Körökre osztott harcok a Pillars of Eternity 2-ben

  • Írta: zoenn
  • 2019. január 23.
  • Letöltés
Link másolása
Noha a Pillars of Eternity 2: Deadfire csatáit eddig is szüneteltethettük, sok hardcore RPG-s arc jobban örül egy igazi körökre osztott rendszernek. Az Obisidian a következő frissítéssel ezt a funkciót is élesíti.

Van, akinek még az is kevés, hogy a Pillars of Eternity 2: Deadfire harcait bármikor megállíthatjuk, hogy aztán kényelmesen parancsokat osztogassunk csapatunk tagjainak. Az RPG közelgő ingyenes frissítésében azonban igazi körökre osztott mód élesedik.

Igen, ez pont az, aminek látszik. A játékmenet drámaian megváltozik, még több taktikai lehetőség nyílik meg előttünk, illetve néhány olyan képesség és debuff is követhetővé válik, amelyek az alapjátékban csak a háttérben voltak jelen, s talán nem is figyeltünk rájuk.

Ezentúl tehát opcionálisan válaszható lesz a körökre osztott mód, a csatákban pedig a helyzettől függ majd, hogy melyik fél kezdeményez. Minden karakter a társaitól függetlenül cselekedik majd, minden egyes lépését manuálisan tervezhetjük meg.

A január 24-én érkező 4.1-es frissítés egyelőre bétafázisban fut, így visszajelzéseket küldhetünk az Obisidiannak. Sajnos mindenképp új játékot kell kezdeni az új módhoz.

2.
2.
DarkLord
Érdekesen hangzik ez egy ilyen címtől, nem hinném, hogy élni fogok vele amúgy. Nekem jobban tetszik az eredeti harc rendszer. Kezdetektől jobban preferáltam ezeket a játékokat, mint a körökre osztott szórakozást. Még talán a Gorky volt, amit ennek ellenére is szerettem.
1.
1.
B-Shaggy
Ember! Ez minden elismerést megérdemel. Egy sima ingyenes frissítésben az egész harcrendszert megváltoztatják, méghozzá úgy tűnik elég igényes módon, és nem csak valami alibi mód. Bevallom, sosem szerettem a megállítgatós-real time módokat, de így most muszáj lesz kitolnom a játékot.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...