Hosszú lesz a Wolfenstein: Youngblood

A MachineGames illetékese szerint a Wolfenstein: Youngblood nem csupán a kooperatív mód miatt lesz érdekes, de hosszabb játékidőt is ígér, mint a sorozat korábbi darabjai.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#35
#34: Nem húztam... :)
#34
#33: Ne húzd fel magad! Igazad van egyébként! Én se értem mit kötözködnek veled!
#33
#32: Nem csak elterelődött a témát kicsit. De mivel nem értik a problémámat és emiatt én vagyok a hülye, le is állok ezután.

TDavid22 (és kicsik Max3000 is): azért, mert egy lepkefingnyi területen nyilván hiteltelen lenne dolog, hogy minden egymás seggében van. Engem annyi idegesít csupán, hogy elég sokszor fordul elő olyasmi, hogy menjek egy 3 km-t, ott raboljak el mondjuk egy kisbuszt amit használunk a bankrabláshoz, majd vezessek vissza... Ha annyi lehetőséget adna ez a k* játék, hogy a visszautat ne kelljen megtennem, már semmi bajom nem lenne. De itt még a karaktereink házait sem lehet fast travel pontként használni, ami engem kurvára idegesít, mert néha olyan érzésem van, mintha forzáznék, csak itt nem egy verseny vár az utam végén, hanem lopás/rablás/gyilkolás/stb. Witcher 3-ban is kurva jól meg van oldva. Szerintem még az AC Originsben sem idegesít, mert annyira fokozatosan adagolja a pályarészeket, hogy nincs gond, és utána itt is vannak fast travel pontok. Division 2 pl. szintén, stb. kurva sok példa van. Itt ha kvázi fast travelezek (taxi), arra is kell várjak. Ha ebből bárkinek az szűrődik le, hogy ez egy szar játék lenne, akkor ott nem velem van a baj. De aki tagadni meri, hogy a játékidő 60%-át ilyesmi teszi ki, az is gyakoroljon önkritikát...
#32
Akkor ez most nyílt világú játék lesz?
#31
#26: Nem játszottam egyik R játékkal se hosszabb ideig de ha nem kellene kilométereket autózni metrózni stb akkor minek a nagy térkép?
#30
#29: "ne kellene furikázni/lovacskázni 2-3 km-t 1-1 küldetés között"
#29
#28: A saját véleménnyel való takarózás még nem ment fel a hülyeség alól.Ne csodálkozz,ha orbitális baromságra nem rózsacsokorral dobálóznak.Egy open world játékról sem tudok,amiben ne kellene furikázni/lovacskázni 2-3 km-t.Frast travel más tészta.
#28
#27: Te meg ne reagálj úgy, mintha megujjaztam volna az asszonyt azért, mert más a véleményem, mert baromi vicces. Egyébként nem, nem elkürelhetetlen. Ez sok open world játékban elég kultúráltan meg van oldva... És meg van hagyva a parasztnak a lehetőség, hogy ha van kedve, furikázzon, tevegeljen, kutyagoljon, ha nincs, akkor pedig vannak fast travel lehetőségek.
#27
#26: ...Hát ez van.Nem tudom mikor kezdted a gaminget,1 hete vagy talán 2,de az open world játékokban bizony furikázni/gyalogolni/lovagolni kell egyik helyről a másikra.Ne sírj olyan dologért ami az adott dolgot formálja meg és elkerülhetetlen, mert baromi vicces.
#26
#25: Nyilván túloztam. Egyébként épp GTA5-özöm, rohadtul imádom, de a tököm tele van, hogy minden 2 küldetés között (legyen az fő vagy mellék), 2-3 km-t kell furikázni a városban. Sajnálom, engem idegesít. A játék maga kurva jó, a sztori remek, narratív elemek, átvezetők első osztályú, színészek-szinkron szintén csillagos ötös. De ezt a kibaszott időrablást nem tudom megbocsátani.
#25
#24: Mondjuk ha te 2 óra sztorit érzékeltél az R játékaiból és 89 óra hosszát lovagoltál akkor a fejedben lehetnek problémák.Mindig vannak olyan egyének,akik a kiemelkedő cuccokra különösen ugranak és ontják a baromságot,(ez is valamilyen önértékelési zavarból jöhet,hogy dehát én azért sem fogom úgy látni a dolgokat)de a helyzet az,hogy open world játékok terén az R mindig bizonyít.

(egyébként egyértelműen nem azokra gondolok,akiknek esetleg nem annyira jött be mondjuk az rdr2 és ezt normálisan megtudja indokolni)Hanem a "sokat kell lovagolni" borzasztó idiótákra például.
#24
#22: Van elég baj a gamer sajtóval, de azért olyan tömegesen nincs, hogy a metacritics számok jelentősen félremenjenek. A user score más tál tészta. És vannak kivételek, persze, mert a rockstar játékok akkor is 95 pont körül fognak állni, ha maga a játék és a történeti szál 2 óra benne, a maradék 89 óra pedig autózás és/vagy lovaglás.
#23
#22: -hallgatnod 2. bekezd.
#22
#9: Ha megfigyeled akkor csak egy ember harsog, hogy mennyire szélsőségesen szar a játék, mert valami nem olyan amilyennek ő szerette volna, ergo az egész egy szar, érted?!?!

Szerintem inkább hagyatkozz több tesztben, kritikában leírtakra hallgatnod, ha valamit ki akarsz próbálni, max utána kérj másodvéleményt a kommentekben, mert itt olyan nincs, hogy valami nem tetszik, de amúgy a játék jó, csak az, hogy kurva szar, vagy rohadt jó.
#21
#20: -Are you serious?
-In matter of fact, I am.
#20
#19: Óó, megvan az egész pack, HD kiadásokkal, mindennel, és elvileg a gépem is úton van, úgyhogy pótolva lesz mindenképp, 4 pályát toltam anno, bejött nagyon:)
#19
#18: Amikor tudod pótold be, sokszor tényleg fillérekért van Steamen és remek lett, föleg coopban, modokkal.
#18
#15: id eszméletlen magasra rakta a lécet gunplay terén szerintem, igazán lehetne már Quake Con, hogy kapjunk egy megjelenési dátumot, aztán megy is a preorder, bennük megbízom:) Serious Sam 4-et pedig várjuk szeretettel, rongyosra játszottam az első két részt, a harmadikhoz már sajnos nem volt gépem-.-
#17
#16: Látom ti csak szélsöségekben tudtok gondolkodni, de van ilyen.
#16
SLi
#7: nem tölti ki a csöcse a képernyő 70 százalékát, bikini helyett fel van öltözve, ez így nem is nő
ajvé
gamers rise up