Hi-Rez: Hé Sony, mi lesz a crossplay-jel?

A játékosok mindig örülnek annak, ha platformtól függetlenül együtt játszhatnak a barátaikkal, a Sony azonban híresen makacs ez ügyben. A Smite és a Paladins stúdiója nyilvánosan vonta kérdőre a japán vállalatot.

Úgy tűnik, hamarosan elérkezünk a teljes crossplay korába, hiszen ha csak a Fortnite, vagy a Rocket League példáját követjük, akkor láthatjuk: a játékosoknak és a fejlesztőknek is jó, ha a különböző platformok nem korlátozzák a közös játékot. Az olyan free-to-play címekkel operáló stúdiók, mint a Hi-Rez különösen sokat profitálhatnának ezzel, de a Sony mégis makacs, ha arról van szó, hogy a PlayStation 4-et bedobják-e a mixbe.

A Hi-Rez Studios új elnöke, Stewart Chisam nyíltan is bökdöste ezzel kapcsolatban a japán medvét. Twitteren a következő kérdést szegezte hozzájuk: "Hé, Sony és PlayStation! Nem kell többé részrehajlónak lenni, itt az ideje, hogy ledöntsük a crossplay és az egységes fejlődési rendszerek útjában álló falat! A Smite, Paladins és Realm Royale máris készen állnak erre!"

Chisam egy következő bejegyzésben így folytatta: "A crossplay nagyban növeli a meccsek minőségét a multiplayer játékainkban. Miután engedélyeztük a crossplayt a Paladinsban Xboxon és Switchen, 30 százalékkal csökkent a várakozási idő, 40 százalékkal csökkent a játékosok szintkülönbsége a meccseken belül, 40 százalékkal csökkent ugyanitt az ELO-eltérés is, valamint 80 százalékkal kevesebb 'rossz meccs' jön össze."

20 komment - szólj hozzá!