Fallout 76 - részletek a PvP-túlélőmódról

A Bethesda továbbra is elszántan dolgozik a Fallout 76 tökéletesítésén, beleértve a túlélésre kihegyezett kompetitív multiplayert. A fejlesztők legújabb blogbejegyzéséből többet is megtudhatunk a közelgő frissítésről.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#19
#17: Segíteni segített, csak semmi se látszik belőle a kész produktumban.
#18
#17: Ne vitatkozz vele, azon a szinten neki nagyobb a rutinja. Ha nem hiszi, akkor nem hiszi. Pont.
#17
#16: Nem azt írta,hogy doom-ot csináltak a fallout 4-ből,hanem hogy az id segített nekik.(ami igaz is)
#16
#15: "A 4-esbe direkt atirtak a gunplayert felelos reszet a motornak (id segitett ebben a szomszedbol), hogy meg jobb legyen a lovolde resz."

Jahh, látszik rajta a Doom-ot készítő id keze nyoma... Nem.
#15
#11: Az 1-2 resz a valaha volt legjobb rpgk kozott szigoruan top3-as, mindenkinel, aki anno jatszott vele.
A 3-as reboot jol sikerult, de az atmenet volt a ketto kozott, vagyis mar nem rpg, de meg nem akciojatek.
A 4-esbe direkt atirtak a gunplayert felelos reszet a motornak (id segitett ebben a szomszedbol), hogy meg jobb legyen a lovolde resz.
A 76-ban meg tovabb finomitottak az akcio reszt.
(FNV-t kihagyom, mert nem ok csinaltak)

Ekozben a komplexitas, az interaktivitas, a dontesek szama es azok sulya, a karakterek melysege, a vilagra gyakorolt hatas, stb. folyamatosan csokkent. Butult. Amig 1-2ben azt csinaltal es ugy, amit es ahogy akartad, addig a haromban mar csak elvetve voltak komolyabb dontesek es ra voltal kenyszeritve bizonyos elemekre, a negyben pedig mar alig volt beleszolasod a dolgokba. Na a FO76-ban meg kvazi semmi. Interakcio? Mar a 4-ben latott "egy kifejezeses" dialogust is sikerult kiherelni a 76-ban :D Kuldetesek? Hagyjuk mar, a kitalalt radiant AI-val megoldottak a nagyjat a 4-nek (hello Preston, csokoltatom a ku....), a 76-ban mar a random is elveszett, 5 percenkent respawnolo copypaste eventek vannak.

Butult, egyszerusodott, romlott a sorozat. De, mivel kozben atalakult egy lovoldeve az egesz, igy nagyon nincs ezen mit csodalkozni, a fakocka egyszerusegu jatekmenet pont eleg, ha az akcio porog es a golyok zaporoznak.
#12
#10: Mi a véleményed a Fallout NV-ről?
#11
#9: Kicsi félreértetted. Matt nem azt mondta, hogy úúúú miért lett shooter, hanem hogy a negatív tendencia erősen érezhető a minőség terén. És valóban: Én szerettem az I-II és szerintem a III része is szuper lett. Semmi bajom sem volt, hogy miért nem a keményvonalas RPG-t képviseli. A 4. rész viszont annyira szánalmas lett, hogy képtelen vagyok végigjátszani.. Semmi történet, semmi karakter, unalmas küldetések, vérgagyi main plot, és mindezek mellett még ronda is, ami az aggastyán engine miatt sajnos nem meglepő. Egyetlen pozitívuma az, hogy Fallout. A 76 egyszerűen ignorálva lett ezek után.
#9
#7: Megmondta a Bethesda, hogy openworld akcio(jatek)kent tekint a Falloutra, amelyben vannak rpg elemek - es nem rpg jatekra, amelyben vannak akcio elemek - es ennek fenyeben fejlesztette a sorozatot, amiota atvettek az Interplaytol. Ami nyilvan szentsegtoreskent hat a multhoz ragaszkodo Fallout 1-2 jatekosok szamara, de az uzenet vilagos volt a kezdetektol kezdve. Sajnos aki eredeti Fallout elmenyt akar, annak elo kell venni a lentebb mar emlitett Atom-t (bar rohadt rovid lett), a Wasteland sorozat utobbi reszeit, stb.

A jatek a terveknek megfeleloen egy looter-shooter lett az ismert univerzumban es az uj generacionak keszul, nem a mostani 40+ korosztalynak. Azoknak ott a gog.com.

Sajnos ennek a sorozatnak mar reszeltek, a kovetkezo reszek sem fognak valtozni.
#7
A Fallout egy ideje sajnos megy lefelé, szerintem ez már több mint személyes vélemény. A tények is erre mutatnak. Az utóbbi időben szinte semmit sem fejlődött a sorozat és csak stagnált. Ez a tendencia viszont mára már negatívba csapott át.
#6
#5: Mondjuk nekem a 21:9 keparany fixuk tetszett :D
A settings txt file-ban csak atirtak a 16:9-et 21:9-re es igy szethuzta a kepet a 21:9-es monitorokon :D
#4
Én kulcsos oldalon behúztam 20 euróért, mert a fallout 4 -ben is elvoltam 80 órát a mapon való barangolással, úgy hogy eközben egy küldetést sem csináltam meg, csak felfedeztem. Nos ebben a FO 76 -ban kb fele annyi felfedezhető hely sincs, többnyire csak a nagy ürességben való sétálgatás jellemzi, elég kevés hely, épület van, ahova be lehet menni, és tényleg rálelsz valami érdekes dologra.
Mindezek tetejében a játék rendszeresen kifagy, van hogy 5 percenként, máskor akár 50 percet is kibír fagyás nélkül. Ez nem egyedi probléma, sok embernél van jelen a probléma, de akik jeleztek a supportnak ,azokat lekoptatták. Általában PS 4 -en és Xboxon is előfordul, illetve AMD processzoros PC -ken (A konzolok is ugye amd -re építkeznek). Elég szomorú, hogy rajta vannak a tartalombővítéseken, de ezzel nem tudnak mit kezdeni, közben meg megy a sírás, hogy csökken az aktív játékosbázis.
Ha tehetitek, kerüljétek el, nem gondoltam volna hogy ezt írom , de ilyen technikai gondok mellett ez nem hogy a 20, de még az 5 eurót sem éri meg.
#3
#2: Most miert??
Hiszen a Bethesda sohase adott ki bugos jatekot azok csak feature-ok illetve az engine annyira stabil, hogy nem csak a Starfield, de a TES VI is meg mindig ezt a csoda enginet fogja hasznalni.

Amugy azok a jatekok amiket nem ok csinalnak csak kiadjak szerencsere nem ezt a szinvonalat kepviselik a sajat jatekaikat meg a modderek redbe rakjak es a kokemeny Bethesda fanoknak ennyi eleg is. Nem csoda, hogy a FO76-ot meg mertek lepni.