The Last of Us: Part II - tényleg idén jöhet

  • Írta: Shifty
  • 2019. április 2.
  • Pletyka
Link másolása
A Naughty Dog még mindig mélyen hallgat a The Last of Us: Part II pontos megjelenési dátumát illetően, de a PlayStation hivatalos oldala gyakorlatilag elárulta, hogy biztosan idén jelenik meg a folytatás.

Óriási a titkolózás a The Last of Us: Part II kapcsán, így nemhogy alig láttunk bármit a játékból, még a megjelenése kapcsán is csak a sötétben tapogatózunk. Voltak ugyan utalások arra, hogy valószínűleg idén megjelenhet a második rész, de annyi dátum keringett már az éterben, hogy nehéz eldönteni, mi lehet az igazság.

A PlayStation hivatalos oldala azonban jó eséllyel nem téved, így ha ellátogattok például a brit, a francia, a német, a holland, az olasz vagy éppen a magyar oldalra, akkor ott a közelgő megjelenések szekcióban olyan játékok társaságában bukkan fel a The Last of Us: Part II, amelyek hamarosan megjelennek, vagy amelyeknek már tudjuk a megjelenési dátumát. Ott van például a Days Gone, a Control, a Crash Team Racing: Nitro-Fueled vagy éppen a Mortal Kombat 11 is.

Mivel a korábban pletykált tavaszi megjelenésről már lecsúsztunk, mi nem lepődnénk meg, ha őszi premiert jelentene majd be a Sony.

52.
52.
Ps fanboy
#49: Igen a kedvenceim közt van a TLoU, ahogy sok játék is, viszont attól még nyugodtan meglehet fogalmazni róla negatív kritikát, engem aztán nem zavar, márha az a kritika valóban megálja a helyét. De openworld-ként kezelni a TLoU-t, mikor mindenki tudja, hogy nem az, és még fel is rovod neki, hogy miért nincs benne akkora szabadság, az kicsit vicces. :D
Egyébként ha már The Order 1886, és hangsúlyozom, hogy én sem leszólni akarom a kedvencedet. De azt kell mondjam, hogy az Order-nél minimálabb szabadságot biztosító játékkal nem sűrűn találkoztam ebben a stílusban. Három percre nem lehetett benne elkolbászolni olyan kis területek vannak benne, már a Ps1-es érában nagyobb szabadságot kaptam bármelyik lineáris játékban mint ebben. Nameg a kb tíz percenként előjövő és ez miatt a játékélményből folyamatosan kibillentő, elnyomhatatlan, és látszatra végeláthatatlan hosszú, és ennek tetejében még olykor-olykor semmitmondó átvezetők garamadáját ne is említsem. Én ezt nem tudom jó játéknak nevezni. Max azt tudom rá mondani, hogy egynek elment. Az egyetlen pozitívuma amit objektíven lehet nézni, az a gunplay, az jó volt. Csak sajnos az egész játék jó ha öt órás, amiből kb két és felet tudsz játszani, a többi tudjuk micsoda.
49.
49.
godach
#44: Figyelj. Nem vagyunk egyformák. Én nem akarom leszólni a te kedvenced, de te se akard rám erőltetni. Sokadik próbálkozásra, nagyon adta a TLOUS.

Viszont, csőjátékba, történetbe, nő meg a gazdagon rendezésbe számomra a sokak által leszólt TheOrder-t nehéz megverni.
45.
45.
Ps fanboy
#41: Akkor nem sokat játszhattál vele, mert a játék egynegyedében is vannak már olyan helyszínek, ahol azért van mit bejárni és ez a játék folyamán egyre csak fokozódik. Persze nem azt mondom, hogy a játék átvált nyíltvilágba, inkább szűkebb és a nyitottabb helyszíneket keveri a játék végéig. Viszont néha akkora területeket tár eléd a játék, ahol kedvedre molyolhatsz látástól mikulásig, hogy néha már én éreztem magam kellemetlenül, hogy merre menjek, lineáris játékokhoz szokott ízlésemmel nem értettem, hogy egy ilyen játékba minek kellenek ekkora helyszínek, aztán persze ráéreztem az ízére. Úgyhogy szerintem pályatervezésben sincsen semmi szégyellni valója, bőven ad akkora szabadságot amit egy lineáris játék adhat.
44.
44.
Ps fanboy
#43: Ki mondta, hogy ez egy openworld játék? Ez egy lineáris TPS. És mint minden lineáris játékban itt is korlátozott volt a bejárhatóság. Na de azért azt ne akarjuk már bemagyarázni, hogy nem volt benne szabadság, mert én játszottam már nem kevés lineáris játékkal, sőt mi több ez a kedvenc stílusom, nem vagyok oda a nyíltvilágú időrabló játékokért, tisztelet a kivételnek. Szóval van némi összehasonlítási alapom, de nem sok olyan lineáris játékra emlékszem az elöző generációból ami akkora területeket kezelt volna egyben, ráadásul olyan gazdagon berendzve mint a TLoU. Komplett utcaszakaszok voltak benne bejárhatóak többszintes épületekkel, üzletekkel, kajáldákkal, stb.. stb. És nem egy ilyen rész volt benne, hanem több, és igen olykor beszükült a játéktér de mondj egy lineáris játékot ahol nincsenek szükebb pályaszakaszok. Na meg ott van az a tény is, hogy a legtöbb lineáris játék örül ha úgy eltalál egy egy helyszínt a teljes játék során hogy az megszólal, addig a TLoU-ban az összes helyszín tíz pontos volt ha a dizájnt és az abból áradó hangulatot nézzük.
43.
43.
godach
#41: Végül is, végig csőben mentél és nem volt szabadság.
Persze, mesélhetjük itt, hogy volt, de lényegében kaptál egy szélesebb csövet, amibe mehettél, ide oda a két oldalon, de se vissza se elő...ja de. Előre igen.
Ez, nem openworld volt, hanem egy XXL-es csőlövölde.
41.
41.
adamsfamily
#34: Szerintem nem a játékmenet volt gyenge,hanem a pályatervezés.
Ps3-on anno beleöltem jó pár órát,de nekem végig olyan érzésem volt,mintha egy csőben mennék.Szinte semmi szabadságot nem adott a játék a kóborlást tekintve.
Hozzáteszem,hogy soha nem fejeztem be ezt a játékot.
33.
33.
Pajti
#31: Valószínűleg mert annak is szánta. Nevetséges aki még mindig ezen pörög...
28.
28.
godach
#27: Senki nem mondta, hogy ezért nem fog játszani, csak hogy kár volt. Ha a Quake 6-ban családi bonyodalmak lennének, vagy az NFS új részében, gasztronómiai trükkök, az is zavarna, mert nem oda való (lenne). Elsülhet ez jól is, csak kezd "unalmas" lenni, hogy egy nem megszokott dolog amit az ember a nagy világbéke miatt elfogadott, mindenhol jelen van és immár az a szokatlan, ha valamibe nincsenek melegek vagy leszbikusok. vágenzi? :D
27.
27.
kamgecam
Így vagy úgy egy biztos. Instant goty lesz és akármilyen politikai üzenetet is fog hordozni, első napos vétel lesz és ki fogom élvezni az utolsó percig. Legfeljebb majd jókat röhögök a feminista, liberális fszságokon. Már ha lesz benne ilyen. Egyébként meg leszarom. Aki felnőtt férfiként azért nem játszik (valószinűsíthetően) a generácó legjobb játékával mert nem tudja elválasztani politikai üzenetétől, akkár egyetért vele, akár nem, az nem erre a világra való. Nem egy életrevaló személy. Hiszen a nap végére ez mégicsak egy játék marad. Attól meg nem félek hogy Niel Drucmann vizíója egy lenne a faék egyszerű és buta sjw propagandánál. Annál sokkal többet nézek ki a faszikámból, azok alapján amit letett az asztalra.
20.
20.
Ps fanboy
#18: Egy olyan világban ahol a túlélés érdekében, vagy akár csak szórakozásból gyilkolják egymást az emberek nap mint nap. Nem hiszem, hogy pont a szexuális identitása miatt kéne kérdőre vonni bárkit is.
18.
18.
godach
#17: no offense de Szerintem egy olyan világban ahol a TLoU is játszódik, az embereknek, tisztán tudniuk kellene, hogyan szaporodnak és hogy ahhoz egy hím valamint egy nőstény kell.
Nincs nekem bajom vele, de nem tiszta gondolkodás, na...
15.
15.
Ps fanboy
Látom sokakat az foglalkoztat, hogy mennyire tolják túl majd a leszbi szálat. Azért szerintem ez elsősorban egy akciójáték lesz, és nem egy pornófilm. De abban biztos vagyok, hogy lehető legőszintébben és ha kell beválalossan építik majd bele a leszbi szálat is a játékba. Ez ennél a játéknál el is várható, nem gondolom, hogy egy álszent réteg miatt, és ezt nem az itteniekre, hanem globálisan értem, majd finomkodni fognak a készítők, hogy nehogy valakit megbotránkoztassanak az életszerűségre való törekvésükkel. Úgyhogy ebből kiindulva könnyen elképzelhető, hogy az útjuk során egy egy nehéz nap után, valami romos házban megpihenve, Ellie a párjával, már ha egyáltalán együtt járják majd az utukat, simán egymásnak esnek majd, amiből akár egy egy átvezető keretei között pár képkockát is láthatunk majd. Ha ez valakinek gondot okoz, figyeleme véve, hogy ez egy felnőtteknek szóló játék lesz, az elég szomorú.
11.
11.
godach
Hát, engem bizony kezd zavarni. Izgatónak találok két nőt, de amikor elindítok egy supergirl sorozatot, aztán egy holnap legendáit, majd egy arrow-ot, akkor már túltoltnak érzem. És nem magával a dc sorozatokkal van gond, hanem hogy megpróbálják, teljesen egészségesnek beállítani és ránevelni arra, ami nem az.
5.
5.
Hunszi
#4: *piacra dobni, hogy megfelelő számoka tudjon felmutatni a pénzügyi évre.
4.
4.
Hunszi
Ez már eddig is biztos volt...66x kielemezték ezt már, hogy a Sonynak muszáj lesz piacra adni, hogy a megfelelő számokat tudjon felmutatni az évre. A számok már tükrözték, hogy a Last of Us-nak muszáj lesz megjelennie, hanem túlságosan lapos éve lesz a Sonynak (amit ugye a fejesek nem fognak hagyni).

A bejelentés egyértelműen csak azután fog megérkezni, hogy már a Days Gone piacon lesz. Nem kell atomfizikusnak lenni, hogy ezt fejben össze lehessen rakni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...