Ryse: Son of Rome - ilyen volt a belső nézet

Az Xbox One egyik indulócíme meglehetősen kalandos utat tudhat maga mögött. Korábban szánták már Xbox 360-as játéknak Kinect-támogatással, és volt belső nézet is a tervek között. Most utóbbiról érkezett egy vadonatúj videó.

A Microsoft eredetileg 2010-ben Codename: Kingdoms címen mutatta be azt a játékot, amiből később a Ryse: Son of Rome lett.

Az eredeti tervek szerint a játék kizárólag a Kinect-Xbox 360 kombinációval működött volna, és fejlesztés egy korábbi időszakában voltak olyan elképzelések is, hogy az anyag belső nézetet használ majd.

Erről a Prototype Preservation csapatának sikerült egy közel 9 perces videót szereznie. Természetesen tele van kidolgozatlan helyszínekkel és félkész átvezetőkkel, de azért mégiscsak érdekes látni, hogy miként festett a játék prototípusa.

A Ryse: Son of Rome jelenleg PC-n és Xbox One-on érhető el, a játékról írt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.

10 komment - szólj hozzá!