motor ha szép a látvány s legalább a régebbi asinákon is elfut. Persze az más tészta hogy az Origin után ez börlehuzásnak ünik... De ha jó lesz akkor nincs mitől félni. De ez kb olyan mint a far cry. A 3 után rossz volt a 4 a 4 után üditő volt a Primal.
#6
Törölt felhasználó
#3: "Megalázzák [...] a régi játékok egykori zsenialitását."

Ezzel egyetértek. A többivel nem.
#5
Volt szerencsém...
#4
#3: Játszottál velük?
#3
Azért nem kell általánosítani. Sok open world játékban legalább vannak innovatív megoldások. De ezen látszik hogy ugyan azzal a 10 éves motorral lett össze b***va az egész. Szánalmas, fifa szerű, gyártósori, félkésznek sem nevezhető, hulladék termék, amivel megalázzák saját magukat, és a régi játékok egykori zsenialitását.
#2
Miért is engednék el?Talán nem tudnak sokat eladni az ac szériából?Főleg most,hogy egyre jobban dominálnak a hangyaszedegetős, időrabló, emberi agyat teljesen szétrohasztó open world játékok?
#1
Most néztem meg a Medusa küldetést. Mi a **** ez? Mert hogy nem AC az biztos. Egészen kritikán aluli. Origins copy pastelve, szokásos bugtenger, borzasztó az egész. Engedjék már végre el ezt a játékot... Ezt hasonlítsátok már össze egy AC 2 vel :D

https://www.youtube.com/watch?v=Mi412Tb4_DE&t=387s