Gameplay ízelítő a Battlefield V: Firestormhoz

Erre a hétre is jutott némi látnivaló, ami a Battlefield V battle royale-módjához igyekszik kedvet csinálni: ezúttal egy több mint háromperces gameplay trailerben veszi végig a DICE, hogy mire számíthatunk a Firestormban.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#12
#4: Közben már láttam solo gameplay videót is... Úgyhogy hurrá.
#9
#6: kíváncsi vagyok milyen bugot tudsz mondani ami akadályozza a gameplayt, Azon kívül hogy néha beragadnak hullák :)
Nincs desync problémája a játéknak, jól optimalizált ez pl a pubgről nem mondható el.
Kiváló gunplay, Audo-vizuális élmény.
#8
#7: Szerencsére nem sokáig maradt meg szóval no problem. :)
#7
#5: Akkor jó. Az utóbbi időben nem tudtam BF-ezni... én még ott voltam lemaradva, hogy talán visszaállítják, meg azt is rebesgették, hogy megmarad mind a két rendszer és szerverkeresőben választható, hogy melyikre szeretne az ember joinolni.
#5
#4: A sebzési rendszert vissza állították miután látták hogy a közösségnek nem tetszik.
#4
Erre fel mondták pár hónapja, hogy hagyni kellett volna a picsába a Single-t, és erre koncentrálni. Igazuk volt. De ugye akkor is ment az anyázás... Meg azért is ment volna ha nincs benne kampány... Na mindegy...

Ritkán hájpolódok be, de ez rohadt ígéretesnek tűnik. Amúgy is nagyon szeretem a BF-ek gunplay részét. A szórást, a bullet drop rendszerét, a sebzési rendszert (mondjuk a peccsekkel szétbaszott változat már nem áll olyan közel hozzám, az eredeti BF5-öst jobban preferáltam) szerintem az egyik legkifinomultabb "harcrendszere" van ilyen téren (vagy csak az ős BF-es szól belőlem...). Ha ekkora map-on, ilyen látvánnyal, rombolható környezettel, és mondjuk 60-80-100 fős létszámmal ezt meg tudják csinálni, az azért süvegelendő. Mivel erős a gyanúm, hogy csak csapatban lehet majd ezt is játszani, remélem átveszik "házon belül" az APEX pingelős rendszerét. Egyébként sem állna egy ilyen rendszer távol a BF-től.
#3
#2: inkább mint hogy egy foshalmaz bugos legyen mint a pubg ami még mindig alfa :)