Itt nézd vissza az új Ghost Recon bemutatóját!

Mint ahogyan azt már pár napja tudni lehet, ma este hivatalosan is leleplezi a Ubisoft a Tom Clancy’s Ghost Recon-franchise legújabb tagját Breakpoint alcímmel, melynek élő közvetítése 20:30-kor veszi kezdetét.

Kommentek

#29
#26: Nem, azért nem csinálják ilyenre, mert egy szűk réteg vágyik arra, hogy egy játék ilyen legyen. A játékosok 95%-a nem akarja, hogy a gameplay szarabb legyen a nagyobb realitás miatt. Mert akkor kiderülne, hogy milyen suta és béna. Amikor játszunk, akkor pedig azt akarjuk érezni, hogy Rambók vagyunk. Nem a tank mögött hisztiző Ryan közlegények.
#28
A Ghost recon a kedencem mèg most is, egy valami viszont nehezìti a kûzdelmet, ez pedig az alacsony fps èrtèk. Ha gyorsabban mozgok vagy nèzelődök, akkor a kèp darabossà vàlik, az ellenfelet sokszor nehèz emiatt időben èszrevenni. Ehhez pàrosul a konzolokra èrtve gyengusz grafika, e kettő hiba màr nèha nekem is sok. Egy RDR 2 szintű grafival ès fizikàval...huhh bele sem merek gondolni.
#25
#24: Hát... nem tudom... :) Itt felmerült, hogy miért nem csinálják olyanra a játékot... :)
#23
#15: Nem jogos. Ha neked full realisztikus élmény kell menj ki lőtérre, ment airfostozni, vezess autót, menj nyílt napra ringre. Vagy játsz olyan játékkal ami erről szól. De ne olyan játékokon kérd számon a realizmust amik sosem ennek a jegyében születtek, és még csak nem is ezzel promózták...
Engem sem érdekel a Fortnite sőt még egyet is értek azzal hogy jó lenne a realizmusra törekedni néha ésszerű határokon belül. De olyan játékokon mint a Forza Horizon nem fogom számon kérni ahogy egy battlefielden se mert ezeknek acélja a szórakoztatás. Szuper lenne a BF ha úgy működnének a fegyverek ahogy az életben. Játszanának vele ezren, azok fele is csipával kempelne a sarkokban. Forza Horizon szintén.. Szimulátorként nemhogy versenyeznél, egy kanyart nem tudnál bevenni egy sportkocsival versenytempóban.
Ha realizmus kell továbbra is ott az Assetto. Az Arma...
#22
Jó lenne azért,ha minimum egy Prey ben látott fizika alap lenne
#21
#20: De az nem egy sztori orientált shooter, ahol 20 órás történetet mutat neked a játék, hanem ha meghalsz, akkor vársz max 1 percet és már jön is a következő kör. :)
#18
#17: Én épp tegnap kaptam agyfaszt a Battlefield 5-től, elég régóta vettem elő először ismét, és kb. 40 perc után ragequiteltem, hogy 2-3 szor kell fejbe lőni valakit. Értem amire gondolsz, de egy Wildlandsben, vagy ebben, valahogy nem igénylem (mondjuk a Division 1 nagyon messzire ment ezen a téren. A 2. nálam a határ, ahol még el tudom nézni. És az a szint, aminél el tudom nézni). Viszont egy BF5-ben, online harcnál, igényelném.
#17
#16: Nyilván ebben is van igazság amit mondasz de hamarosan tényleg filmszerű színvonalat érnek el látványban és akkor már kiugróan viccesen és kiábrándítóan hathatnak majd ezek a dolgok.
Nekem pl nagyon el tudja venni a kedvem ha pl: egy távcsöves puskával elatalálom és semmi baja nincs az illetőnek :)
nyilván egy dinamikusabb sebesülési játékmenettel hihetőbb hasonló mint a MTGS vagy még a Far Cry is korrektebb ilyen téren.Vagy a Resident Evilek fogja a karját húzza a lábát stb effektek...De majd látjuk mit hoz a jövő és az igények....
#16
#15: Nem nehezebb, csak nem erre lőnek a játékkal és a játékok többségével sem. Egy játék elsősorban mindig játék kell legyen. Élvezetes kell legyen. Egy ilyen játékban egy ilyen szintű sérülésrendszer és modell a gameplay rovására menne, mert fél percenként meghalna egy átlagos játékos és 15 perc után uninstallálná a p*csába. Aki ilyen szintű realizmust vár, az egy olyan szűk réteg, hogy arra nem érdemes rágyúrjanak a készítők.

Egyébként rémlik a Black, havernál láttam még régen, de a realizmus nem az első ami eszembe jutott róla :). Rá is kerestem, linkelem a gameplayt, nem tudom te mikor játszottál vele utoljára, de ott az idő lehet megszépített ezt-azt. :)
https://www.youtube.com/watch?v=g0gs5Er3gMU
#15
#14: Nem vagyunk egy véleményen látom de amikor valaki egy elég szakmai akár a valóságban is létező katonai játékot kezd fejleszteni nem azt mondom,hogy 100 % ig de legalább 50 % ban legyen hiteles az amit eléd raknak ...
Mond miért nehezebb leprogramozni azt ,hogy egy szívtájéki lövéstől azonnal meghaljon mint azt,hogy rálövöd a tárat és semmi baja sincs...Meg olyan helyekről több 100 méterről eltalálnak ahonnan nem is lát :)
A God of War egy mitológiai történet úgy gondolom nem szerencsés összehasonlítani egy katonai játékkal...
Játszottál valaha a Black -el ? 2006 os cím abban több realisztikusság van mint a mai címek összességében a fegyvernek ereje és súlya van ...
Valószínűleg ezért játszom 80% ban inkább régi címekkel mert még mindíg több élményt adnak mint a mai elkapkodott félkész cuccok...Mert ezek azok csak szólok....


Techdemózzák pl a PS5 öt is mire lesz képes már már fotorealisztikus a látvány
De már várom komolyan mikor a teljesen valósághű Autó egy fakerítésen nem tud átmenni vagy lepattan lásd Drive Club.....Mindegy de vegyétek majd 50 Patchet adunk ki hozzá pár év és jó lesz az....Lásd Anthem :)
Vagy talán ezek nem jogos elvárások ? Ha autósjátékot fejlesztesz akkor próbáljon az a valami autóként viselkedni ? ( a GT sorozat sem kivétel )
Ha katonai játékot fejlesztesz akkor nehogy már 2 tár se legyen elég egy emberre lassan...
a FORTNITOT MEG meghagyom azoknak akiknek készült soha egyetlen percig sem tudott lekötni nem azért mert rossz egyszerűen nem nekem készült...
Én a történetalapú játékokat szeretem 94 óta játszok de a mai játékok 70 % a minimum félkész a kiadás pillanatában sajna ez van....
#14
#12: Mert a battlefield nem főleg multiscím ugye? :)
Az én hozzáállásom? Az most miből jött ki... Hogy leírtam azt hogy olyan játékoktól vársz realizmust amiket sosem annak jegyében készítettek.. De még csak nem is azzal reklámoztak? Komoly gondolkodás menet...

Minek a valóságra hajazó grafika? Te hol élsz vagymi gurult el..? Akkor ennyi erővel minek az akciófilmek legyen minden életszerű vagy ha nem az akkor rajzfilm vagy animációs...
God of war annyira rossz példa mint amennyire egy Forza Horizon... De akkor kérdem én, minek a god of warba a fotórealisztikusságra törekvő graf mikor mese..? :)
Tényleg, ilyen faszságba belekötni... Gondolom anevedből kiindulva areal driving szimulésönbe nem kötnél bele holott az is kabaré kategória ha realizmusról van szó (pláne egy AC-hoz képest) ... Azt mégis azzal próbálják eladni hogy szimulésön... Míg ezekbe amikbe te belekötsz senki egy szóval nem mondta hogy realisztikusságra hajaznak...
#13
#12: Hülye kérdés. Grafikát trilliárdszor könnyebb fejleszteni szépíteni mint a fizikát / realisztikus viselkedést...

Ha létezne valós fizika a játékokban nem lenne történek meg semmi mivel a sok elmehibbant felrobbantaná kb a világot az elején azt oda skripteljél bármit... Ha meg csak 1-2 dologra hatna akkor meg azért menne a fika mér csak arra hat. Tehát ne is várj SOHA semmi ilyen mert nem lesz
#12
#11: Mario kart...Fortnite gratulálok :) Fortnite főleg egy multis cím
A God of War elég rossz példa ,hogy miért azt szerintem nem kell részletezni.
Én látom a lényeget pont a te hozzáállásod miatt már nem csinálnak és nem is törekednek nagyon a realizmusra,,
Csak kérdem én akkor minek a már a valóságra hajazó grafika ha rajzfilmeket megszégyenítő viselkedéssel alkotják meg ?
Több kérdésem nincs :)
#11
#10: Az meg hogyerre egyre kevesebb igény lenne... :D
Mik is a legnépszerűbb játékok...? Fortnite... Mario Kart... God of war... Mennyi realizmus ecsém.. :D
Eközben hol van eladások tekintetében az Assetto Corsa (ami a legközelebb áll a piacon a realizmushoz ótós tekintetben) avagyaz ARMA (fps ugye)...? :)
Most hogy mondod.. :D