Érkezik a sugárkövetéses 3DMark benchmark

  • Írta: sirdani
  • 2018. december 9.
  • Megjelenés
Link másolása
3DMark Port Royal néven lesz elérhető a benchmark-tesztek legújabb képviselője, melyben a Microsoft DirectX Raytracing technológiának köszönhetően a tükröződő és csilivili felületek kerülnek a középpontba.

Január 8-tól lesz elérhető a 3DMark legújabb tesztje, a Port Royal, melyben a valós idejű sugárkövetés kapja a főszerepet. Amióta az NVIDIA RTX technológiájának köszönhetően megfelelő hardver esetén már mindenki számára kipróbálhatóvá vált az újítás, azóta viszont inkább a technikai panaszokról, mintsem a lehengerlő látványról lehet a legtöbbet hallani - gondoljunk csak a Battlefield V gyenge RTX-es teljesítményére. Mindez természetesen nem is csoda, hiszen a technológia még gyermekcipőben jár.

Éppen itt jön a képbe a 3DMark Port Royal, ami az első valós idejű sugárkövetésre képes tesztként nemcsak a technológia képességeinek bemutatására, de az eredmények elemzésével a fejlesztésben is sokat segíthet. A teszt kizárólag a 3DMark Advanced Edition és a 3DMark Professional Edition felhasználóinak lesz elérhető, a 3DMark Basic Edition és a steames demó ezúttal kimarad a mókából.

Egyébként, ha más miatt nem is, amiatt mindenképpen izgalmas lehet mindenki számára a tesztről készült előzetes, hogy bemutassa, mit is várhatunk a technológiának köszönhetően a jövőben érkező játékok vizuális megjelenítése kapcsán.

2.
2.
Firsttime
Maradjunk a ray tracing kifejezénsnél. Ez a sugarkövetés annyira szarul hangzik. Nem muszály mindent magyarosítani. Film címeknél és termék neveknél is sokszor csak kínos az egész.
1.
1.
Derivel
Ha már RTX, a Battlefield 5 új patch-e sokat javít a teljesítményen. 10-20 fps többletet hoz minden felbontáson. Így már az 1440p 60fps is megvan könnyedén ultra beállításokkal.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...