Jade Raymond elhagyta az EA-t

Az EA Motive stúdió alapítójaként és vezetőjeként mondott le pozíciójáról a tegnapi nap során Jade Raymond, az Eletronic Arts egyik legjelentősebb személyisége. Egyelőre még nem tudni, hogy hol folytatja karrierjét.

Raymond korábban a Ubisoftnál dolgozott, ahol jelentősen kivette a részét az Assassin’s Creed-franchise megalkotásából, később pedig a Ubisoft Toronto vezetőjeként kovácsolta össze azt a csapatot, amely a Rainbow Six: Siege mögött is áll, ám 10 évnyi közös munka után, 2014-ben maga mögött hagyta a francia vállalatot.

Nem is kellett sokat várni az újabb fejleményekre, 2015-ben az Electronic Arts az újonnan indított Motive stúdió vezetőjének tette meg, ahol először a Battlefront, majd később a Visceral-féle Star Wars-játéknál kellett besegítenie a fejlesztésbe.

Azaz utóbbinál csak kellett volna, ugyanis a projektet az EA különböző furcsa kifogásokkal leállította, melynek egyik kulcsfigurája, Amy Henning is ekkor távozott a kiadótól, és inkább kisebb VR-alkotásokba kezdte fektetni az energiáját.

Jade Raymond viszont maradt, egészen mostanáig, azonban az EA-től kilépve egyelőre még nem derült ki, hogy pontosan mihez fog kezdeni. Ami viszont a Motive stúdiót illeti, a hivatalos közlemény szerint Raymond helyét Samantha Ryan veszi át, aki korábban olyan alkotásokon dolgozott, mint a Batman: Arkham City, a No One Lives Forever és a hamarosan érkező Anthem.

29 komment - szólj hozzá!