Gondok a Dragon Age 4 háza táján

Jószívűek lennénk, ha azt mondanánk, hogy a BioWare mostanában nem produkál világklasszis játékokat. A hírek szerint pedig sajnos a tavaly decemberben bejelentett Dragon Age 4 fejlesztése sem zajlik zökkenőmentesen.
  • Írta: szlav

Kommentek

#24
#23: Igazán nem akarlak megbántani, de nem értem hogy bírsz ilyen butaságokat írni, főleg úgy, hogy a kommentedben amúgy ott a dolog lényege. "Ki csinál ma" és itt a MA szón van a hangsúly. Az általam említett játékok nem ma készültek hanem 10-20 évvel ezelőtt. A maguk korában ezek igenis csúcsjátékok voltak és nem véletlenül kaptak év játéka díjakat meg BAFTA-t meg miegymást. Csak azért tartod őket kevésbé jónak mert 20 éve még nem volt olyan technológiai háttér mint most?
Ezek szerint majd a jövőben egy esetleges jelentősebb technológiai ugrást követően a Mass Effect trilógiára is azt mondod, hogy csak "indie útkeresgélés" volt hiszen nem lehet holo-fedélzeten játszani?
#23
Közelítsétek meg másképp: Ki csinál ma "szöveges kalandjátékot" grafukus interface-el ? Indie garázsfejlesztők, nagy cégből kirakott fejlesztők... De mennyien csinálnak közüllük AAA kategóriás RPG-TPS-t ? Ugyan már. Én is szeretem a BG-t, NN-t. De sem technológiailag, sem ráfordítás és főleg nem fejlesztő stúdió tekintetében összevethetők. Bármilyen jó is egy Wasteland és élvezetes a maga nemében, attól még matchbox marad és Tesla-val szemben ... :)))
#22
Meddig hasonlítgattok még össze egy izometrikus, D&D alapú, hardcore fantasy rpg-t egy, tps, sci-fi, akció-rpg-vel?

"a Bioware valami véletlen vak szerencsével beletenyerelt a tutiba a Mass Effect 1-2-vel és méltán lett híres. De már a harmadik résznél látszott, hogy ez csak egy véletlen szerencse volt"

Agyrák ami itt folyik megint...
#20
#5: Engem nem különösebben hat meg, hogy hány csilliárd órát öltek bele az emberek összesen, számomra egy rakat szar volt. Azt meg remélem te sem gondolod komolyan, hogy majd én azért nem fogok leszarozni egy játékot ami nem tetszik, csak mert vannak egyesek, akik szerették. ;-) Sztem inkább ez az, amit hagyjunk már.
#17
#16: A Mass Effect Trillógia kidolgozottsága mellett ( minden téren ) ezek csak indie útkeresgélésnek túűnnek, még úgy is, hogy a BG és a NN a maga tekintetében zseniálisak ( a kotor nem :)

A Bioware egy pillanatra felnőtt a nagyok közé, villant egyet, majd elporladt és hamvaiba fullandt...
#16
#14: "véletlen vak szerencsével beletenyerelt a tutiba a Mass Effect 1-2-vel"
Hát én nem szerencsének mondanám hanem tapasztalatnak és hozzáértésnek.
Azért a Bioware már korábban is elég ismert volt. Ott volt a Baldur's Gate 1-2, a Neverwinter Nights, a Jade Empire valamint minden idők legjobb Star Wars játéka a Knights of the Old Republic, és ezek még mind bőven a Mass Effect előtt.
#15
#14: Abban az időben még nem vette el az eszüket a pénz és még nem tudták hogy nem is kell játékot fejleszteni csak eladni minden szart mikrotranzakcióban.
#14
Egyre inkább azt gondolom, hogy a Bioware valami véletlen vak szerencsével beletenyerelt a tutiba a Mass Effect 1-2-vel és méltán lett híres. De már a harmadik résznél látszott, hogy ez csak egy véletlen szerencse volt és aztán a DA2- után egyértelmű volt, hogy ez egy tiszavirág szerű felvillanás... Ami szomorú, mert akár másképp is lehetett volna... :( RIP Bioware!
#13
#10
#7: Én már csak kacagok + legyintek 1et a bioware-hírek láttán, ez már régen nem az a csapat szerintem sem, mint annó
#9
SLi
#3: EA BAD
#8
SLi
#7: minden igaz amit leírtál mégis több mint 120 órát töltöttem vele, ez mutatja milyen iszonyat hiány van az ilyen játékokból
#5
#4: Egy dolog, hogy szerinted szar a játék egy másik pedig, hogy igen is sikerként könyvelhető el a játék. Amivel 113 millió órát játszottak az nem egy szar játék ismérve. Meg különben is hagyjuk már ezt a szar, ótvar, fos, meg hasonló dolgokat!