Battlefield V - a sugár nyomában

Egyelőre még távolinak tűnik a stabil 60 fps a valós idejű sugárkövetés mellett - erről árulkodik egy új videó -, ám a DICE-nak még van ideje befoltozni a hibákat megjelenésig. Reméljük, egy tökéletesen polírozott játékot kapunk októberben!

Egy olyan 16 perces játékmeneti videó került fel a YouTube-ra, mely nemcsak azért érdekes, mert először láthatjuk végre a Rotterdam pályát teljes pompájában, hanem azért is, mert a videó teljes hossza alatt végig be van kapcsolva a real-time ray tracing funkció is, mellyel a fejlesztők szerint teljesen új szintre lép a játék látványvilága.

Persze van benne némi igazság, a kirakatokon és az utcák tócsáin a tükörképek döbbenetesen jól néznek ki, ám mellette azért több apró részletre is figyelmesek lehetünk, melyek némileg rontják az összhatást.

Ilyenek például a komolyabb akadozások, illetve az, hogy ugyan a játék során egy NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti-t használtak, mégsem voltak képesek folyamatosan tartani 1080p mellett a megcélzott 60 fps-t, melyet egyébként azonos géppel a maximális beállítások mellett a DICE is megígért.

Persze nem hivatalos játékmeneti videóról beszélünk, illetve az október 19-i megjelenés is még távol van, de azért jó lenne, ha nem csak egyetlen videokártyával lehetne zökkenőmentesen játszani a legújabb grafikai effektek alkalmazása mellett.

3 komment - szólj hozzá!