Kétféle mód az Assassin's Creed: Odyssey-ben

A korábbi játékokban számos ikonnal találkozhattunk a térképet megnyitva, így mindig tudtuk, merre érdemes felfedezni a világot. Az Assassin's Creed: Odyssey-ben azonban lesz egy Exploration mód, ahol ezek eltűnnek.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#3
Ez az exploration mód érdekes lehet. De leginkább annak örülnék, ha a HUD elemeket részletesebben testre lehetne szabni, nem csak preset-ek lennének. Mert engem pl. rohadtul zavar a wallhack, az enemy outline, de csak úgy tudom kikapcsolni, hogy sok minden más is eltűnik, ami meg jó lenne. Van egy mod erre, de attól meg nálam csökken a framerate. Na mind1.

Az eddig látott lehetőségek, gameplay-ek után már alig várom a megjelenést.
#2
#1: Ezt nagyon jó néven vennénk. Bár a tendencia az, hogy a siker után beindul a kapzsiság is. Azért nagyon bízom benne hogy a CD P R féle jó példa lesz ragadós.
#1
Feltünt, hogy az akció-kaland játék műfaj helyett a Ubi a szerepjáték fronton igyekszik inkább most már helyt állni az AC játékokkal, ami mondjuk nekem csak jó. :)

Nem lesz túl árazva / túl sok minden kiollózva hogy DLC formában tudják külön eladni a népnek, még lehet veszek is újból 1 játékot az uborkáéktól PC-re, majd meglátjuk...

Azért örülök, hogy a CD Projekt RED Witcher 3-as sikere pici nyomot kezd hagyni más kiadók fejlesztési + kiadási irányzataiban is, beleértve a nagyobb fejlesztőket és kiadókat is, ahol renszerint a fejesek még kapzsibbak...