Shawn Layden szerint csökkent az E3 szerepe

Shawn Layden, a SIE Worldwide Studios vezetője a CNetnek adott interjújában elárulta, miért is hagyja ki idén az E3-at a Sony. Mint mondta, elrohant a világ az expó mellett, így már nem tudja betölteni régi szerepét a kiállítás.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#29
#27: Pont ez a lényeg, hogy a PS4-es verzió egy full remake, míg a PS3-as csak egy HD remaster. Ezek szerint az új Ratchet meg a RE2 se számít sehova?

A Te irányításod alatt egy 3rd person akcióban tapasztalt és jól teljesítő fejlesztőcsapat baseaballt vagy versenyjátékot kapna új projektként? Jah nem, mindannyian soft-porn marhaságokat gyártanának....

A japán fejlesztők már rég nem tényezők. Pont.

Ideális szereplő lennél a honi politikai színtéren. Legalább olyan csúsztatásaid vannak, meg csőlátásod.
#28
#24: wrong
#27
#26: Csodálatos SotC remake. Megvan a HD kiadas PS3ra és már azon is érezni hogy egy PS2 játék. Az irányítás és a kamera borzalmasak. Biztos el lehet vele szenvedni ha valaki ezt el tudja nézni ezeket neki mert szép meg hangulatos azt aláírom de ne nevezzük már újnak. És pörgés az hogy valakinek nem tetszik ez a még kevesebb, de még nagyobbra fújt költségvetésű játék maszlag. A kreativitás így teljesen el lesz nyomva, és jönnek a biztos profit 3rd person akció játékok exkuzivnak amik lehetőleg a legszélesebb közönséget akarnak megszólítani. Közben meg a japán devek szép sorban intenek be a sonynak és hagyják ott a platformot.
#26
#12: Azt mondod, nem érdekel a Detroit meg a Spider-man, és ott van még a csodálatos Shadow of the Colossus remake: ez viszont a te személyes problémád, viszont ez meg itt nem érdekel senkit, főleg ez az értelmetlen pörgés, amit leművelsz.
#25
#23: Nem kellene ennyire ragaszkodni az AAAhoz, amellett is van élet. De szinten mindig csak AAA meg AAA amivel foglalkozni akarnak.
#24
Egy fontos korrekció: Az E3 soha nem volt a legnagyobb videojátékos rendezvénye, az mindig is a TGS (Tokyo Game Show) volt. Sokkal többen vesznek részt rajta, mint az E3-on.
#23
#22: Olyan korszakban amikor 5-8év kell egy igazán minőségi AAA cím kivitelezéséhez és ezt a múlthoz hasonlítani, mondván; bezzeg régen mennyi volt.... elég khm..." érdekes".

Tavaly 3db AAA ex cím jelent meg. Az hogy téged érdekel vagy sem, nem oszt nem szoroz. Nekem meg mindegyik felejthetetlen élményt nyújtott. Akkor most melyikünk véleménye számítson?

Ha annyira képben vagy akkor azt is tudod hogy Cory a GodofWar megjelenése után adott egy interjùt amiben a folytatásról kérdezték. Cory elmondta hogy jelenleg azon dolgoznak hogy lerövidítsék a fejlesztési időt mert ma ez okozza a legnagyobb problémát.

A sony is elmondta pár éve hogy nagy hangsúlyt fektetnek a játéktechnológia fejlesztésére... És itt adhat "aggodalomra" okot az, hogy az új elnök meg most azt mondta hogy sürgősen fejleszteni kell.... Ez így nekem ellentmondásos, majd kiderül.

Az hogy kevesebb de minőségibb ex címeket akar.... ez lehet jó is és lehet rossz is. Értem ez alatt; ha a kevesebb ex azért lesz mert egy egy címen 2-3X annyian fognak dolgozni (például; Guerilla+ ND+ Santa Monica studio) és ennek eredménye az lesz hogz az aktuális játék kb (akár túlzással is) 1 generációval megelőzi a korát és aki csak végigrohan is rajta annak is 170-200óra(unalom nélkül) akkor én például örömmel fogadom. Vagy egész egyszerűen kapunk egy 30-70órás game-t ami viszont olyan epic hogy mindenkinek eldurran tőle a picsája.

Vissza fele azért sülhet el rosszul a számukra mert a Micro ugye most kezdett rágyúrni az exekre aminek nagy valószínűség szerint már csak a következő generációban lesz eredménye. Viszont ha lesz, és sok és minőségi akkor a sony pont ezzel fogja magát tökön lőni, hogy vissza vesz az ex címekből.

Majd kiderül úgy is mi az igazság, szerintem kár károgni, meg hülyézni.
#22
#19: Inkább vissza kellene venni az obszcénra dagadt marketingbüdzséket és a grafikai farokméregetés helyett a kreativitásra helyezni a hangsúlyt.
De álmodik a nyomor, ezért os játszom főleg indievel.
#21
Szerintem a social media és a marketing ereje rakta tönkre ezt az eventet amúgy.
#20
Évek óta egy fosh az E3
#19
#4: Azért több idő kell ám ma egy minőségi játékhoz mint a pixel koszakban. Ne érts félre szeretem én a régi klasszikusokat de talán egy kicsit lehet hogy nagyok az elvárásaid.
#18
#16: Annál a filmnél nem nehéz jobbnak lenni.
Ha meg AI témájú sztori kell a Nier Automata és az I have no mouth and I must scream sokkal erdekesebben felejtegetik a kérdést.
Persze megértem ha valaki szereti a QD-t, én a Beyond után teljesen kiégtek a stilusukbol.
#17
#12: Téged nem érdekelt, de attól függetlenü azok igenis nagy címnek számítottak tavaly, nem kell leírni ezt az évet se. NIncs TLOU, God of War, mintha minden ekörül a két játék körül forogna, már kezdek hülyét kapni ettől. Nézd inkább úgy a dolgot, hogy most lehet új IP-ket/ötleteket tálalni az E3-on vagy bármilyen idei rendezvényen.
#16
#12: Oké de attól hogy nem érdekelt a Detroit storyja az egyik legjobb a scifi filmek között, jobb mint a szárnyas fejvadász 2049, és sokat mond az emberi létről, és a gépekről.
#15
#14: Nekem van igényem a hardcore, sokkal elvontabb pornóra is, de itt a teljesen ártatlan dizájn ellen megy a boszorkányüldözés miközben ez meg oké https://i.ibb.co/VmBpXjc/0-D1-B66-BC-6399-43-E7-942-E-426-FE29-D666-F.jpg
#14
#8: Ez meg: a cenzúra legtöbb formáját én is elítélem és nem túl jó dolog. De most tényleg azon rugózol és ítélsz meg egy nagy multi céget (azon ágait is, amiknek köze nincs az egészhez), ráadásul visszamenőleg is, hogy cenzúrázni mertek egy már-már beteges japán soft-pornó cuccot? Erre van igényed? S emiatt hirtelen szar lett minden más, amit a Sony érintett? Really? Sok mindent megmagyaráz....
#13
#10: Nem arra válaszolsz amit felvetettem. :)
Időpontokról beszéltünk, nem arról hogy milyen lesz a játék. Meg arról, hogy mennyire mernek kockáztatni. A DS személy szerint letojom, mert szinte semennyire nem érdekel. Viszont az már most látszik, hogy tök más lesz mint bármi. Az hogy személy szerint téged nem érdekel egyik idén megjelenő Sony játék se, az a te bajod, attól még lesznek. Egyébként meg egy készülő játékról mondasz véleményt, ami messze nem végleges állapotot mutaott, de te már leírtad.

Nna ha valami miatt, akkor ezért nem érdemlik meg ma játékosok, hogy túl korán mutassanak nekik dolgokat, s pl. pont ezért se lesz már inkább semmi E3-on meg máshol se. Egyszerre sajnálom és megértem. Mint játékos hiányozni fog, de szakmailag meg tökre egyetértek. Köszönjük a forumokon létező sokszor minden alapot nélkülöző, "szakértő" fröcsögésnek és fikának.
#12
#11: Detroit meg Spiderman nem érdekelt. Death strandingbol gameplay sincs meg, TLOU2 esetleg beeshet mondjuk év végén csak felek elbasszak, magasra tette a lécet az első sztoriban és nem szimpatikus az új Ellie.
#11
#2: Évi 2-3 nem elég?

4.Ha a bevált recept marad,akkor is tökéletesen ki leszünk szolgálva,ha valakinek ez kevés az már az ő baja.

6.Azért volt egy Spiderman,Detroit is!
Simán érkezhet év vége felé még valami.Nyáron bejelentés okt-nov megjelenés!
Miből gondolod,hogy Days Gone és ennyi az évre?
#10
#9: Death strandingtol sokat várok, de koppanhatunk még szóval csak óvatos optimizmussal. Lehet egy instant klasszikus lesz, de az is hogy egy 2deep4u cinematic experience. Days gone nem hoz lázba, Medievil jo lehet de csak ha teljesen remake mert a régi PS1 palyatervezes rosszul öregedett. Tsushima...érdekelt ameddig meg nem néztem a gameplayben a harcrendszert. Akármennyiren vannak egy támad egyszerre, a landzsasok meg türelmesen lesnek és teblabolnak ameddig az aktuális ellenféllel nem vegzel miközben 6x agyonszurkalnanak.