Több Diablo-projektet is törölt a Blizzard

A Diablo: Immortal bejelentése a gamer világ idei egyik legnagyobb botrányába torkollott, hiszen a franchise rajongói többet vártak egy egyszerű mobiljátéknál. A Kotaku most beszámolt a Blizzard korábban törölt Diablo-projektjeiről.
  • Írta: szlav

Kommentek

#8
Törölt felhasználó
#4: kedves barátom, az embereknek maguknak kell eljutnia eddig. ha mindig csak arra várunk, hogy majd valaki megmondja merre: azzal minden irányítást átadunk, és garantálom hogy mindig ez lesz a vége.
ha változást akarsz mutass Te példát először is azzal hogy mit veszel meg. aztán ha elég jó ember vagy, talán másoknak is leesik a környezetedben, hogy csak a tömeg képes hatni a tömegcikkekre.

épp ezért, én nem fogom megvenni ezt a mobilos rettenetet. Dio 3 is egy retek volt - kieget már meg sem vettem. számomra D2Lod-al véget is ért a sztori. Kb úgy könyvelem el, mint filmek között a Terminator 2-t.
minden ismerősöm ezen a véleményen van, nem fogjuk a Blizzt hizlalni, hogy ilyen mocskot nyomjon le a torkunkon újra.
mi lesz a következő? arcade shooter? ugyanmár..
#6
#5: Ne vegyél semmit, halj éhen és nem lesz többé gondod a support-al :-)
#5
#4: dkjq cinikusan mondott okosat, te pedig szarkasztikusan mondtál semmit. Mi a tanulság?
#4
#3: Köszönjük.
Kérlek terjeszd az igét világ szerte. Gyűjts követőket. Légy te a próféta és a megváltó egyben.
Döntsd meg a kapzsi játék kiadók illetve az Apple hatalmát.
#3
Törölt felhasználó
ezt már írtam egy apple cikkhez is, másik oldalon.
teljesen egyszerű a megoldás erre a gondra.
ha szemetet akarnak eladni, és még tolnák is: NE VEDD MEG
olyan hirtelen észhez fognak térni, hogy észre sem veszed.
szívesen
#2
#1: Hát, a Blizzardnál az soha nem volt-, és most sem az a probléma, hogy "hamar", túl korán adnak ki egy játékot, sőt. A "when it's done" kifejezés az pont a Blizzarddal lett ismert. A Bethesdával viszont már más a helyzet, náluk tényleg megállja a helyét a megállapítás. Bár a Bethesdánál az, hogy a kiadás időpontjával kapcsolatban kapcsolatban a fejlesztőknek nincs vétójoguk a pénzügyi részleggel szemben, az csak egy dolog, ott egész más problémák is vannak szerintem. Hogy tartják magukat egy időponthoz, amit a pénzügy kiszámolt, hogy mikor lehet esély a legtöbbet eladni, az egy dolog. Viszont azt már nem magyarázza, hogy pl a Fallout4, egy három évvel ezelőtt megjelent játék még mindig tele legyen buggal. Vagy pl ebben az évben, az 1.10 utáni frissítés miatt nem lehetett elindítani a játékot, csak ha letiltottad a netről, és ok, hibáznak, de arra már nincs fölmentés, hogy hónapokig(!) ez így is marad. Pont így jártam, megvettem a GOTY-t, jön a futár, föltelepítem, és nem indul. Utánanézek, és szembesülök vele, hogy már hónapok óta ezen problémáznak a fórumokon, és az egy dolog, hogy letiltom a tűzfallal, de ez miatt egyből buktad az achievement rendszert, amit másokkal ellentétben én még le is szarnék, de hogy bukom a moddolási lehetőséget is ez miatt... és hónapokig nem javították ki. Egy három éves játéknál, amit elvileg folyamatosan update-elnek, szóval foglalkoznak vele, és nem egy magára hagyott gémről van szó. Nagyon más a két cég problémakezelése, ill. a felhasználóikhoz való hozzáállása.
#1
Hab
Sajnos azt látom, hogy a pénzügyi szakemberek teljesen átvették az irányítást és a fejlesztői studiókat mindenféle szarságokra kényszerítik. Ezért jön most egy mobilos játék, és ezért adnak ki befejezetlenül játékokat, mint a Fallout 76 is. Persze egy adott év pénzügyi jelentésén javíthat, egy hamar kiadott játék, de hosszútávon gazdaságilag is vissza fog ütni a dolog.