The Last of Us: Part II - tényleg idén jöhet

A Naughty Dog még mindig mélyen hallgat a The Last of Us: Part II pontos megjelenési dátumát illetően, de a PlayStation hivatalos oldala gyakorlatilag elárulta, hogy biztosan idén jelenik meg a folytatás.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#56
#50: +1
#55
#54: GoW-hoz még nem volt szerencsém. (mindent sorban játszok) de az AI részét, elhiszem neked.
A Resident Evil 4-nél tűnt fel, hogy szaladtak előre lőni, mint a marha és a kislány meg utánuk, aki persze mindig megférgelt.
Viszont, ahogy én toltam, más volt a helyzet. Voltak a pályán elhelyezett "safe" helyek, ahol várt rád a csaj vagy elbújt. Előrementél, rendet raktál majd szóltál hogy kövessen.
Nem mondom hogy a mozgásba AI terén nem volt kivetni való, de ha tudatosan irányította, akkor sosem jöttek elő olyan gondok, amikről meséltek mások.
#54
#53: Még mindig az OFF:

Tényleg csak eszembe jutott, nem szándékoztam mélyen belemenni, csak amolyan "társadalmi élethelyzet megfigyelést" folytattam csendben, és eszembe jutott a múltkori. ;)

Nem 10/10 nálam, de mondjuk egy 9,5 igen. Nem tudja kedvem szegni az AI, mert konkrétan nem emlékszem szituációra, amikor rohadt zavaró lett volna. Illetve bevállaltak egy "coop AI-t", amit ma sem mernek a készítők. Hanem inkább jönnek a Coop játékmódokkal. Egy nem idegesítő és konstruktív Coop AI baszott nehéz dolog, és mint ilyen, szerintem a TLOU kimagaslik mind a mai napig, számomra ebből a szempontból a csúcs pedig a God of War és Atreus karaktere.
#53
#50: Először is, nem beleszóltam, hanem neki címeztem a választ, ő meg nekem.
Másodszor, annyiban igazad van, hogy dobálóztam a szavakkal kicsit.
Harmadszor, nálam alapból nem ostoba Sony fanboy az, aki veszi a fáradságot leírni a véleményét. Neked tetszik, 10/10 nekem meg nem. Vagy, fordítva mint a The Order.
Viszont, vannak itt veszettebb emberek
#52
#49: Igen a kedvenceim közt van a TLoU, ahogy sok játék is, viszont attól még nyugodtan meglehet fogalmazni róla negatív kritikát, engem aztán nem zavar, márha az a kritika valóban megálja a helyét. De openworld-ként kezelni a TLoU-t, mikor mindenki tudja, hogy nem az, és még fel is rovod neki, hogy miért nincs benne akkora szabadság, az kicsit vicces. :D
Egyébként ha már The Order 1886, és hangsúlyozom, hogy én sem leszólni akarom a kedvencedet. De azt kell mondjam, hogy az Order-nél minimálabb szabadságot biztosító játékkal nem sűrűn találkoztam ebben a stílusban. Három percre nem lehetett benne elkolbászolni olyan kis területek vannak benne, már a Ps1-es érában nagyobb szabadságot kaptam bármelyik lineáris játékban mint ebben. Nameg a kb tíz percenként előjövő és ez miatt a játékélményből folyamatosan kibillentő, elnyomhatatlan, és látszatra végeláthatatlan hosszú, és ennek tetejében még olykor-olykor semmitmondó átvezetők garamadáját ne is említsem. Én ezt nem tudom jó játéknak nevezni. Max azt tudom rá mondani, hogy egynek elment. Az egyetlen pozitívuma amit objektíven lehet nézni, az a gunplay, az jó volt. Csak sajnos az egész játék jó ha öt órás, amiből kb két és felet tudsz játszani, a többi tudjuk micsoda.
#51
#48: Te sem igen játszottál vele ennyi baromság leírása után, de lrgalább ontod magadból a kis stílusodbana fullkretént.
#50
#49: OFF, de az itteni helyzetekhez és napokban nekem címzett üzeneted kapcsán. :)

Azért ezt a kommentfalat elnézve megint beugrott az, amikor kb. 2-3 napja "beszóltál", hogy beleállok emberekbe, nem a témához szólok hozzá és térítek. Általában ezt szoktuk megkapni, azok, akik "beleáálunk" közbe-közbe a vitába arról, hogy miért jók az exek. :) Nem tudom jelen helyzetről mi a véleményed, hogy van 4-5-6 ember, aki naponta 6-szor leírja, hogy milyen szar és nulla a TLOU, illetve szar lesz, mert genderistafeminácilófasz és úgyis az lesz... majd ha jön egy szerencsétlen, aki még nem unja ezt eljátszani, akkor egyből kapja a "ne próbáld meg rám erőltetni"-t. :) Pedig barátunk semmit nem csinál, csak a "ez egy hígfos", "szar az ai", stb kommentekre leíja, hogy "szerintem nem, mert...".

Na de gondolom megint "velünk", megvezetett, ostoba sony fanbojokkal van a baj, akik minden cikk alatt mást sem tudnak csinálni csak szajkózni, hogy "ekszkluzíííííív". Nem tudom mikor fogunk eljutni oda, hogy azokkal is "baj legyen", akik általuk mélyen megvetett játékok cikkei alatt játsszák el ugyanezt. :)

OFF vége. :)

A "The Order" egy fos... :P
#49
#44: Figyelj. Nem vagyunk egyformák. Én nem akarom leszólni a te kedvenced, de te se akard rám erőltetni. Sokadik próbálkozásra, nagyon adta a TLOUS.

Viszont, csőjátékba, történetbe, nő meg a gazdagon rendezésbe számomra a sokak által leszólt TheOrder-t nehéz megverni.
#48
#37: Nagy 0 volt a lopakodas benne.
A sok fix kameras qte okadmany meg egy domper szarra alakitotta az amugy is folyamatosan verzo jatekot.
Az a cucc egy nagy 0.
Aki szerint jo az nem jatszott meg jo jatekkal.
#47
#38: Hasonloan gondolom csak forditva.
Az uc meg ugy elmegy, de semmi extra viszont a last of us az egy tomeny fostenger.
#46
#42: Igy nextgen.
#45
#41: Akkor nem sokat játszhattál vele, mert a játék egynegyedében is vannak már olyan helyszínek, ahol azért van mit bejárni és ez a játék folyamán egyre csak fokozódik. Persze nem azt mondom, hogy a játék átvált nyíltvilágba, inkább szűkebb és a nyitottabb helyszíneket keveri a játék végéig. Viszont néha akkora területeket tár eléd a játék, ahol kedvedre molyolhatsz látástól mikulásig, hogy néha már én éreztem magam kellemetlenül, hogy merre menjek, lineáris játékokhoz szokott ízlésemmel nem értettem, hogy egy ilyen játékba minek kellenek ekkora helyszínek, aztán persze ráéreztem az ízére. Úgyhogy szerintem pályatervezésben sincsen semmi szégyellni valója, bőven ad akkora szabadságot amit egy lineáris játék adhat.
#44
#43: Ki mondta, hogy ez egy openworld játék? Ez egy lineáris TPS. És mint minden lineáris játékban itt is korlátozott volt a bejárhatóság. Na de azért azt ne akarjuk már bemagyarázni, hogy nem volt benne szabadság, mert én játszottam már nem kevés lineáris játékkal, sőt mi több ez a kedvenc stílusom, nem vagyok oda a nyíltvilágú időrabló játékokért, tisztelet a kivételnek. Szóval van némi összehasonlítási alapom, de nem sok olyan lineáris játékra emlékszem az elöző generációból ami akkora területeket kezelt volna egyben, ráadásul olyan gazdagon berendzve mint a TLoU. Komplett utcaszakaszok voltak benne bejárhatóak többszintes épületekkel, üzletekkel, kajáldákkal, stb.. stb. És nem egy ilyen rész volt benne, hanem több, és igen olykor beszükült a játéktér de mondj egy lineáris játékot ahol nincsenek szükebb pályaszakaszok. Na meg ott van az a tény is, hogy a legtöbb lineáris játék örül ha úgy eltalál egy egy helyszínt a teljes játék során hogy az megszólal, addig a TLoU-ban az összes helyszín tíz pontos volt ha a dizájnt és az abból áradó hangulatot nézzük.
#43
#41: Végül is, végig csőben mentél és nem volt szabadság.
Persze, mesélhetjük itt, hogy volt, de lényegében kaptál egy szélesebb csövet, amibe mehettél, ide oda a két oldalon, de se vissza se elő...ja de. Előre igen.
Ez, nem openworld volt, hanem egy XXL-es csőlövölde.
#42
#40: Azzal semmi bajom,sokkal irritálóbb lenne ha a hülye AI miatt állandóan észrevennének minket,sok AI által irányított társas játékban volt ebből frusztráció. Oké hülyén néz ki mikor 1 méterre az ellenfél elött mászkál,de tényleg legalább nem rontja el a játékod.. Így is sötét az AI ami tényleg annál a házas jelenetnél kijön (nincs is jobb annál mikor rádugrik egy fertőzött és az AI által irányított társ csak néz mint egy f*sz meg rhangál körülötted ahelyett hogy segítene)... Ez van, ND mesterséges intelligencia terén sosem villantott, sőt...
#41
#34: Szerintem nem a játékmenet volt gyenge,hanem a pályatervezés.
Ps3-on anno beleöltem jó pár órát,de nekem végig olyan érzésem volt,mintha egy csőben mennék.Szinte semmi szabadságot nem adott a játék a kóborlást tekintve.
Hozzáteszem,hogy soha nem fejeztem be ezt a játékot.
#40
#39: Az is elég idétlen mikor Ellie ott korzózik az ellenségek előtt de láthatatlan nekik.
#39
#37: Az AI minden szinten kabaré volt, alegszembetűnőbb akkor volt mikor Ellie-vel és a gonosz faszival beragadtunk a zombik elöl menekülve egy kis épületbe és özönlöttek a fertőzöttek. Minden fokozaton kitoltam de minél nehezebb a szint annál idegesítőbb ez arész a borzalmashülye AI miatt. ND játékokban sosem volt durvaAI, egy jóindulatú átlagos. Tlou sem volt másképp...
#38
#37: Engem nem nyugozott le, de biztos maga a tökéletesség csak nincs ízlésem.
De legalább az Unchartednél sokkal jobb az tény bár azt nem nehéz megugrani.
#37
#36: Hát ez jó vicc... Tökéletesen volt keverve a lopakodós és a lövöldözős játékmechanika. Javaslom játszd grounded nehézségen és meg látod hogy az AI sem kabaré...