Nem fejleszt több játékot Cliff Bleszinski

CliffyB egy meglehetősen szomorú tweetben közölte a nagyvilággal, hogy soha többé nem készít videojátékot. A LawBreakers és a Radical Heights csúfos kudarca után teljesen elment a kedve a játékfejlesztéstől.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#28
#21: A kettő azért nem ugyanaz.Amikor a killswitch kijött ps2-re,addig egy játékban sem volt fedezékrendszer.Ellenben mindenki úgy van vele,mintha a gears of war csapata találta volna fel az egészet.Azt meg nem szabad elfelejteni,hogy mennyi szuflával gazdálkodott a ps2 és mennyivel a 360.Egy konzolgeneráció volt köztük a különbség.
#27
"A játékfejlesztő is ember, sok esetben nem miatta válik sikertelenné egy játék."

Hát ezt a megjegyzést pont Bleszinski kapcsán kellett ellőni. Ha ez a maj...[khm] ez az ember nem lett volna a Lawbreakers közelében, ezerszer több esélye lett volna szerencsétlen címnek befutni. Függetlenül attól, hogy a zsánerében azért akad több lélekkel rendelkező konkurens is.

Hatalmas felelősség nyilvánosan megosztani minden gondolatot, különösképp, amikor egy-egy céggel azonosítják az ember szavait.
#25
#23: Akkor kenegesd, magadat járatod le újra és újra.
#24
#12: "még csak hasonló sem volt"
Akik a kill switchen kidolgoztak a fedezekharcot azok kerultek a gearshez,majd onnan a mass effecthez.
#23
#22: Ez aztán az érv.Még mindig nem látom,miért van a geow-ban ugyanaz a fedezékrendszer,mint akármelyik korábbi játékban.Lehet linkelni.A killswitch-en jót röhögtem(egyébként tetszett a játék) linkeljetek be azért egy kicsit bénábbat is mint a geowban van.mondjuk a 80-as évekből tudtok?:D
#22
#21: Hülyeséget írtál, ismerd el ne a kakit kenegesd.
#21
#20: Igen,a mortal kombat meg ebből vette át a harcot.

https://tinyurl.hu/XirQ/

Minden játéknak meg volt az úgymond őse,de olyat mondani,hogy konkrétan átvette a gears a killswitch fedezékrendszerét a merő hülyeségről árulkodik.És eléggé kiábrándító lett volna,ha a killswitch-et vették volna alapul azóta mindennél.........

Világrengető pedig az atom volt.
#20
#12: A nagy "forradalmi" fedezékrendszert,meg a killswitch-ből vették.Kipörgettem mindegyik gears of war-t,az első 2 nem volt rossz az atmoszférája miatt,de nem volt egy világrengető játék.
#19
Inkabb ment volna vissza GeoW fejlesztőihez... Sajnos nem tudom sajnálni, hülye volt, ennyi.
#18
egyfelől ne tudom miért áll feljebb valakinek ha nem kapja vissza a pénzét, tudta nagyon jól a vevő hogy multi játékot vesz, amiben benne van hogy kihalhat akármikor

másfelől ez az ember egy idióta, talán nem multis ****t, meg br vonatra felülni kéne, hanem normális kreatív valamit kidobni
#17
#13: Na meg ennyi erővel a half life 1 a doom 1-től vette az ötletet,csak azért mert fps....
#16
#13: Az meg mindegy,hogy kinek unalmas.Mégcsak véletlenül sem erre reagáltam.
#15
#13: 12

Eddig is tudtam,hogy ez az oldal egyszerű ,mint a ropi,de azért jót tudok röhögni néha.

KB annyi köze van a játékmechanikához mondjuk a kill switch-nek a gow-hoz,hogy mellmagasságig érő "fedezékrendszeres" az is.Egyébként a palacsinta meg tisztára a kígyóra hasonlít.........................

Na bumm.
#14
#12: Ja, GoW találta fel a mellmagasságig érő fedezékeket, előtte nem volt ilyen egyetlen lövöldében sem...
#13
#12: Az meg a namcos kill switchtol vette az otletet,na bumm.
Amugy tenyleg unalmas volt.
#12
#11: Tucatlövölde.....Főleg,hogy mikor megjelent mégcsak hasonló játék sem volt és aminek a fedezékrendszerét azóta már több játék másolta,többek között a nagy sikerű mass effect.


Tucat lövölde...
#10
Hasonlo sorsa fog jut a sonys david jaffe is. God of war 1-2 ota nem tudott jót csinálni.
#9
Van sok más jaték készítő akinek sikeres lett a játéka. Sosem értettem, hogy miért pont ő az akit szuper sztárként kezelt a média. Mindenesetre vicces volt nézni ahogy próbálja kihasználni először az Overwatch aztán pedig a Fortnite hype-ot. Nagyon profi taktia egy tapasztal, kreatív, innovatív fejlesztőtől. GG WP.