Ghost Recon: Breakpoint - jönnek a drónok

Sztoritrailert kapott az októberben érkező Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint. A középpontban a Skell Tech drónjai állnak, amelyek mára globális fenyegetéssé, a világ legnagyobb harci erejévé váltak.
  • Írta: szlav

Kommentek

#11
#8: Igen, fegyvertől, kalibertől és felülettől függ, de valóban sok olyan felület van, amin átmegy a golyó. De ez oda-vissza működik.
#10
#5: Oldman!
Legnehezebb fokozat, és az unidad az durva :) Én könnyebb fokozaton tolom, de legtöbbször hagyom hogy észrevegyenek, mert addig tényleg elég bambák tudnak lenni, de ha észrevettek, akkor nagyon jó kis tűzharcok kerekednek belőle :D
#9
No, làtom FrankBlack gyorsabb volt. :)
#8
Grondcore!
Ùgy szàmolja a jàtèk, hogy ha 3 civil jobblètre szenderül àltalad, akkor a jàtèknak vège. :) Viszont nem sikerült a logikàra ràjönnöm, mert nèha több is meghalt, mègsem büntetett èrte a game. Küldetèseknèl, illetve adott tartomànyoknàl jegyzi a jàtèk a civil halottakat. A lazadòkat is beleèrtve. Tetszeni fog a jàtèk szerintem, viszont a fedezèkekkel csak òvatosan, nèha azokon keresztül is sikerül meghalnod. :) Ha elteszed a fegyveredet, akkor a külső nèzet tàvolodik, akàr kèt nèzetben is. ( R2 )
#7
#6: Bármikor (küldetés közben, vagy freeroam tökmindegy) ha rövid időn belül néhány civilt megölsz, akkor ugyan az történik mintha meghaltál volna (respawn last checkpoint) csak ezzel a felirattal: „civilian casualties”
#6
#4: Ez egy jó ötlet lenne, nekem is jobban tetszene, ha nem folyton termelődne újra, én azt érezném magamban pozitívnak, hogy uralmam alá hajtom az egész térképet, megölök MINDENKIT, haha :D majd utána lehetne egy nagy támadás az ellenféltől, hogy megint bejönnek a térképre :)
Wildlands-ben számolja hogy hány civilt nyírtam ki, vagy csak az adott missionnél baj? mert most kezdtem a játékot és véletlenül voltak már áldozatok (elütöttem, felrobbant sajna), ilyesmi :)
#5
Frank!
Persze, persze, nem àllìtom hogy ez totàlis hiba, de ahogy ìrod, a befejezès utàn eltűnhetnènek az ellenfelek. Megadnà azt az èlmènyt a jàtèkosnak, hogy kitisztìtott egy egèsz orszàgot a gonosztòl. :) Egyèbkènt hatalmas a tèrkèp, eltűnő ellenfèl esetèn is hosszù hònapokig lehet ìrtani a drogbandàt.
Ja, tegnap volt egy olyan bugom, hogy hiàba lőttem az ellenfelet, àtment rajtuk a lövedèk. Meghalasztottam magamat, ezutàn màr minden ok volt ez ügyben. Ilyen hibàval fèl èvig nem talàlkoztam a jàtèkban, csak lestem, hogy most ezt megtapasztaltam.
Minimàlis HUD-al jàtszom, nèha tèrkèp nèlkül, a harmadik legnehezebb fokozaton. Aki azt àllìtja, hogy full buta az AI az nem mind igazat. Azaz pontosìtanèk. Mìg nem vesznek èszre nèha vakok, de riasztàs esetèn biza szìgyen a futàs de hasznos. :)
Az UNIDAD esetèn legalàbbis mindenkèppen. Kàr a gyatra fps-èrt konzolon èrtve.
#4
#3: Egyébként ez nem új keletű probléma az ubi játékoknál. Már a Far Cry 2 kapcsán is ment a felháborodás, hogy újratermelődik az ellenfél az outpost-okon. Aztán a 3. részben már nem termelődtek újra. Utáltam is, hogy a megtisztított területen már csak az állatokkal tudtam harcolni :) A 4. részbe beletették az opciót, hogy újra el lehet foglalni, ha akarjuk, és néha megpróbálták újra visszafoglalni. A Division 2-ben szépen lehet tisztogatni, majd az endgame-ben az ellenség megint mindent visszafoglal, és onnantól, amit elfoglalok, idővel mindig vissza is foglalják, vagy rendszeresen megpróbálják. De hát ezért endgame, hogy mindig legyen kivel harcolni. Lehet itt is valahogy így kellene? Csak az endgame-ben legyen újratermelődő az enemy?
#3
#2: Oldman!
Érdekes, hogy ezt említed, mert engem meg pont az zavarna, hogy ha megtisztítok egy területet, akkor ott utána csend és béke lenne, nem lenne kivel harcolni tovább :) Engem tehát épp az zavarna piszkosul, ha nem termelődne újra az ellenség.

De egyébként jogos észrevétel, sokan vannak így ezzel, mint te, és azt gondolom csak kevesen vannak vele úgy, mint én. Köztes megoldás lehetne pl. az, ahogyan a Just Cause 3-ban van: A már elfoglalt „outpost”-on lehet nyomni egy olyan gombot, „újra elfoglalás”.
#2
FrankBlack!
Ès akkor mèg meg sem emlìtetted az ùjratermelődő, előzőleg lelőtt ellensèget. Ez sajnos hatalmas hibàja a Wildlandsnak. Az ember nem èrzi, hogy van èrtelme a küzdelemnek, max a story szàlaknàl esetleg. Kitisztìtok egy bàzist, majd pàr perc utàn visszatèrve ùjra fullon van. Szeretem mèg mindig ezt a jàtèkot, de èrthetetlen szàmomra benne jò pàr momentum.
#1
Pont ez az amitől tartok, hogy túlzásba viszik a drónokat, és egyéb high-tech kütyüket, amik ellenünk támadnak majd. A Division 2-ben is utálom. Jobban szeretem a klasszikus ember-ember elleni tűzharcot, „hagyományos” lőfegyverekkel. Jelenleg is a Ghost Recon Wildlands-et nyomom kütyük, drón, és HUD nélkül.

A premiert élőben néztem, és nekem elsőnek az jött le, hogy ez tuti első napos vétel lesz, annak ellenére, vagy pont azért, mert szerintem lényegében ez egy Wildlands 2. Ugyan azokra az alapokra felhúznak egy újabb „skint”. Persze valószínűleg fejlődik majd itt-ott, de az alapok maradnak. Remélem az automata fedezékrendszer kicsit kiforrottabb lesz, és persze az AI is fejlődik majd (álmodozzak csak ugye? :D). A hullák azonban talán már nem fognak olyan hamar elpárologni, ha már annyira reklámozták, hogy fel lehet venni, és elrejteni őket.

Sajnos tartok tőle, hogy a komolyabb kihívást nem úgy oldják majd meg, hogy fejlettebb lesz az AI, hanem ezekkel a drónokkal, és egyéb kütyükkel, meg az agyon páncélozott batár emberekkel, akik minigunnal szórnak majd, meg egyéb ilyen „mini boss”-okkal. Remélem nagyon nem keresztezik a Division 2-vel majd ilyen téren. Ha pedig ebbe is beleteszik az „rpg elemeket”, és a szintezést, akkor tökön szúrom magam. Na most jó negatív lettem… csak szeretném ha nem qurnák el. A Wildlands-et imádom, remélem nem kell csalódnom ebben sem.