Amy Hennig: a sztorialapú játékoknak nincs jövője

Az Uncharted-sorozat társalkotója terjedelmes interjút adott a Venture Beat csapatának, a beszélgetés során pedig szó esett a kifejezetten történetközpontú, egyjátékos élményt ígérő játékokról is.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#79
#78: Én élvezném, ha a Naughty God, valamennyi kemény farkú programozója, megkötözne egy BDSM dungeonben, miközben az izzadós tenyerükkel végigjárnák, a hab testem minden négyzetcentiméterét ;)
#77
Nem kell félni, ha közös erőbedobással maszturbálunk St. metacritics pontszámokra, eladásokra és év játéka díjakra majd kecskét áldozunk a SONY fejlesztők oltárán, akkor a komplex energia megindul a fejlesztők felé és komplex módon komplex és összetett narratívájú játékokat fognak gyártani ;) Most megyek és a QTE ritmusára kiverem Nathan Drake formás popsijára ;)
#74
"Gratulálok" a cikk szerzőjének. Nem tudom hogy szándékosan (cím esetében ezt valószínűsítem), vagy tudatlan másolásból eredően (cikk nagy része), de olyan dolgokat ad Amy Henning szájába amiket nem, vagy nem így mondott.

A "kedves", fröcsögő kommentelőknek is azt ajánlom, hogy olvassák el az eredeti interjút. Szép dolog az, hogy mindenkinek van véleménye valamiről, de ehhez nem árt, ha foglama is van a dologról. Pl. nem kell anyázni olyan dolgok miatt, amiket az interjúalany nem mondott, vagy más miatt említette, a kinézete miatt meg végképp alantas dolog valakit ekézni és minősíti is az embert.

Csak egy gyors összefoglalás: amit és ahogy beszél a sztori alapú játékokról, azt nem azért monjda, mert szerinte az lenne jó, hanem amivé lett a dolog. Ráadásul az is vitás (erről is szó van a cikkbe), hogy ez mi miatt alakult így. Kiadói döntések, emberek elvárása, stb. A Red Dead és a GoW is mint ellenpélda vannak megemlítve az eredeti Unchartedhez képest, hogy lám most már nem elég ami hajdanán elég volt.

A lényeg hogy amit itt fenn olvastok azt felejtsétek el. Vagy ne és anyázzátok egymást ész és tudás nélkül. Hajrá, tegyen ki-ki saját belátása szerint.
#71
#69: Quantic dream pl. Tudomásom szerint csak single-ben utaznak és nem is akármilyenben. Pl a Detroit szerintem egy nagyon ütős cím lett de a Beyond two souls is ott van a toppon.
#65
Igazából elmondta a véleményét, gondolom reményvesztett ember lett belőle...
Én azt gondolom, hogy single játékokra van, és mindig is lesz igény!
#61
#60: A lényeg, hogy ezekben a játékokban a sztori fogott meg vagy lehet, hogy a sztori tartott távol mert annyira meghatározó része lett a játéknak. A Hollow Knight vagy a celeste sztoriára hangulatára ma is emlékszem, de az Uncharted legutolsó alkotása már a vége előtt is unalmas volt mégha 10/10 is a játék.
Bloodborne (tudom ám, hogy nem mindenkinek tetszik) nekem pl egy alap ahól annyira nagyon élveztem, hogy lehet jót offline játszani és beszippant a világ amiről rengeteget meg lehetett tudni ha kutakodott az ember... .