Telltale Games - a bezárás margójára

A kalandáték-sorozatairól elhíresült Telltale Games pénteki bezárásának híre megrengette a játékipart, az érintettek közül néhányan elmesélték, hogyan zajlott le a folyamat a stúdión belül. Még mindig kérdés, mi lesz a The Walking Deaddel.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#12
#10: Ez nem jelenti azt, hogy a "felmentési időre" nem kapnak fizut, vagy esetleg végkielégítést (nem, ne pornóban gondolkozz).
#11 Itthon ez élő adásban megtörtént a Morning show-al, keress rá.
#11
#10: Igen, ez elég görény eljárás: felmondanak mindenkinek, aztán fél óra múlva már az utcán is vagy. Sokat elmond a cégvezetésről, egy ilyen cégért nem is kár.
#10
https://www.polygon.com/2018/9/25/17901106/telltale-layoffs-lawsuit-warn-act

Volt dolgozó perli a céget (valószínűleg a többiek is csatlakozni fognak), mivel az amerikai törvények értelmében nagy létszámleépítésekről 60 nappal előre kell tájékoztatni a dolgozókat.

Mivel ezt a Telltale elmulasztotta ezért a munkaviszony megszűnése után további 60 napig fizetnie kellene, mintha mi se történt volna...

Ha belemennek a perbe (nem fognak, mivel tuti bukta) akkor a végén még kamatokat is fizetniük kell.
#9
#2: Vagy végignézte vmelyik youtubernél, de volt olyan ami még annyit se ért meg. Én a Batman-nél éreztem először, hogy elfáradt ez az egész, lerítt róla az igénytelenség és akkor még akadt is mint állat minden platformon! Wut!?
De a TWD1-2 szerettem, de még a GoT is betalált nálam, utóbbit sajnálom hogy szintén lezáratlan marad :/
#8
#2: pont akartam írni, én is humble-van szereztem be szinte minden játékukat, egy sam and max-ért biztos nem fogok 60 dollárt fizetni
#7
Törölt felhasználó
De ezek nem inkabb visual novelek? Par gomb megnyomasatol meg nem lesz jatek...
#6
3 jó játékuk volt csak. A TWD első évad tényleg zseniális lett, valamint nagyon élveztem a BackToTheFuture-t is és a Wolf Among is élvezetes volt. De az összes többi a szar és a középszer között mozgott. A Batman pl. kifejezetten igénytelen lett.
#4
#2: Ott volt a probléma, hogy a kezdeti sikereken gyorsan felhizlalták a stúdiót, sok projektet futtattak párhuzamosan és így egyik sem kapta meg a szükséges figyelmet és erőforrásokat, miközben a fejlődéssel egyáltalán nem foglalkoztak.
#3
Nem volt váratlan és nem is rázott meg. Sőt! Még örülök is, hogy ekkora fejlesztői potenciál felszabadult, mert eddig feleslegesen kötött le egy csomó kiaknázatlan energiát.
#2
Szerintem ott volt a problema, hogy egy kis retegen kivul mindenki valamilyen learazasnal vette meg a jatekokat. Tobbek kozott en is es birtam is oket, de teljes arat nekem nem ertek volna meg.
#1
Szerintem egy kicsit erős azt állítani, hogy megrengette a játékipart és az sem áll sokkal közelebb a valósághoz, hogy váratlan volt. Legalábbis azoknak, akik aktívabban követik a játékipar híreit. Valamennyire mindig váratlan, elvégre az expókon nem stúdióbezárások, hanem játékmegjelenések időpontját jelentik be, de ez csak idő kérdése volt, már jó ott lebegett a fejük felett. Ami meg a megrázást illeti, kicsik voltak ahhoz és csak rétegjátékokat gyártottak (mint a mellékelt ábra mutatja, azt sem túl jól).