A Microsoft megvette az inXile-t és az Obsidiant is

Hivatalossá vált, hogy a Microsoft felvásárolta a Fallout: New Vegas és a Pillars of Eternity fejlesztőjét az Obsidian Entertainmentet, de ami igazán meglepetés, hogy Brian Fargo CRPG-specialista csapata, az inXile is az övé lett.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#21
#16: Hát manapság elég kevés kiadó kockáztat exluzívitást a magas fejlesztési költségek miatt. Plusz, anno azért nem volt ennyire kényelmes több platformra fejleszteni, a konzolok teljesen egyedi belső felépítése miatt. Akkor nagy valószínűséggel arra fejlesztettek amelyikkel a legnagyobb vásárlótéget célozhatták meg. Persze, voltak azért multi címek ( főleg a nagyoktól akiknek belefért, meg ugye a belsős anyagok ). De egy kisebb kiadó mondjuk egy JRPG-vel, simán csak a ps2-őt célozta meg....
#20
Egészségünkre!!
#19
#17: Az meg FIG projektkent indult, gyorsan meg is lett a kert penz, "PC-sek" fizettek nem keveset, nem lesz xbox exkluziv. Minden tovabbi projekt, amelyet mar az MS budzsebol keszitenek elkepzelheto, de a W3 nem.
#18
#17: Készülj fel hogy az lesz, de valószínűleg jön PC-re.
#17
A Divinity: Original Sin II playstationös portja ign-es értékelés szerint rendkívül jól sikerült, szóval jól is meg lehet csinálni egy turn-based combattal operáló rpg portolást konzolra. A jövő év végére csúszott (vajon miért?) Wasteland 3 2019 egyik legjobban várt játéka nálam, a screenshotok nagyon jól néznek ki belőle. Azért remélem nem xbox exkluzív lesz :D.
#16
#15: Én is így gondolom.Ps2 korszakban rá sem néztem nagyon a pc-re,most meg csak javarészt praktikum miatt van a nappaliba a ps4.(fifa mkx haverokkal) konkrétan a god of war-t és az uncharted 4-et pörgettem ki rajta,de már eladtam őket.Ps2 korszakban töménytelen mennyiségű játékaim voltak ami semmire nem jött csak ps2-re.
#15
#10: Megint badarságot mondasz. A GoW és Halo nem unalmas a Forza Motorsportról és Horizonról pedig példát lehetne venni. Pont tegnap beszélgettem az egyik haverommal erről az exkluzív baromságról is. A PS1 egyeduralkodó volt míg a PS2 több száz exkluzívval rendelkezett. A ps3 már nagyon 100 cím alatt volt, most a PS4-nél meg ha nem nézzük a remastered és remake címeket akkor a Quanticen és pár stúdión kívül nem nagyon tudsz nekem mondani címet.
Végtelenségig beszélhetnénk erről és mivel az MS-nek 0 címe van ami ex így a PS-nek sokkal több, azonban a múltat nézve, nagyon csekély szám ez... Szerintem
#14
#9: Az a baj, hogy az Obsidian mindig is türelmet igényelt és alkotói szabadságot. A Microsoft meg olyan türelmes, hogy eddig csak a Fable Legends és a Scalebound esett áldozatul a türelmének az ismert és bejelentett MS játékok közül. Ezek közül a második konkrétan húzónév volt a Xbox One mögött a 2014-es E3-on.

Az inXile meg nem rendelkezik TPS és FPS tapasztalatokkal, a klasszikus RPG játékokra meg nincs igazán igény konzolokon.

A Sony kapcsán meg lehetne vitatkozni a magára találással. Exkluzívok terén a PS3 is sokkalta erősebb volt, mint a X360. Csak akkoriban a késett megjelenés és a magas ár eléggé elterelte a népet.
#13
#9: Ne térjen vissza. Komolyan mondom. Nem kell X exklizív. (igen van konzolom) de hadd kapjanak csak a Pc-sek is belőle. A jót ne sajnáljuk :)
#12
Az inXilet is? Hát ez kifejezetten sajnálatos. Ráadásul ez a műfaj pont nem is konzolra való. Azt hiszem, lehet rá számtani, hogy a következő 5-10 éven belül a stúdiók alapítói kicsit megtollasodnak, aztán otthagyják a szarba a MS-ot és alapítanak egy új független stúdiót. Ez így szokott működni.

Csak sajnos az IP-ik ezzel halálra vannak ítélve.
#11
Akkor jöhet egy fain Fable tőlük.. :)
#9
#7: Talán visszatér a legendás x360 éra? Miért ne lehetne. A sony is magára talált a jelenlegi generációban és visszahozta a ps2-es szép időket.
#8
Szuper hír, úgy látszik az ms észhez kapott és ráébredt mennyire fontosak, mérvadóak a belső stúdiók hogy a minőségi exkluzív játékok kell hogy legyenek a prioritás egy konzol esetében! No, jövőre talán befigyel egy Xbox Scarlet? Minden jel arra mutat hogy igen!!!
#7
A sunset overdrive fejlesztesebe se szoltak bele, ugyhogy en bizom bennuk
#6
#2: Sajnos a többi naggyal összehasonlítva (EA, Ubisoft, Activision...) MS az egyik legjobb lehetőség, de ez inkább a konkurenciát minősíti.
#5
#4: Ja, lásd Rare…
#4
"a csapat megőrizheti kreatív függetlenségét"

Hányszor hallottuk ezt már számos kiadótól... az új játékaik mindig megváltoznak sajnos nem pozitív irányba.
#3
Na, ebből mi lesz? De izgalmas!
#2
Nem tudok felhőtlenül örülni. Valahogy ezek a felvásárlások mindig a Lionhead-et és annak sorsát juttatják eszembe. De ne így legyen. Mindenesetre ezt azért itt hagyom:

Xbox Entertainment Studios - dead
Bungie - went multiplat
Remedy - went multiplat
Carbonated Games - dead
Ensemble Studios - dead
Aces Studio - dead
Press Play - dead
Lionhead Studios - dead
BigPark - dead
Good Science Studio - dead
Leap Experience - dead
Function Studios - dead
Team Dakota - dead
SOTA - dead