Beyond Good and Evil 2 - így néz ki az E3-as demó

  • Írta: sirdani
  • 2018. december 11.
  • Videó
Link másolása
Space Monkey Report címen tartott élő streamet a Ubisoft, melyben a régóta készülő Beyond Good and Evil 2-ről osztottak meg újabb részleteket, illetve belepillanthattunk a 2018-as E3 során zárt ajtók mögött levetített demóba is.

Az űrhajócsatákba, a távcsövek működésébe, a térkép felfedezésébe, a harci képességekbe, a karakterek toborzásába és a co-op játékmódba is egyaránt betekintést kaptunk a frissen érkező videókban, melyek közül elsőként érdemes a teljes anyagról készült, hivatalosan összevágott verziót megtekinteni:

Akik pedig további részleteket szeretnének megtudni a játékról, a következő videóban megtekinthetik a teljes, 26 percnyi vágatlan pre-alpha gameplay videót, illetve a Space Monkey Report aktuális adását is.

Megjelenési dátumot pedig hiába keresnétek, az sajnos még mindig nem látott napvilágot. Azt viszont már tudni lehet, hogy a béta valószínűleg 2019 végén esedékes.

11.
11.
hadzsime
#9: +1
Minden szóval egyetértek.
10.
10.
br1Koo
#8: Azért ne tegyük már az rdr2-t meg a szaros ac-t egy lapra. Előbbiben rendes térképeket veszel elő amiket neked kell kibogozni hol van egy-egy rejtett loot, utóbbiban meg szaros pontokhoz mész ami aktivál valami küldetést. Teljesen más érzés a kettő. Az egyikben a világ részévé válsz mint játékos a másikban meg eszel amit kapsz. Egy pillanatra nem vált nyűggé az open world a rickstar játékában, mert mindvégig érdekes volt.
9.
9.
Hunszi
#8: Ez a fő baj manapság, hogy megy a vita a 4K/60fps-ről meg a csilli villi effektekről, de egy 30 éves kinézetű Stardew Valley képes felvenni a versenyt tartalmilag rengeteg tripla A-s nagy open world címmel...s bár elsőre nevetségesnek hangzik, de sajnos nem sajnos igaz. A probléma pedig ott van, hogy azt egyetlen egy ember fejlesztette, ameddig egy AC mögött több 100an vannak több millió dollárral...mégis 100 órát a Stardewbe húztam bele s az AC-t 20 után meguntam.

Lehet kifázni a Minecraftot is...bár én nem játszom vele, de egyszerűen megértem mit esznek rajta annyian. Az a játék tényleg az ultimate open world érzés, ahol tényleg bármit megtehetsz és nem csak azt, ami bele van izzatságszagúan scriptelve a játékba.
8.
8.
Hunszi
Az a probléma, hogy a nagy nyilt világgal nem társulnak érdekes teendők, a világ lehetne bármekkora, de ameddig minden szegletében ugyanaz a repeitív cselekmény van, addig semmi értelme s csak inkább nyűg lesz az egész, hogy utazni kell fél órát szinte ugyanazért. Ez a helyzet az AC-val...hiába a nagyság, ha motonon lesz egy idő után, RDR2 dettó.

Érdemben nem fejlődik az open world érzés, csak a világok lesznek egyre nagyobbak, attól mert minden 10 percben valaki leszólít az út szélén, hogy lőjem le a bilincsét, attól még nem fogom azt érezni, hogy ez egy igazi élő open world. Vegyük példának a 2003-ban megjelent Freelancert...olyan szinten nem adnak többet az open world játékok manapság, hogy ha azt felújítanák s újra kiadnák most is 8 feletti pontokat kapna, ahogy anno. Ez pedig csak annyit jelent, hogy 15 év alatt nem fejlődött olyan érdemben az open worldok minősége, hogy ha visszatérsz a régihez, akkor jelentősen kevesebbnek tartsd tartalmilag, de mondhatnék sokat még San Andreas vagy a Sid Meier`s Pirateset is. Igen, a grafika fejlődött a világ szébb és nagyobb lett...de hol az arányosan több tartalom?
7.
7.
#6: Nem a mérettel van a baj, hanem azzal, ha sokáig tart bejárni és/vagy ki se látsz a (Odyssey esetében szó szerint) végtelen teendőkből. Azt tisztán látni, hogy előbbi a BG&E 2-nél nem lesz probléma, elvégre pont ez a "töltés nélkül másodpercek alatt bárhol, bármikor" mentalitás a játék fő attrakciója, és láttuk is működésben. Csak utóbbi miatt van okunk aggódni, de amiatt nagyon.
6.
6.
RangerFox
Az a baj, hogy már az új AC-val is elérték azt a pontot, ahol már túl nagy az Open World része a játéknak. Olyannyira nagy, hogy sok játékosnak nem veszi be a gyomra már, szinte kényelmetlen. Nem tudom ezt jobban leírni. Engem mondjuk nem zavart, de több ismerősöm is azért hagyta abba a játékot, mert túl "nagy" volt nekik. Ezzel a naprendszer nagyságú térképpel meg szerintem tényleg túl messzire mennek.
5.
5.
#4: Áruld már el, hol hallottad te, hogy a játék is úgy fog festeni, mint a cinematic trailer? :D Nem volt semmilyen parasztvakítás.
4.
4.
user101
Én bizakodó vagyok, egyenlőre nagyon tetszik amit láttam és amit elmondtak...

Egy apró megjegyzésem lenne ( ami nyilván borítékolható volt :) ez már messze nem néz ki olyan jól, mint az első pre-renderelt videók... Sokkal közelebb van a No Mans Skyhoz :) Ami nem baj, csak vicces, hogy mekkora parasztvakítás ment az elején... :)
2.
2.
Darksiders84
#1: +1 szerintem ezzel nem vagy egyedül.
1.
1.
kastorhun
Ezzel a játékkal túl sokat akarnak, én jobban örülnék ha hasonlóan kötött pályás lenne mint az első része.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...