Legalább 800 embert bocsát el az Activision

Az Activision Blizzard is megtartotta aktuális negyedéves pénzügyi beszámolóját, ahol a számok mellett megerősítették a korábbi szóbeszédet, miszerint közel 800 munkatárstól válnak meg.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#32
Én csak azt sajnálom hogy régen volt sok jo ötlet de gépek kevesek voltak hozzá,ma pedig a technika adott de nagyon elvan fuserálva minden és csak a pénzröl szol meg hogy minnél nagyobb réteg hozza a pénzt :(
#29
#27: Nem mondta senki, hogy "boooo". Az még hasznos dolog volt amit használt mindenki (cod 1-ben még driver-ből kellett erőltetni) , de a játékok minőségén az se változtatott...
#28
#19: Mondjuk pont az ActiBlizz semmit se hozott az utobbi evekben, a legujabb jatekuk az Overwatch mint uj ip mar eg meglevo receptet lovagolt meg es 2016-os. Oke cod mindig van, de az se innovativ, mashol is voltak mar karaktetek, stb. Grafikaban is mas is tudja hasznalni akar a reytracinget, szocel pont semmit sem tettek hozza.
#26
#24: És amúgy a grafika mit számít, ha tömegesen unatkoznak rajta? Én pl. Letojom az általad említett "fejlesztéseket", amíg hangulatban a felét sem hozza a "régi nagyok"-nak. A fizikáról szerintem ne is beszéljünk, a válaszodban is ki fogsz térni ebből, előre látom.
#25
#24: Télleg, a raytracing végre helyretette a videójátékipart, nélküle már nem is érdemes új fejlesztésbe kezdeni... Legnagyobb innováció a pixelkerék feltalálása óta.
#21
#19: Szerintem egy jó ideje pont az indie piac az, ami hoz valami kreativitást és innovációt a játékiparba. A AAA-s címek a mainstream, a blockbuster kategória. Ami látványban és technológia szempontból legalább megmutatja az aktuális potenciált (ideális esetben), de mivel a közösség legszélesebbét hivatott elérni, ezért inkább használ bevett formulákat. Egy 100-200 millió dolláros fejlesztésnél nem fognak neked kísérletezni valami újjal... Vagy ha ilyet tesz, mint mondjuk a Bioshock Infinite, akkor könnyen lesz bukta beőle... Ritkán innovatív... Legalábbis az utóbbi 5-8 évben.

Sajnos nem egy eset volt, hogy amint hoz egy indie valami kimagaslót és kreatívat, jön egy multi aki felvásárolja, majd 5-10 év elteltével COD multiplayer pályákat fognak készíteni napi 10 órában...
#17
#14: Oké, de mondjuk egy 10 misi az még az usában is szerintem úgy 200-250 ember éves bére, miközben egyébként havonta is annyit keres mint 50. Persze, a BKV-nál is osztogattak 20 milliós prémiumokat mert kevesebb volt a hiány... Persze, nem fogom játszani a naív idealistát, tudom, hogy ez a kapitalizmus. Attól még egyet foroghat a gyomrom... :)
#14
#8: Még a multik magyar képviseleténél is elteszik a 10 millát. Igaz ők csak forintban. Szóval ez minden multnál igy megy, fent folyik a pénz, lent meg sokalják a 800 ember fizetését. De ettől még az első mondatoddal egyetértek. Mindig is üzleti oldalról nézte az egészet. Remélem egyszer a vásárlók kikanyarodnak a cége alól.