Ghost Recon: Wildlands - jön a Special Operation 3

Egy új PvE-küldetést, két új PvP-classt, új pályákat, fotómódot és sok egyéb apróságot hoz a Ghost Recon: Wildlands következő frissítése. A Special Operation 3 jövő héten érkezik.
  • Írta: szlav

Kommentek

#9
#1: Volt mar sokkal jobb clancy game
#8
#7: Igen, valóban izgalmas kihívás tud lenni, de azért nem szoktam én sem teljes HUD nélkül játszani, valamint ilyenkor persze nem hard-on nyomom, mert annyira nem vagyok én nagy ász, és az már frusztráló lenne nekem. A képernyő sarkában elhelyezkedő eszközök, és lőszer jelzése nekem is elengedhetetlen. A wallhack, enemy tagging azonban gyűlölt ellenségem minden játékban, a minimap meg változó, mikor milyen kedvem van, de kikapcsolva teljesen más élmény játszani. Habár a GRWL esetében elég durva, hogy mennyire be tudnak keríteni.

Én amúgy nem egyszer kikapcsoltam a célkeresztet is, és a fegyverre sem tettem, tehát távcső nélkül, illetve az options-ben megadtam, hogy az aim esetén is maradjon a third person, váll fölötti kamera nézet. Persze ez nem lopakodásra van, de egészen érdekes kihívás, és izgalmas élmény volt így játszani. Eleinte körbelőttem az ellenséget, de el nem találtam, aztán magam is meglepődtem, hogy kis idő után úgy hozzászoktam, hogy elég szépen osztottam a headshot-okat úgy is.

Egyetértek abban, hogy rendkívül szórakoztató game a GRWL.
#7
Kindzsal!
Nem veszünk ezen össze, akkor inkàbb ùgy fogalmaznèk a Ghosttal kapcsolatban, hogy nem jò, ès hibàtlan jàtèk, inkàbb szòrakoztatò.
FrankBkack!
A segìtő lehetősègek kikapcsolàsàval/nem alkalmazàsàval egy taktikai shooter lövölde komoly nehèzsèget jelent, ìgy jàtszva valòban az igazi kitartàs, ès tudàs kerül előtèrbe a jàtèkosnàl. A különfèle HUD-ok engem is zavarnak, igaz vannak olyanok, melyek szàmomra elengedhetetlenek, pl a minitèrkèp, illetve az eszközök làttatàsa ( kèzigrànat, kèsek, aknàk ) töltènyek db szàma a kèpernyőn. Kivètel ha közèpen van.( Division )
#5
#3: Amikor én aktívabban lopakodtam benne akkor még volt egy olyan trükk, hogy elég volt csak teljesen más irányba nézni, majd vissza, és már el is tűntek a hullák.

Amúgy amiket Kindzsal felsorolt azokat jómagam is tapasztaltam, és én is elég kiábrándítónak tartom, éppen ezért mint „lopakodós taktikai shooter” nekem sem jön be, de LMG-vel Chuck Norris-Rambó stílusban aprítani az ellent úgy nagyon szórakoztató számomra.

Tökéletes játékot nem tudok mondani, de pl. a Sniper Elite 4-ben sokkal komolyabb sztem az AI, és a lopakodva taktikázás. Nem tűnnek el a hullák, el lehet őket rejteni, és sztem sokkal életszerűbben reagálnak az eseményekre, mint a GRWL-ben. Persze az sem hibátlan, de nekem nagyon bejön.

Vagy amit épp mostanában kezdtem el, a Sniper Ghost Warrior 3, az is nagyon adja nekem, mint taktikai, lopakodós game. A helyszín különösen bejön, és a betöltő kép alatti dal :)

Bár én mindkét játékban hangoskodok, és nem csendben osonok, de az a jó, hogy úgy is meg lehet csinálni. Nekem plusz van még egy olyan „fétisem” is hogy wallhack, enemy tagging nélkül játszom, tehát drón és egyebek nuku. Így igazán izgalmas mindkét game most nekem.
#3
Kindzsal! 1#
Nem tagadom vannak hibàk, de a taktikai rèsze tènyleg egyedülàllònak mondhatò. Az, hogy kilő szinte egyből a lègvèdelem ?... nos ahogy igazàbòl is! Alcsonyan repülve kijàtszhatò a rendszer...ahogy valòban az èletben is. Hiàba lő a lenti ellensèg kèzifegyverekkel, azok alig sebeznek, tehàt nem problèma. Lelőnek kilomèterekről? Hm, ilyet èn alig tapasztaltam. De ha ìgy is van, èn kilőhetek tàvcsövessel 2km-ről enemiket, ők mièrt ne tehetnèk ezt meg? Ami valòban bosszantò az az àltalad is emlìtett eltűnő ellensèges halottak, igaz a jàtèkmechanika mentsègère legyen mondva, nem egyből szìvòdnak fel, hanem kb 20mp alatt, enzen idő alatt megtörtènhet a riasztàs. Nagyobb gond szàmomra az ùjratermelődő ellensèg, ìgy az orszàg megyèinek megtisztìtàsa utàni öröme a jàtèkosnak semmivè vàlik. De mondj egy tökèletes jàtèkot ha màr itt tartunk. Az agyondìcsèrt, a realitàsàèrt felmagasztalt RDR 2 pl tele van irreàlis hibàkkal, ilyen az erdő mèlyèn törtènő gyilkolàs, majd a szemèlyem utàni hajsza, miközben senki sem làtta a tettemet. Vagy a jàtèk gyilkolàsra kènyszerìtő menete a story-szàl esetèben. Èn ezen problèmàkat sokkal sùlyosabb hibànak vèlem, mint fekete ruhàban fehèr gyapotmezőn valò anomàliàkat a ghost-ban. Összefoglalva, vannak valòban gyengesègei a Ghost-nak, de igenis èlvezetes vele a küzdelem. De ugye nem vagyunk egyformàk, mindenkinek màs ès màs az ingerküszöbe egyes hiànyossàgok terèn a jàtèkokat illetően. Most olvastam a neten, kèt èv utàn pc-re èrtve ( konzolokat nem szàmìtva ) napi 4000 ember jàtszik online a jàtèkkal, ami közel rekordnak szàmìtò jelensèg. Szerintem nem vèletlenül.
#1
Mondjon bàrki bàrmit, a jàtèk főleg az esetenkènt gyatra
( konzoloknàl) kèpi megjelenìtèse/szaggatàsa, ès jàrművek "furcsa" irànyìthatòsàgàt nem figyelembe vève, az egyik legkreatìvabb harci jàtèkok egyike mellyel jàtszottam eddig. Itt tènyleg ùgy oldhatòak meg a feladatok ahogy szeretnè az ember. Szanaszèt lehet taktikàzni az agyunkat, a mai napig jàtszom vele.