A Facebook elutasította a GRIS reklámanyagát

  • Írta: szlav
  • 2019. január 8.
  • Biznisz
Link másolása
Szexuális tartalmakra hivatkozva utasította el a Facebook a Devolver Digital promóciós anyagát, amellyel a GRIS című nagyszerű platformert népszerűsítették volna. A játék azonban teljesen mentes a szexuálisan szuggesztív tartalmaktól.

A Nomada Studio egy igazán különleges indie platformerrel indította a karrierjét tavaly év végén. A GRIS hamar nagy sikert aratott, többek közt minket is teljesen elvarázsolt, a Devolver Digital pedig annak rendje és módja szerint igyekszik ezt a nagyszerű élményt minél több emberrel megismertetni. A reklámkampány részeként természetesen Facebookon is igyekeztek helyet szerezni a játéknak, a közösségi oldal azonban szexuális tartalmakra hivatkozva elutasította a kiadót.

A teszt során én is megörökítettem azt a látványos jelenetet, amely kiverte a biztosítékot a Facebook-moderátoroknál - ezt a screenshotot láthatjátok most a cikkben is. A Devolver Twitteren mutatta meg a nagyérdeműnek a problémás pillanatot, a Kotakunak nyilatkozva pedig elmondták:

"Először is: egy szoborról van szó, másodjára pedig: abszolút semmi meztelenség nincs a fotón, egyetlen ésszerű személy sem gondolná azt, hogy 'szexuális tartalomról' van szó."

Mi is alátámaszthatjuk, hogy azt állítani, hogy a GRIS bármely módon szexuálisan szuggesztív lenne, teljesen valótlan. Ugyan több női alakot ábrázoló, az esetek többségében törött, vagy csonka szobor is látható a játék során, azok minden esetben szorosan kötődnek a cím művészi tematikájához, nemi szerveket pedig semmilyen esetben sem ábrázolnak.

A játékról készült tesztünket itt olvashatjátok, ahol egyébként szintén megtekinthetitek a "szexuálisan szuggesztívnek" ítélt előzetest.

3.
3.
PapaYeti
Vagy lehet hogy ez is a reklám része :) csak így nem kell érte fizetni ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...