Új Fallout-bejelentésre készül a Bethesda?

Az Amazon webes felületén egy új helyfoglaló tűnt fel, melyben minden jel arra utalt, hogy a Bethesda egy Fallout-témájú prémium játék bejelentésére készül - ez, valamint egy különös visszaszámlálás szivárgott ki idő előtt.
  • Írta: szlav

Kommentek

#32
#29: Az összeset végigtoltam a negyediket kivéve. Az valahogy annyira sem fogott meg, annyira hiányzik az rpg érzés, hogy hagytam a búsba....
#29
#28: Probléma a körítéssel volt.

1.-ben, 2.-ben és NV-ben a kiinduló és végpont volt a sztoriküldetés, közte ezernyi kicsi szállal ahol befolyásolhattad a világot.

NV-ben pl. végül uralhatta a Mohavét egy rabszolgatartó pszichopata, egy őrült tudós, egy elszabadult MI, vagy egy ""demokrata"" állam.


3.-ban hiába volt veled a végén egy szupermutáns aki immunis a sugárzásra, választanod kellett, hogy te mész be vagy egy paladin és ettől függött, hogy hős leszel vagy túléled...
A gonosz tábornokot is lediplomáciázhattad a végén, aminek tényleg abszolút semmi értelme nem volt és szó szerint a semmiből jött...
#28
Hab
#27: Szerintem egyik Fallout-nak se volt nagy durranás a története:
1: Keresd meg a Water Chip-et
2: Keresd meg a G.E.C.K-et
3: Keresd meg a fiad
NV: Keresd meg a Platinum chip-et
4: Keresd meg a fiad.

A probléma a 4. résszel leginkább, hogy nincsenek olyan döntési lehetőségek amik feldobnák a játékot. Far Harborban ezt szerencsére sikerült megoldani, és az a DLC szerintem érdemes a Fallout címre.
#26
#25: Alapjában véve eléggé történetmániás vagyok, de a Metronál speciel pont letojtam, mert annyira beszippantott az a tömény atmoszféra, hogy nem is igazán érdekelt mi van, csak mehessek egy újabb elbaszott helyszínre. Az ukránok ebben jók igazán, mintsem az epic sztorikban.
FPS-ekben amúgy se nagyon keresem a történetet, mert már akkor tárgytalanná válik számomra, amikor a főszereplő kuka. Ezt a DQ11-ben is épp hogy csak elviseltem, pedig ott azért van történet.
Halo, Deus Ex. Az oké. Nem kell látnom a karaktert, mint ezekben, csak lépjen kapcsolatba a világgal, válaszoljon, ha kérdezik.
Értem az okát a néma főszereplőnek, csak nem értek egyet vele.
#16
#12: Nálam még a GTA 4 és az Assassin's Creed 1 csinálta. Annál furcsa módon úgy működött mindkettőnél, hogy minden végigjátszás során pontosan egyszer pontosan ugyanazon a ponton fagytak le, aztán újratöltve mentek gond nélkül.

#13: Nem csináltak azok semmi különlegeset. Egyszerűen értenek az RPG-khez és tiszteletben tartották a lore-t. A Bethesda RPG-i játékmechanikailag ott indultak el a lejtőn, amikor Todd Howard került a főnöki székbe. Bár gondolom a Zenimax felvásárlás sem tett jót nekik.