E3 2019: A Bethesda-konferencia is garantált

  • Írta: fojesz
  • 2019. március 18.
  • Teaser
Link másolása
Habár az Electronic Arts és a Sony is úgy döntött, hogy idén nem tart sajtókonferenciát az E3 apropóján, még korai lenne temetni a műfajt: a Bethesda azok táborát erősíti, akik biztosan készülnek műsorral.

A Bethesda bejelentette, hogy idén is tart E3-as sajtókonferenciát, az eseményre magyar idő szerint június 10-én, hajnali fél 3-kor kerül majd sor. Nem ez lesz tehát az a show, amit feltétlenül élőben fogunk végignézni, de jó hír, hogy ez a műfaj sem kopik ki a Los Angeles-i expóról; a Sony és az Electronic Arts ugye nem készül klasszikus sajtókonferenciával idén, csak a Microsoft és a Nintendo jelezte eddig, hogy biztosan tart műsort. (Utóbbi esetében persze ez egy Nintendo Directet jelent majd.)

A Bethesda nem eresztette bő lére a bejelentését, azt viszont már megerősítette, hogy a DOOM Eternal kiemelt szerepet kap majd a bemutató során. Hogy miről szól majd az esemény maradék része, az még nem világos, de nem féltjük a kiadót, elvégre már tavaly is annyi címet rántott elő, hogy azzal simán fel lehetne tölteni a műsoridőt. A nagy kérdés persze az, hogy a Starfield vagy az új The Elder Scrolls előkerül-e némi friss látnivaló erejéig.

Ahogy az lenni szokott, a műsort lényegében bárhol élőben követhetjük majd, a Twitchen, a YouTube-on, a Twitteren, a Mixeren és a Facebookon is elérhető lesz a közvetítés.

14.
14.
Hab
#13: És lehet, hogy nem is Creation Engine-nek fogják hívni, ami a Starfield alatt döcög majd. Ha a starfield bukik, szerintem azt BGS nem fogja túlélni, vagy legalábbis nem abban a formában fog továbbélni, mint eddig.
Egyáltalán nem lehetetlen ebből a motorból, egy elvárható szintet kihozni.
Amúgy Creation Engine sem Gamebryo, mégis sokan ezzel a névvel dobálóznak még mindig.
Meg akarják tartani az alapokat, de a pénzük meg lenne rá hogy kijavítsák. Jelentős ráncfelvarrás meg nem paradoxon, ne haragudj de ez totális baromság.
13.
13.
Max3000
#11: Nem tudom mi olyan veszett mód nem érthető a megfogalmazáson.Többek között ezért is vannak némely grafikus motoroknál számozások.Az egyel kevesebb korábbit jelent na bumm.Egy elavult programozású motort meg akárhogy "foltozgatnak" azzal nem lesz boldog a világ.Nem mindegyik fejlesztő követi a trendet ilyen téren (sem).

Alapból a Creation engine és a jelentős ráncfelvarrás egy paradoxon.Akkor már nem creation engine lenne..........
11.
11.
Hab
Ezt az új engine / régi engine témát jó lenne egyeseknek elfelejteni. Szerintem ezek az emberek nem értik, hogy egy motor programok összeségét jelenti. Felőlem maradhat a Creation engine amennyiben jelentős ráncfelvarráson esik át, lecserélik az elavult elemeket.

bitbandita: a motor simán bírja a nyitott városokat, hiszen van ilyen mod is
10.
10.
bitbandita
#2: A Doomtól még lehet várni valamit, az szinte biztos, hogy jó lesz. De egyedül ez az egyetlen, hatalmas szerencséjük, hogy ott van nekik a Doom, mert nélküle beleállnának a földbe a közeljövőben. Már elég rég lehet tudni, hogy a Starfield és a TES6 is ugyanazt az engine-t használja, ami már a Skyrim alatt is öregecske volt, mára pedig totál elavult. Bemégy Whiterunba, töltés. Bent vagy, bemégy a kovácshoz, hogy eladd a lootolt páncélokat, töltés. Kijössz a kovácstól, töltés. Bemégy a vegyesboltba, hogy eladd azt, amit a kovácsnál nem tudtál, töltés. Kijössz a boltból, töltés. Belépsz a kocsmába, hogy lejelentsd a kész mellékküldit, vagy fölvegyél egy újat - töltés. Kijössz a kocsmából, töltés Megállít egy futár, hogy a király látni akar, fölmész a kastélyba, töltés. A király éppen kint áll az erkélyen, kilépsz az erkélyre, töltés. Király letud, hogy elhagyd a palotát bejössz az erkélyről, töltés. Kijössz a palotából a városba, töltés. Kijössz a Whiterun városból, töltés. Ha gyorsutazol a küldetés helyére, töltés. Be kell menni egy barlangba, vagy dungeonba, töltés. Átmész a barlangon, aminek a közepén van egy erőd, bemégy, töltés. Cél teljesítve, vissza a királyhoz, kijössz az erődből, töltés. Kijössz a barlangból, töltés. Belépsz Whiterunba, töltés. Be a kovácshoz eladni a lootot, töltés. Kijössz a kovácstól, töltés. Belépsz a palotába, töltés...... etc, etc, etc. És akkor 2019 és 2020-ban szintén kijönnek ezzel, miközben már a Witcherben is töltés nélkül mész be bárhova, épületekbe, barlangokba és töltőképernyőt szinte csak akkor látsz, ha átmész Skelligére, egy másik földrajzi területre. És ez csak az egyik probléma.
Egyébként azért ragaszkodnak az enginejükhöz, mert baromi gyorsan lehet vele haladni, dolgozni. Azonban hiába csinosítják, polírozzák, meg pakolnak bele új effekteket, a fönti töltéses problémát nem lehet kigyomlálni, mert az nem egy bug. Ugyanígy pl ezzel az engine-nel nem lehet olyan városokat létrehozni, mint a Witcherben pl Novigrad. Mármint olyan méretű városokat, annyi járókelővel, hogy szinte hömpölyögnek az utcákon. Megmaradnak a szokásos városok, amiben max tíz ember lézeng az utcán, de ha már 15-en vannak és kicsit nagyobb, akkor nincs az a gamer konfig, amin ne röccsenne be a framerate. Nem is értem őket, komolyan. Már rég el kellett volna kezdeniük fejleszteni egy új engine-t, de már lassan azzal is jobban járnának, ha licencelnek
9.
9.
kamgecam
Majd ők megmentik az E3-at...
8.
8.
t0mchee
"A Bethesda-konferencia is garantált"

Szigorúan védőüveg mögött... :D
3.
3.
Ps fanboy
Én a helyükben majd vinnék magammal pár esernyőt a biztonság kedvéért. :D
2.
2.
A Bethesda helyében csinálnék egy botrányosan jó Doom bemutatót, új engine-ből felvett Elder Scrolls 6 videókat mutogatnék és egy full új AAA single játékból játékmenetet.

De ha mondjuk bejelentenek a Fallout 76-hoz egy fizetős kiegészítőt, akkor veszed?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...